Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Τοιχογραφία σε 3 ''επεισόδια''

  Όπως είχα προαναφέρει στην ανάρτηση "ένα σπίτι ζωγραφιά", για να ολοκληρωθεί το  θέμα στην κρεβατοκάμαρα έφτιαξα 3 πίνακες 40x40 για τον τοίχο δίπλα στη ζωγραφιά. Έβαψα το φόντο με τον ίδιο τρόπο που έφτιαξα την τεχνοτροπία και επάνω ζωγράφισα το ίδιο λουλούδι σε συνέχεια του μεγάλου θέματος, μοιάζοντας έτσι σαν κομμάτια του.
  Όμως το έργο δε σταμάτησε εδώ όπως είχε σχεδιαστεί από την αρχή. Όταν πήγα να τοποθετήσω τους πίνακες είχα μαζί μου την  ανιψιά μου που είναι 12 ετών. Είχε λοιπόν την εντύπωση πως θα τους τοποθετούσαμε πάνω στον ήδη ζωγραφισμένο τοίχο!!! Λάθος εντύπωση αλλά εκπληκτική ιδέα! Οι συγκεκριμένοι δεν μπορούν να μπουν γιατί δεν έγιναν με αυτή τη λογική και τα λουλούδια δεν θα ταιριάξουν. Όμως θα φτιάξω 3 καινούριους που θα πατήσουν ακριβώς στο σχέδιο κι έτσι θα δίνουν την εντύπωση πως ο τοίχος βγαίνει προς τα έξω. Πάλι από την αρχή, τελάρα - ζωγραφική - τοποθέτηση. Πιστεύω πως  αξίζει να περιμένουμε λίγο ακόμη. Την άλλη εβδομάδα θα δείτε το οριστικό ( ελπίζω..) αποτέλεσμα.
  Να σημειώσω πως τα παιδιά έχουν πολύ μεγαλύτερη φαντασία από εμάς και αξίζουν την προσοχή μας πολύ περισσότερο απ' όσο τους τη δίνουμε. 
  Δείτε, λοιπόν, τη δεύτερη φάση  του έργου:





Σχόλια

  1. Να γιατί χρειάζεται να την παίρνεις μαζί σου την μικρή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Το δωμάτιο είναι απίθανο και η ιδέα της μικρής ανιψιάς σου πολύύύ΄καλή!!! Φυσικά περιμένω να δω το τελικό.
    Μου έδωσες ιδέα και για το δικό μου υπνοδωμάτιο..χμμμ...θα μελετήσω τις δυνατότητες που έχω.
    Καλή δύναμη και καλή συνέχεια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. πολυ όμορφο!θέλει πολύ υπομονή ναι!απο αυτην έχουμε!χρόνο δεν εχουμε Μαρία μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Αναλογίες προσώπου

  Όπως σας είπα στην προηγούμενη ανάρτηση, σκέφτηκα να φτιάξω μια καινούρια ενότητα στο blog μου. Ποιο θα είναι το περιεχόμενο; Θα είναι κάτι σαν ''μαθήματα'' που θα αφορούν στη ζωγραφική κατά κύριο λόγο. Δεν θα έχουν κάποια σειρά, ούτε θα είναι σε συγκεκριμένα χρονικά διαστήματα, απλά σκέφτηκα να κάνω ορισμένες αναρτήσεις μεταφέροντας  πράγματα που γνωρίζω και πιστεύω πως θα είναι χρήσιμα για αρκετούς. Προς το παρόν έχω αρκετά θέματα  στο μυαλό μου που θέλω και μπορώ να σας δείξω αλλά θα μπορούσατε να μου προτείνεται κι εσείς κάτι που σας ενδιαφέρει να μάθετε,  κι αν μπορώ να τα επεξεργαστώ.    Μαθήματα σχεδίου και ζωγραφικής παραδίδω πάνω από 10 χρόνια και ξέρω καλά τι δυσκολεύει όσους ξεκινάνε να ζωγραφίζουν. Είναι πολλοί που θέλουν κι έχουν το ταλέντο να ζωγραφίσουν, αλλά μη έχοντας πάει σε κάποια σχολή σχετική, δυσκολεύονται σε κάποια σημεία. Η ιδέα αυτή ,λοιπόν, μου δημιουργήθηκε συζητώντας με φίλη ζωγράφο η οποία μου ζήτησε να τις κάνω κάποια μαθήματα πάνω στα πρ

