Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Νέα υλικά για τα χρωματιστά μολύβια

  Αυτό που λατρεύω πραγματικά είναι να ζωγραφίζω πορτραίτα με χρωματιστά μολύβια (δυστυχώς δεν έχω φωτογραφίες από τα περισσότερα, προσπαθώ να βρω κάποια από αυτά που έχω κάνει για λογαριασμό φίλων και να τα φωτογραφίσω).  Η ζωγραφική με τα μολύβια ή τη μελάνη είναι πολύ κοπιαστική και απαιτεί αρκετές ώρες δουλειάς, χάνει όμως την αξία της επειδή δημιουργείται πάνω σε χαρτί και κινδυνεύει από τη φθορά του χρόνου
  Πάντα έψαχνα, λοιπόν, έναν τρόπο να μπορώ να ζωγραφίζω με ξυλομπογιές σε υλικό που να μην φθείρεται όπως το χαρτί. Με την βοήθεια κάποιων blogs του εξωτερικού, προς μεγάλη μου χαρά, πληροφορήθηκα πως τέτοια υλικά υπάρχουν. Είναι κάτι παρόμοιο με τα τελάρα ή τις καρτολίνες που χρησιμοποιούμε στις ελαιογραφίες, αλλά η επιφάνεια τους είναι κατάλληλη για ξυλομπογιές ή σινική μελάνη.
  Στην Ελλάδα όμως ενώ ό,τι αφορά στις νέες τεχνολογίες φθάνει πριν προλάβεις να το ακούσεις, ό,τι έχει να κάνει με τέχνες και πολιτισμό καθυστερεί απελπιστικά ή δεν φθάνει ποτέ! Έχω ξεκινήσει ήδη την διαδικασία για να φέρω αυτά τα υλικά από την Αμερική (δυχτυχώς ούτε στην Ευρώπη μπόρεσα να τα εντοπίσω). Το κόστος φυσικά για την μεταφορά δεν είναι αμελητέο αλλά πιστεύω πως το αποτέλεσμα θα με αποζημιώσει. Όταν τα παραλάβω και ολοκληρώσω κάποιο έργο, θα σας το παρουσιάσω αμέσως. Νομίζω πως θα είναι η πρώτη φορά που θα δούμε κάτι τέτοιο στην χώρα μας.
  Ακολουθούν 2 έργα μου με χρωματιστά μολύβια, ένα παιδικό πορτραίτο και ένα θέμα για μουσικόφιλους:






Σημ: Ο πιτσιρίκος παραπάνω είναι το έργο της ζωής μου. Το μοντέλο του πίνακα αυτού μου γεμίζει όλες σχεδόν τις υπόλοιπες ώρες που δεν είμαι στο εργαστήριο (  θα ήθελε πολύ να με ακολουθεί κι εκεί αλλά ο συνδυασμός ομολογώ πως είναι καταστροφικός!).

Σχόλια

  1. Μαρία πολύ ενδιαφέροντα τα χρωματιστά μολίβια!απίστευτα απαιτητικά ωστόσο!(εμείς οι ερασιτέχνες αρκούμαστε στην πιο ασφαλή λύση της ελαιογραφίας)το αποτέλεσμα όμως από ότι βλέπουμε σε δικαιώει!!ΑΠΙΣΤΕΥΤΗ λεπτομέρια, και ρεαλισμός.Ολοζώντανο, νομίζεις ότι θα μιλήσει...BRAVO και πάλι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τίποτα δεν είναι τόσο δύσκολο όσο φαίνεται μέχρι να το ξεκινήσεις. Κι εμένα αν μου έλεγαν πριν ένα μήνα πως θα φτιάξω blog μόνη μου θα έσκαγα στα γέλια!!! Πάντως πέρα από την πλάκα οι ξυλομπογιές είναι πολύ ωραίο υλικό, ειδικά για μένα που μου αρέσει(φαίνεται εξάλλου) ο ρεαλισμός.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Δεν ξέρω πραγματικά πόση ώρα κοιτάζω τα έργα σου και ειδικά την προσωπογραφία του πιτσιρίκου σου, είναι τέλεια!!
    Φαντάζομαι πως πρέπει να σε χαρακτηρίζει η υπομονή και αναφέρομαι στο έργο σου με την τεχνική του κόκκου.
    Χαίρομαι που ανακάλυψα το μπλογκ σου και θα περιμένω να δω αυτές τις ειδικές επιφάνειες για τις ξυλομπογιές.
    Σου εύχομαι καλό μήνα και καλές δημιουργίες!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΜΑΡΙΑ ΜΟΥ!!!!!
    ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΑ ΧΡΩΜΑΤΙΣΤΑ ΜΟΛΥΒΙΑ!!!!!!!!!!!!!
    ΔΕΝ ΤΟ ΦΑΝΤΑΖΟΜΟΥΝ ΟΤΙ ΕΧΟΥΝ ΑΥΤΟ ΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ!!!
    ΘΑ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΚΙ ΕΓΩ ΤΑ ΝΕΑ ΥΛΙΚΑ ΠΟΥ ΛΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΔΟΚΙΜΑΣΩ!!!!!!!!1
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Αναλογίες προσώπου

