Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

'' Ένας παράξενος άνθρωπος ''

  Τη  Ρούλα τη γνώρισα πριν λίγο καιρό εδώ μέσα αλλά είναι απ'αυτούς τους ανθρώπους που δεν χρειάζεται να τους ξέρεις πολύ για να τους εκτιμήσεις. Έμαθα πως γράφει, ποιήματα, στίχους, παραμύθια, μαντινάδες, είδα πως φτιάχνει πράγματα μόνη και μαζί με τον αγαπημένο της και πρόσφατα ξεκίνησε και να ζωγραφίζει. Πριν λίγες ημέρες της ζήτησα να μου στείλει ένα παραμυθάκι της να του βάλω εικόνες.Το έκανε...έστειλε ένα όμορφο παραμύθι που, όπως όλα  τα καλά παραμύθια, έχει ηθικό δίδαγμα...Δεν θα σας το πω, θα το καταλάβετε διαβάζοντάς το. Έφτιαξα αυτό που θα δείτε παρακάτω και το αφιερώνω σε κείνη και σε όλους εσάς που μας διαβάζετε...

   Σ'ευχαριστώ Ρούλα μου που με εμπιστεύθηκες, μακάρι να μπορούσα να στο φτιάξω αληθινό!






































Σχόλια

  1. Είχαμε μια συγγραφέα στην παρέα μας και δεν το ξέραμε;Μπράβο Ρούλα, πολύ ωραίο και τρυφερό το παραμύθι σου.Και η εικονογράφηση που έκανες Μαρία είναι όμορφη και ταιριαστή. Μακάρι κάποια στιγμή να μπορούσαν να συγκεντρωθούν όλα τα παραμύθια που έχει γράψει η Ρούλα και να εκδοθούν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. υπεροχα και τα δυο!!μπραβο κοριτσια!!συχαρητηριααααα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ενα ΜΕΓΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑλο ΕΥΑΡΙΣΤΩΩΩΩΩΩΩ!!!!! εναι πολύ λίγο να σου πώ ΜΑΡΙΑ μου....έδωσες ζωή,,...ναι ζωή στο μικρό μου παραμυθι που χωρις τις ζωγραφιες σου δεν θα ήτανε.. παρα γράμματα στο χαρτί...Το βλεπω και δεν το πιστευω πόσο ομορφο έγινε...μπορώ να πω οτι ειναι το πρώτο μου παιδί που βρήκε μια καλή νονα και του έδωσε..ζωή με την αγάπη της...σε ευχαριστώ αλλη μια φορα απο καρδιάς....ΜΑΡΑΚΙ μου .....κ Δακαλα μου...φιακια πολλα και να περασεις καλά...σε ευχαριστώ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σου εύχομαι να γίνεις ''πολύτεκνη'' Ρούλα μου κι αν θες και μπορώ, να στα βαφτίσω όλα!!! Το αγάπησα κι εγώ φτιάχνοντας τις ζωγραφιές...τώρα είμαστε δύο οι μαμάδες του,ή μάλλον μία κανονική και μία πνευματική!