Μάθημα: Σκίαση 2ο μέρος

  Νομίζω πως πέρασε καιρός από το προηγούμενο μάθημα. Λίγο το πιεσμένο πρόγραμμα το δικό μου, λίγο που σας έπεσε βαριά, απ' ό,τι κατάλαβα, η προοπτική... μας πήραν οι μέρες.   Η προοπτική για όποιον θέλει να ασχοληθεί με την ζωγραφική είναι σημαντικό κεφάλαιο κι όσο κι αν φαίνεται κουραστική και πολύπλοκη, στην πραγματικότητα είναι απλή κι αν την κατανοήσεις σου λύνονται πολλά προβλήματα στο σχεδιασμό. Θα επανέλθω στο θέμα κάποια άλλη στιγμή για να το ολοκληρώσω... είπα να μη σας κουράσω με τις πρώτες κιόλας ζέστες...κι εν αναμονή των εκλογών (σκούρα τα πράγματα).    Σήμερα λοιπόν θα ασχοληθούμε πάλι με την σκίαση. Την προηγούμενη φορά σας μίλησα για το πως σκιάζουμε γεωμετρικά στερεά. Κάθε αντικείμενο που θέλουμε να ζωγραφίσουμε μοιάζει με ένα ή περισσότερα απ'αυτά. Θα σας δείξω μερικά τέτοια αντικείμενα που εύκολα μπορούμε να παρομοιάσουμε με τ'αντίστοιχα στερεά. Την σκίαση την έκανα με μολύβι, για τα οποία σας έχω μιλήσει εδώ . Εσείς μπορείτε να χρησιμοποιήσετε χρ

Μάθημα: Ελεύθερο σχέδιο Νο 1...

  Σήμερα θα μιλήσουμε για σκίαση...Θ' αρχίσουμε από τα πολύ βασικά και απλά, που αν τα γνωρίζουμε θα μας βοηθήσουν να κάνουμε σκίαση σε οποιοδήποτε αντικείμενο, ακόμη και σε πρόσωπο. Θα σας δείξω πως σκιάζουμε απλά γεωμετρικά στερεά. Όλα τα αντικείμενα γύρω μας μοιάζουν με κάποιο από αυτά ή είναι συνδυασμός δύο ή περισσοτέρων.    Κανονικά η πρώτη επαφή με το θέμα γίνεται χρησιμοποιώντας μολύβι...εδώ όμως θα πάμε κατευθείαν στο χρώμα. Δυο λόγοι με οδήγησαν σ' αυτό. Ο ένας πως οι περισσότεροι ίσως έχετε κάνει σκίαση με μολύβι κάποια στιγμή και ίσως σας φανεί βαρετό, ο δεύτερος πως τόσα χρόνια κάνοντας ελεύθερο σχέδιο σε φροντιστηριακό επίπεδο βαρέθηκα τ' άχρωμα σχέδια (δυστυχώς δεν έμενε ποτέ χρόνος να ξεφύγουμε από τα των εξετάσεων και περιοριζόμασταν στο μολύβι...η τυπικότητα των πανελλαδικών δεν αφήνει περιθώρια για κάτι περισσότερο ή διαφορετικό, ένα από τα βασικά και πολλά προβλήματα της ανύπαρκτης παιδείας μας). Τώρα όμως δικό μας είναι το μάθημα, δική μας και η από