  Όπως σας είπα στην προηγούμενη ανάρτηση, σκέφτηκα να φτιάξω μια καινούρια ενότητα στο blog μου. Ποιο θα είναι το περιεχόμενο; Θα είναι κάτι σαν ''μαθήματα'' που θα αφορούν στη ζωγραφική κατά κύριο λόγο. Δεν θα έχουν κάποια σειρά, ούτε θα είναι σε συγκεκριμένα χρονικά διαστήματα, απλά σκέφτηκα να κάνω ορισμένες αναρτήσεις μεταφέροντας  πράγματα που γνωρίζω και πιστεύω πως θα είναι χρήσιμα για αρκετούς. Προς το παρόν έχω αρκετά θέματα  στο μυαλό μου που θέλω και μπορώ να σας δείξω αλλά θα μπορούσατε να μου προτείνεται κι εσείς κάτι που σας ενδιαφέρει να μάθετε,  κι αν μπορώ να τα επεξεργαστώ.    Μαθήματα σχεδίου και ζωγραφικής παραδίδω πάνω από 10 χρόνια και ξέρω καλά τι δυσκολεύει όσους ξεκινάνε να ζωγραφίζουν. Είναι πολλοί που θέλουν κι έχουν το ταλέντο να ζωγραφίσουν, αλλά μη έχοντας πάει σε κάποια σχολή σχετική, δυσκολεύονται σε κάποια σημεία. Η ιδέα αυτή ,λοιπόν, μου δημιουργήθηκε συζητώντας με φίλη ζωγράφο η οποία μου ζήτησε να τις κάνω κάποια μαθήματα πάνω στα πρ

Μάθημα: Σκίαση 2ο μέρος

  Νομίζω πως πέρασε καιρός από το προηγούμενο μάθημα. Λίγο το πιεσμένο πρόγραμμα το δικό μου, λίγο που σας έπεσε βαριά, απ' ό,τι κατάλαβα, η προοπτική... μας πήραν οι μέρες.   Η προοπτική για όποιον θέλει να ασχοληθεί με την ζωγραφική είναι σημαντικό κεφάλαιο κι όσο κι αν φαίνεται κουραστική και πολύπλοκη, στην πραγματικότητα είναι απλή κι αν την κατανοήσεις σου λύνονται πολλά προβλήματα στο σχεδιασμό. Θα επανέλθω στο θέμα κάποια άλλη στιγμή για να το ολοκληρώσω... είπα να μη σας κουράσω με τις πρώτες κιόλας ζέστες...κι εν αναμονή των εκλογών (σκούρα τα πράγματα).    Σήμερα λοιπόν θα ασχοληθούμε πάλι με την σκίαση. Την προηγούμενη φορά σας μίλησα για το πως σκιάζουμε γεωμετρικά στερεά. Κάθε αντικείμενο που θέλουμε να ζωγραφίσουμε μοιάζει με ένα ή περισσότερα απ'αυτά. Θα σας δείξω μερικά τέτοια αντικείμενα που εύκολα μπορούμε να παρομοιάσουμε με τ'αντίστοιχα στερεά. Την σκίαση την έκανα με μολύβι, για τα οποία σας έχω μιλήσει εδώ . Εσείς μπορείτε να χρησιμοποιήσετε χρ

Μάθημα: Ελεύθερο σχέδιο Νο 1...

  Σήμερα θα μιλήσουμε για σκίαση...Θ' αρχίσουμε από τα πολύ βασικά και απλά, που αν τα γνωρίζουμε θα μας βοηθήσουν να κάνουμε σκίαση σε οποιοδήποτε αντικείμενο, ακόμη και σε πρόσωπο. Θα σας δείξω πως σκιάζουμε απλά γεωμετρικά στερεά. Όλα τα αντικείμενα γύρω μας μοιάζουν με κάποιο από αυτά ή είναι συνδυασμός δύο ή περισσοτέρων.    Κανονικά η πρώτη επαφή με το θέμα γίνεται χρησιμοποιώντας μολύβι...εδώ όμως θα πάμε κατευθείαν στο χρώμα. Δυο λόγοι με οδήγησαν σ' αυτό. Ο ένας πως οι περισσότεροι ίσως έχετε κάνει σκίαση με μολύβι κάποια στιγμή και ίσως σας φανεί βαρετό, ο δεύτερος πως τόσα χρόνια κάνοντας ελεύθερο σχέδιο σε φροντιστηριακό επίπεδο βαρέθηκα τ' άχρωμα σχέδια (δυστυχώς δεν έμενε ποτέ χρόνος να ξεφύγουμε από τα των εξετάσεων και περιοριζόμασταν στο μολύβι...η τυπικότητα των πανελλαδικών δεν αφήνει περιθώρια για κάτι περισσότερο ή διαφορετικό, ένα από τα βασικά και πολλά προβλήματα της ανύπαρκτης παιδείας μας). Τώρα όμως δικό μας είναι το μάθημα, δική μας και η από