      Διαγραφή
  4. Που να πρωτοπώ ΜΠΡΑΒΟ? Στη συγγραφέα ή στη ζωγράφο? Και τις δυο δεν εχω πολύ καιρό που σας γνώρισα αλλά αισθάνομαι υπερβολικά τυχερή. Εμαθα δε ότι δεν υπάρχουν "παράξενοι" ανθρωποι αλλά ΑΝΘΡΩΠΟΙ. Μπράβο και πάλι μπράβο και στις δύο!! Φιλάκια και καλά κούλουμα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Υπέροχο!!!!!! μπράβο Ρούλα μου και σε σένα Μαρία μου
    που αφουγκράστηκες τις ευαισθησίες της...τις έντυσες με τις δικες σου και μας τις χαρίσατε...
    θα το τυπώσω για τη βαφτιστήρα μου!!!
    άντε και στα επόμενα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΚΟΡΙΤΣΙΑ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΛΟΓΙΑ ΓΙΑ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΥΠΕΡΟΧΗ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΕΔΕΣΕ ΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ ΜΕ ΤΙΣ ΖΩΓΡΑΦΙΕΣ ΤΕΛΕΙΑ!!!
    ΕΝΑ ΜΕΓΑΛΟ ΜΠΡΑΒΟ ΣΑΣ ΑΞΙΖΕΙ ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΔΥΟ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Τρυφερο παραμυθι ντυμενο με υπεροχες ζωγραφιες!Ενας μαγικος κοσμος που σε κανει να αισθανεσαι ξανα παιδι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΦΙΛΕΣ ΜΟΥ!!!!!!!!!!!
    ΜΠΡΑΒΟ ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΔΥΟ ΣΑΣ!!!!!!!!!!
    ΠΟΛΥ ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΟΥ ΣΑΣ ΓΝΩΡΙΣΑ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΔΩ!!!!!!!!!
    ΣΥΝΕΧΙΣΤΕ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΚΑΙ ΤΑ ΑΛΛΑ!!!!!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Μαρία συγκινητική η σύμπραξη σας!
    Εχω στα χέρια μου τα παραμύθια της Ρούλας μας..
    Πολύπλευρο ταλέντο!
    Το "δέσιμο" εξαιρετικό!!!
    Φιλιά και στις δύο σας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Μπράβο σας κορίτσια!!!! Πετάει η ομάδα!!!! Υπέροχο το παραμυθάκι της Ρούλας και συ Μαράκι, το πλησίασες και το ζωντάνεψες με τόση ευαισθησία. Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ΜΠΡΑΒΟ ΚΟΡΙΤΣΙΑ ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΔΥΟ ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ ΝΑ ΤΟ ΞΑΝΑΚΑΝΕΤΕ ΚΑΙ ΝΑ ΤΑ ΕΚΔΟΣΕΤΕ ΓΙΑΤΙ ΟΧΙ ΕΓΩ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΑ ΣΤΑ ΜΙΚΡΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΑΡΕΣΕ ΣΥΝΕΧΙΣΤΕΕΕΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Οι συνεργασίες της ψυχής κάνουν πάντα θαύματα!!!!!!!!!!!
    Να'στε καλά και οι δυό!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Μα τι γλυκια και ευγενικη χειρονομια...απο καρδιας...
    Ζηλευτο αποτελεσμα!!!Να σαστε παντα και οι δυο καλα και να μας ζεσταίνετε τις καρδιες μας...Υπεροχη συνεργασια!
    ΦΙΛΙ misirlou

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Βρε Μαράκι μου.... βρε Ρούλα μου..... πού μας ταξιδέψατε πάλι....
    Τι ονειρεμένο παραμύθι, τι παραμυθένια εικονογράφηση....
    Σας ευχαριστώ μέσα απ' την καρδιά μου....
    Συνεχίστε, αγαπημένες μου, μας κάνετε τόσο καλό....
    Σας φιλώ πολύ πολύ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. ΠΟΤΕ ΠΡΟΛΑΒΕΣ ΜΑΡΙΑ ΜΟΥ; ΜΩΡΕ ΜΠΡΑΒΟ ΣΟΥ!!!! ΕΔΩΣΕΣ ΖΩΗ ΣΤΟ ΠΡΑΣΙΝΟ ΧΩΡΑΦΙ ΜΕ ΤΗΝ ΤΕΧΝΗ ΣΟΥ!!!!!!!!!
    ΜΠΡΑΒΟ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΡΟΥΛΑ!!!!!!!!!!ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΟ, ΤΡΥΦΕΡΟ ΠΑΡΑΜΥΘΑΚΙ!!!!!!!!!!
    ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΟΛΥ!!!!!!!
    ΜΑΡΙΑ ΜΟΥ ΚΑΛΗ ΣΑΡΑΚΟΣΤΗ!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Όταν δυο ταλέντα συναντιούνται, το αποτέλεσμα δε μπορεί παρα να είναι ονειρεμένο. Μπράβο και στις δύο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Κορίτσια ταιριάξατε τόσο όμορφα την ιστορία και τις εικόνες !!!!Συγχαρητήρια και στις δυο σας!!ειστε ταλέντα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Πραγματικά πάρα πολύ όμορφη εικονογράφηση !!!
    Καλή Σαρακοστή και καλή συνέχεια !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. ΜΠΡΑΒΟ ΚΑΙ ΣΤΗ ΜΑΝΟΥΛΑ ΚΑΙ ΣΤΗ ΝΟΝΑ ΥΠΕΡΟΧΕΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ ΓΕΜΑΤΕΣ ΖΕΣΤΑΣΙΑ ΚΑΙ ΓΛΥΚΙΑ ΠΑΙΔΙΚΟΤΗΤΑ.ΕΙΝΑΙ ΣΥΓΚΙΝΗΤΙΚΟ ΠΟΥ ΣΥΝΕΡΓΑΣΤΙΚΑΤΕ,ΕΙΝΑΙ ΣΥΓΚΙΝΗΤΙΚΟ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΓΙΝΕΤΕ Σ ΑΥΤΗ ΤΗ ΓΕΙΤΟΝΙΑ....
    ΕΙΝΑΙ ΤΙΜΗ ΜΑΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΜΕ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΣΑΝ ΕΣΑΣ ΑΝΑΜΕΣΑ ΜΑΣ.ΝΑ ΕΙΣΤΕ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΟΙ ΔΥΟ, ΣΑΣ ΘΑΥΜΑΖΩ ΠΟΛΥ!!!!
    ΦΙΛΑΚΙΑ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΣΑΡΑΚΟΣΤΗ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. ΥΠΕΡΟΧΕΣ ΕΙΚΟΝΕΣ ΠΟΥ ΕΔΩΣΑΝ ΖΩΗ ΚΑΙ ΧΡΩΜΑ ΣΕ ΜΙΑ ΠΑΝΕΜΟΡΦΗ ΙΣΤΟΡΙΑ!!!!ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΔΥΟ!!!!!
    ΚΑΛΗ ΣΑΡΑΚΟΣΤΗ ΜΑΡΙΑ ΜΟΥ!!!!ΦΙΛΙΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Καλά...είστε καταπληκτικές !!!! Είναι υπέροχο και τόσο γλυκό το παραμύθι της Ρούλας και η εικονογράφηση είναι τέλειααα!!!! Πανίγλυκο το αχυρένιο ανθρωπάκι όπως και η ιστορία, και όλα τόσο όμορφα ζωγραφισμένα!!!! Μπράβο σας!!!!!
    Πολλά φιλιά και καλή Κ.Δευτέρα δασκάλα μας γλυκειά :ο)!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. πανεμορφη δουλεια..να σαι καλα ΡΟΥΛΑ να σαι καλα ΜΑΡΙΑ..δεν υπαρχουν λογια γι'αυτο πυ εγινε..χαιρομαι που ειστε και οι δυο σας διπλα μας..καλη Σαρακοστη..να σαι καλα..σε φιλω..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Ax μωρέ τι τρυφερό που ήταν....μπράβο κορίτσια ...το διαβάζεις ευχάριστα...και οι εικόνες Μαρία μου όμορφες...άξιες και οι δύο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Από ένα μεγάλο ΜΠΡΑΒΟ αξίζει και στις δυό σας!!
    Κανατε πολύ καλή δουλειά ,γλυκό και τρυφερό το παραμύθι, έδεσε με τις ζωγραφιές που κρύβουν μέσα στην παιδικότητά τους τόση ευαισθησία!! Το "βιβλίο" σαν αναμνηση της παιδικής μας ηλικίας...
    Σας ευχαριστούμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Συγχαρητήρια !!!!
    Άψογο δέσιμο λόγου και εικόνας ,
    πολύ καλή συνεργασία συγγραφέως και εικονογράφου !!
    Μια γλυκιά ιστορία από την Σμαραγδένια Ρούλα που κατάφερε και της έδωσε ζωή η Μαρία μέσα από τις όμορφες ζωγραφιές της !!
    Το ταλέντο και η ευαισθησία συνυπάρχουν σε λέξεις και εικόνες, η συνεργασία σας είναι ένα όμορφο μήνυμα φιλίας !!
    Τελικά ούτε αχυράνθρωπος δεν αντέχει την μοναξιά κι αυτός ακόμα έχει ανάγκη από φίλους ή όπως λένε: "Μοναχός σου ούτε στον παράδεισο "

    Εύχομαι να υπάρξει συνέχεια , να σαστε καλά ,
    σαμιώτικους χαιρετισμούς

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Με πόση ευκολία έδωσες ζωή σ' αυτό το όμορφο παραμυθάκι! Το έκανες αληθινό... και το σκιάχτρο σου είναι τόσο αγαπησιάρικο!
    Φιλιά Μαράκι
    Μπράβο και στις δυο σας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Δύο υπέροχες τρυφερές υπάρξεις ενώσατε τις ικανότητες σας και μας δώσατε ένα υπέροχο αποτέλεσμα!!!!!!!! Υπέροχο το ηθικό δίδαγμα του παραμυθιού... μα και της συνεργασίας σας!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Είστε και οι δυό υπέροχες!!!Η μία συμπλήρωσε τη δουλειά της άλλης και το αποτέλεσμα είναι καταπληκτικό, ένα μεγάλο μπράβο και στις δυό σας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Ευχαριστούμε πολύ για τα καλά σας λόγια.Χαιρόμαστε πολύ που σας αρέσει γιατί είναι αφιερωμένο σε όλους εσάς που μας αγαπάτε και μας στηρίζετε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ενα μεγάλο ..μεγαλο ευχαριστούμε και απο μενα κορίτσια...για την αγαπη σας...και τα ομορφα λόγια που μας γραφεται...εχουμε γίνει μια όμορφη μεγαααλη παρέα και ειναι τόσο ωραιο αυτό!!!!και όπως ειπε και η Μαρία ..η Δακαλα μας ντέ;...σας το αφιερώσαμε και εμείς με όλη μας την αγάπη... μας στηρίζεται και σας ευχαριστούμε,,,φιλακια....σε όλες.....εσενα Μαρία μου δυο φορές φιλακια..χι..χι..

      Διαγραφή
  30. Είστε και οι δύο καταπληκτικές! Συνυπάρξατε και μάς δωσατε ένα τρυφερό, μοναδικό αποτέλεσμα! Μπράβο και στις δυό σας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Μπράβο και στις δυο σας!!!! Απίστευτη δουλειά εκατέρωθεν!!! Συγχαρητήρια κορίτσια!!! Μαράκι μου, καλή Σαρακοστή σου εύχομαι!!! Φιλιά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Εξαιρετική δουλειά...πολύ ευαίσθητη ιστορία και η εικονογράφηση δένει υπέροχα με το κείμενο...καλή συνέχεια στα ταλαντούχα κορίτσια!!!
    Φιλάκια πολλά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Ένα μεγάλο μπράβο και στις δυο σας!
    Ένα γλυκό παραμύθι με μια υπέροχη εικονογράφηση,που μας ταξιδεύει στον όμορφο,μαγικό κόσμο,όπου όλα είναι χαρούμενα,ρόδινα.
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Κορίτσια συγχαρητήρια και στις δύο!!!!!!!!Υπέροχη γραφή απο τη Ρούλα ,τέλειες ζωγραφιές απο τη Μαρία !!!!!!Μπράβο !!!!Μπράβο!!!!Μπράβο!!!!!!!!
    Φιλιάάάά!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Καλησπέρα Μαρία μου και καλώς σε βρήκα!!! τι όμορφο παραμύθι, τι όμορφη εικονογράφηση μας ταξιδεύετε και οι δυο!!! Μπράβο πολλές φορές!!
    Πέρασε από το σπιτάκι μου έχει βραβειάκι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Καλώς σε βρήκα!Υπέροχο το παραμύθι και οι εικόνες!Με ταξίδεψε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. μπραβο και στις δυο σας!!
    υπεροχη δουλεια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Ευχαριστούμε πολύ!!!Καλώς ήρθατε οι νέες φίλες!!!Μας βάζετε σε ιδέες με τα τόσο ενθαρρυντικά σας λόγια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Τι ωραία δουλειά! Μπράβο σας, τέλειο το παραμύθι και οι εικόνες!
    Χαιρετισμούς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Μπραβο και στις δυο ειστε υπεροχες!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Καλώς σε βρήκα Μαρία, σ'ευχαριστώ γιά τις συστάσεις Ρουλιώ μου. Να'σται και οι δύο καλά και να δημιουργήσετε μαζί. Καλή μας μέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. MΑΡΙΑ ΜΟΥ ΚΑΠΟΥ ΔΙΑΒΑΣΑ ΠΩΣ ΕΚΑΝΕΣ ΑΛΛΑΓΗ ΚΑΙ ΗΡΘΑ ΝΑ ΔΩ.ΜΕ ΓΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΧΑΡΟΥΜΕΝΟ ΚΙ ΑΙΣΙΟΔΟΞΟ ΕΤΣΙ!! ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΟΥ ΕΣΥ ΝΟΙΩΘΕΙΣ ΚΑΛΑ*ΚΙ ΑΥΤΟ ΚΑΠΟΥ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΑ*.Σ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΓΙΑ ΤΑ ΚΑΛΑ ΣΟΥ ΛΟΓΙΑ
    ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ ΦΙΛΙΑ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΣΟΥ ΒΡΑΔΥ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Πολύ τρυφερό το παραμυθάκι της Ρούλας και πανέμορφη η εικονογράφισή σου Μαρία. Εδεσαν υπέροχα μεταξύ τους. 'Αντε, και εις άλλα !!! Φιλιά και στις δύο σας !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. ΥΠΕΡΟΧΟ!!!Είσαστε τέλειες και οι δύο!!!Μαράκι μου υπέροχη εικονογράφηση και όλο το image, φαντάζομαι το επέλεξες εσύ!!! Ρουλάκι μου, συγγραφέας;; Φανταστικό!!!συγχαρητήρια και στις δυο σας!!! φιλάκια και καλή συνέχεια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. ΜΠΡΑΒΟ ΜΠΡΑΒΟ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΜΠΡΑΒΟ. ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΜΠΡΑΒΟ και στις δυο σας. Τι όμορφη ιδέα ήταν αυτή, και πόσο συγκινητικό που υλοποιήθηκε από εσένα Μαρία!
    Το παραμυθάκι είναι πολύ γλυκό, και οι εικονογράφηση εξαιρετική!!!
    Ρούλα σου χρωστάμε μεγάλη χάρη, που μας δίνεις την ευκαιρία να δημιουργήσουμε.
    Περιμένω και τα επόμενα!!!
    Φιλάκια και στις δυο σας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Κι επειδή σχολιάζοντας τη μία θα παρεξηγιόταν η άλλη,είπα να προσθέσω κι εδω το κατι τις μου!
    Η ΙΣΧΥΣ ΕΝ ΤΗ ΕΝΩΣΕΙ! Χαίρομαι ειλικρινά που δυο άγνωστες φίλες ένωσαν την έμπνευση τους και βγήκε αυτό.Εγω σε τι να ελπίζω;...ακόμα ψάχνω (όχι και πολύ,να πω την αλήθεια,με συνεπήρε η ακουαρέλλα)
    ΦΙΛΟΥΡΕΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣ Ελπίζω σήμερα νάσαι καλλίτερα,ΘΕΛΩ ΝΑ ΓΕΛΑΣ,όπως σε γνώρισα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. τι όμορφη αληθινή ιστορία, τι χαρούμενη εικονογράφιση, περιμένω την επόμενη δουλειά σας σύντομα, και οι δύο είστε υπέροχες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. Πολύ όμορφη, εξαιρετική δουλειά, σε περιεχόμενο και όμορφες εικόνες. Αγαπημένη φίλη Μαρία, η εικονογράφηση του βιβλίου της Ρούλας ήταν υπέροχη! Πολλά συγχαρητήρια αξίζουν και στις δυο σας!

    Κι επειδή οι όμορφες και αξιόλογες προσπάθειες πρέπει να γίνονται γνωστές σε όλους και ιδίως στα παιδιά, εφόσον τα αφορούν, το εξαιρετικό παραμύθι "Ένας παράξενος άνθρωπος", φιλοξενείται ήδη στα "ΠΑΙΔΙΚΑ ΧΑΜΟΓΕΛΑ" (http://akrasakis.blogspot.com/2012/04/blog-post_9059.html), μαζί μ' ένα αφιέρωμα στις συλλογές της Ρούλας Σμαραγδάκη (Σμαργδένιας). Μέσα από το αφιέρωμα παραπέμπω με συνδέσμους στα ιστολόγιά σας: "Σμαραγδένια" και "Πνοές τέχνης".

    Καλή δύναμη και συνέχεια σε όλες τις δημιουργίες σου.
    Με αγάπη και εκτίμηση
    Αντώνης Κρασάκης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. o-thrax...
    Καλησπέρα!!! μου άρεσε πολύ το παραμύθι σας και το ανάρτησα σ' ένα φόρουμ παιχνιδιού που έχει παιδιά...
    http://el.board.bigpoint.com/farmerama/showthread.php?p=1754902#post1754902
    Ευχαριστήσω!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. Άργησα,αλλά τελικά το βρήκα!Υπέροχο το παραμύθι,υπέροχη και η εικονογράφηση!Συγχαρητήρια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. Μου άρεσε τόσο πολύ!!! Μακάρι να το είχες εκδώσει κιόλας.
    Ξέρεις σαν εκείνα τα πολύ μικρούτσικα βιβλιαράκια που έχουν μικρές ιστοριούλες με ζωγραφιές που μοιάζουν παιδικές και αθώες.
    Μπράβο καλή μου φίλη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. Πραγματικά υπέροχο παραμύθι με ονειρική εικονογράφηση!!!
    Τέτοια παραμύθια αξίζουν τα παιδιά..όχι σαν κάτι άλλα που διαφημίζονται...αυτό πρέπει να κυκλοφορήσει..δεν ξέρω..κυκλοφορεί?
    Όπως το βλέπω θα ήθελα να το έχω στα χέρια μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. Ρουλίτσα μου γλυκιά μόνο εσύ θα μπορούσες να γράψεις ένα τόσο όμορφο παραμύθι. Και φυσικά και συ Μαρία μου το στόλισες με όμορφες εικόνες. Ολοκληρώθηκε το έργο. Να είστε και οι δύο καλά και να δουλέψετε και άλλα έργα μαζί. Φιλάκια και στις δυό σας. Είστε αξιέπαινες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. Καλέ! Εγώ το έχω ξαναδιαβάσει αυτό! (Δεν ξέρω γιατί δεν σχολίασα! Άτιμο αλτσχάιμερ...)
    ;-)
    Μαράκι και Ρουλάκι, είστε εκπληκτικά πλάσματα! Και όταν άνθρωποι τέτοιας πάστας συναντιούνται, μόνο ομορφιές συμβαίνουν!
    ΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά και στις 2 σας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. Δύο ταλέντα φτιάξαν ένα όνειρο! τι όμορφο το παρουσίασες Μαρία μου σαν βιβλίο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. Τέσσερις Φλεβάρηδες μετά, ήρθα να σου πω ότι μου άρεσε πάρα πολύ η τέχνη σου, για την οποία δεν είχα ποτέ αμφιβολία! Το απογείωσες το παραμύθι τού Ρουλακίου!! Σε φιλώ :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. Εξαιρετική σύμπλευση !!!
    Υπέροχο το παραμύθι, παραμυθένια και η εικονογράφηση !!!
    Θερμά συγχαρητήρια και στις δυο σας !
    Γλυκό απομεσήμερο !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. Πόσο τρυφερό να δημιουργείς για τα παιδιά και να βρίσκεις συνοδοιπόρους στη δημιουργία!
    Υπέροχο "πάντρεμα" εικόνας και λόγου και χαίρομαι που με παρέπεμψε η Ρούλα στη σελίδα σου!
    Συγχαρητήρια και στις δυο σας από καρδιάς!!!
    Καλή συνέχεια σε ό,τι κι αν κάνετε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Το λες κι έκπληξη

Το σαν τα χιόνια δεν φτάνει για να περιγράψει την επιστροφή μου εδώ μέσα. Ούτε φτάνει ούτε είναι και επίκαιρο. Ήθελα τόσο πολύ να επιστρέψω κάνοντας μια ανάρτηση. Είχα κι έχω τόσα πολλά να σας πω. Μα οι μήνες περνούσαν χωρίς στάλα χρόνου για κάτι τέτοιο. Και διάλεξα την ώρα... Μέσα σε μια τρελή κατάσταση προετοιμασίας, όχι μόνο για διακοπές αλλά και πολλών άλλων δραστηριοτήτων μέσα στον Αύγουστο.    Δεν ξέρω γιατί ένιωσα να πιέζομαι τόσο  για τούτη την ανάρτηση. Η φόρτιση των τραγικών γεγονότων στην Αττική; Ίσως. Δεν ξέρω αλλά δεν με χωράει το ΦΒ αυτές τις μέρες. Όχι μόνο δεν με χωράει, με διώχνει κιόλας, μου φέρνει ένα σφίξιμο στο στομάχι κι ένα ανακάτεμα. Αρχικά η φρίκη που αντικρίσαμε όλοι. Εικόνες χειρότερες του πολέμου, έξω από την πόρτα μας! Εφιάλτες που δεν πιστεύαμε πως θα ζούσαμε ποτέ. Κι αμέσως ένα αμυδρό φως, μια Ελλάδα γροθιά συμπαράστασης σ'αυτούς που πόνεσαν και θα πονούν φρικτά για πάντα. Ναι εδώ είμαστε, πρέπει να ξεχάσουμε ό,τι μας χωρίζει και να γίνουμε ένα. 

Αναλογίες προσώπου

  Όπως σας είπα στην προηγούμενη ανάρτηση, σκέφτηκα να φτιάξω μια καινούρια ενότητα στο blog μου. Ποιο θα είναι το περιεχόμενο; Θα είναι κάτι σαν ''μαθήματα'' που θα αφορούν στη ζωγραφική κατά κύριο λόγο. Δεν θα έχουν κάποια σειρά, ούτε θα είναι σε συγκεκριμένα χρονικά διαστήματα, απλά σκέφτηκα να κάνω ορισμένες αναρτήσεις μεταφέροντας  πράγματα που γνωρίζω και πιστεύω πως θα είναι χρήσιμα για αρκετούς. Προς το παρόν έχω αρκετά θέματα  στο μυαλό μου που θέλω και μπορώ να σας δείξω αλλά θα μπορούσατε να μου προτείνεται κι εσείς κάτι που σας ενδιαφέρει να μάθετε,  κι αν μπορώ να τα επεξεργαστώ.    Μαθήματα σχεδίου και ζωγραφικής παραδίδω πάνω από 10 χρόνια και ξέρω καλά τι δυσκολεύει όσους ξεκινάνε να ζωγραφίζουν. Είναι πολλοί που θέλουν κι έχουν το ταλέντο να ζωγραφίσουν, αλλά μη έχοντας πάει σε κάποια σχολή σχετική, δυσκολεύονται σε κάποια σημεία. Η ιδέα αυτή ,λοιπόν, μου δημιουργήθηκε συζητώντας με φίλη ζωγράφο η οποία μου ζήτησε να τις κάνω κάποια μαθήματα πάνω στα πρ

Μάθημα: Σκίαση 2ο μέρος

  Νομίζω πως πέρασε καιρός από το προηγούμενο μάθημα. Λίγο το πιεσμένο πρόγραμμα το δικό μου, λίγο που σας έπεσε βαριά, απ' ό,τι κατάλαβα, η προοπτική... μας πήραν οι μέρες.   Η προοπτική για όποιον θέλει να ασχοληθεί με την ζωγραφική είναι σημαντικό κεφάλαιο κι όσο κι αν φαίνεται κουραστική και πολύπλοκη, στην πραγματικότητα είναι απλή κι αν την κατανοήσεις σου λύνονται πολλά προβλήματα στο σχεδιασμό. Θα επανέλθω στο θέμα κάποια άλλη στιγμή για να το ολοκληρώσω... είπα να μη σας κουράσω με τις πρώτες κιόλας ζέστες...κι εν αναμονή των εκλογών (σκούρα τα πράγματα).    Σήμερα λοιπόν θα ασχοληθούμε πάλι με την σκίαση. Την προηγούμενη φορά σας μίλησα για το πως σκιάζουμε γεωμετρικά στερεά. Κάθε αντικείμενο που θέλουμε να ζωγραφίσουμε μοιάζει με ένα ή περισσότερα απ'αυτά. Θα σας δείξω μερικά τέτοια αντικείμενα που εύκολα μπορούμε να παρομοιάσουμε με τ'αντίστοιχα στερεά. Την σκίαση την έκανα με μολύβι, για τα οποία σας έχω μιλήσει εδώ . Εσείς μπορείτε να χρησιμοποιήσετε χρ