Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Φάνηκε στο χειροκρότημα...

  Εχθές το βράδυ έγινε η παράσταση των παιδιών του 3ου Γυμνασίου Σαλαμίνας. Πρώτα πρώτα να πω πως  όλα πήγαν καλά και χωρίς τεχνικά προβλήματα τα παιδιά έδωσαν τον καλύτερό το εαυτό. 
  Το ''Ευριπίδειο"" θέατρο είναι για την Σαλαμίνα ένα πραγματικό στολίδι. Είναι ανοιχτό σαν αρχαίο θέατρο, πέτρινο και σε μια θέση εξαιρετική. Είναι χτισμένο πάνω σε λόφο κι έχει θέα στον κόλπο του νησιού. Με μόνο μειονέκτημα τα λίγο άβολα καθίσματα (φεύγεις με μια μικρή καμπουρίτσα!), τα τελευταία χρόνια δίνει πνοή στα καλοκαίρια του νησιού , αφού εκτός από τις τοπικές εκδηλώσεις σχολείων και άλλων τοπικών φορέων, φιλοξενεί  θεατρικά έργα μεγάλων θιάσων και συναυλίες  γνωστών καλλιτεχνών. Πάρτε μία γεύση από το θεατράκι:





  Από την Σαλαμίνα έφυγα σχεδόν αμέσως μετά  τα μαθητικά χρόνια. Κάθε φορά που επιστρέφω συναντώ μέρη και ανθρώπους έντονα δεμένους με τη ζωή μου κι αυτό βγάζει μια γλυκιά νοσταλγία. Τι διαπίστωσα ,λοιπόν, αυτή τη φορά που ήρθα και σε άμεση επαφή με σχολείο:
  Πρώτον οι περισσότεροι καθηγητές μου είναι ακόμη ενεργοί σε διευθυντικές θέσεις πια κι όπως ακριβώς τους θυμάμαι! Για να χρησιμοποιήσω και μια φράση που αντιπαθώ αλλά πάει γάντι ''δεν υπάρχει ''!!! Είναι απίστευτο πόσο ίδιοι είναι!!! Και δεν έχουν περάσει και λίγα χρόνια...πιστέψτε με! 
 Δεύτερον πολλοί συμμαθητές μου, αλλά και μικρότεροι, είναι πλέον οι ίδιοι καθηγητές και δάσκαλοι και βέβαια γονείς πολλών παιδιών που είναι τώρα μαθητές ( ο δικός μου θέλει χρόνια ακόμη για να πάει νηπιαγωγείο! Κάποιοι βιάστηκαν, κάποιοι αργήσαμε... όπως τα φέρει του καθενός η ζωή...). Δεν ξέρω για σας αλλά εμένα μου φαίνεται κάπως περίεργο κάθε φορά που συνειδητοποιώ πως δεν είμαι με τα παιδιά αλλά με τους ''μεγάλους''. 
  Κλείνω εδώ με τις προσωπικές εξομολογήσεις για να γυρίσω στο βασικό μας θέμα που είναι η παράσταση. Είχε γίνει πολλή δουλειά πραγματικά και οι ερμηνείες των παιδιών ήταν  εξαιρετικές. Μια Μαντάμ Σουσού ονειρεμένη, ένας Παναγιωτάκης φατσούλα και όλα τα παιδιά πολύ διαβασμένα στους ρόλους τους.  Δεν κατάλαβα πουθενά να χάνουν τα λόγια τους και αν έγινε δεν το έπιασε κανείς. Δεν κόμπλαραν πουθενά και παρόλο που κάποιες φορές τους ξέφυγαν κάποια γελάκια (συμβαίνει και στους καλύτερους ηθοποιούς) δεν τα έχασαν ούτε μια στιγμή. Μοναδικό μειονέκτημα οι πολλές εναλλαγές στα σκηνικά (όχι στα σταθερά, εκεί ήταν μόνο δύο φορές η αλλαγή, αλλά στα μικροέπιπλα που έπρεπε να μπαίνουν και να βγαίνουν στη σκηνή) που δημιουργούσε κενά και τράβηξε λίγο τη διάρκεια του έργου. Ίσως αν ήταν όλα τοποθετημένα και απλά οι ηθοποιοί να άλλαζαν θέσεις να ήταν πιο ξεκούραστο για όλους. Η πρόθεση όμως ήταν να γίνει όσο πιο επαγγελματικά γίνεται και τα παιδιά που είχαν αναλάβει τα σκηνικά έτρεξαν απίστευτα για να είναι όλα γρήγορα και σωστά.
  Ας μη μείνουμε στις λεπτομέρειες γιατί η ουσία είναι αλλού. Το επίπεδο της μαθητικής αυτής παράσταση ήταν πολύ ανεβασμένο και τα συγχαρητήρια ανήκουν στα παιδιά που κουράστηκαν πολύ δίνοντας ώρες ακόμη και από τις διακοπές τους και που δεν ξέχασαν  να ευχαριστήσουν τις δύο καθηγήτριές τους κα Ψαράκη και κα Παπαδά που τους ''ανέχτηκαν όλον αυτόν τον καιρό'' όπως είπαν τα ίδια, χαριτολογώντας , στο τέλος της παράστασης. Όσο για τα σκηνικά μου θα τα δείτε ολόκληρα πια κι ελπίζω να με συγχωρέσετε που σας κούρασα τόσο καιρό με το κρυφτούλι μου. Είπαμε, καμιά φορά μπερδεύομαι με τα παιδιά και ξεχνάω το κουσούρι μου ( ''μεγάάάάλη''...): 







































Σχόλια

  1. ΤΑ ΣΚΗΝΙΚΑ ΣΟΥ ΥΠΕΡΟΧΑ ΜΠΡΑΒΟ ΚΑΙ ΣΕ ΣΕΝΑ ΜΠΡΑΒΟ ΚΑΙ ΣΤΑ ΠΑΙΔΑΚΙΑ!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μεγεθύνοντας τις εικόνες η ατμόσφαιρα που δημιουργούν τα σκηνικά μου φάνηκε άριστη!

    Να είσαι καλά και μη ξανακούσω ("μεγάααλη") γιατί θα πέσω στα πατώματα .. θα πάω για απόσυρση...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τα σκηνικά υπέροχα!!! Φαντάζομαι υπέροχη θα ήταν και η παράσταση!!! Μπράβο σε σένα…. μπράβο και στα παιδιά!!! Όσο για το «μεγάααααλη» το αφήνω ασχολίαστο… !!! Καλή Εβδομάδα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΓΙΑ ΟΛΑ!!! ΜΟΥ ΑΡΕΣΑΝ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΟΣΑ ΠΡΟΛΑΒΑ ΝΑ ΔΩ! ΚΑΛΩΣ ΣΕ ΒΡΗΚΑ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ευχαριστώ που με επισκέφτηκες!Καλώς σε βρήκα!
    Τα σκηνικά σου πολύ όμορφα!!!!!!!!Μπράβο!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Αναλογίες προσώπου

  Όπως σας είπα στην προηγούμενη ανάρτηση, σκέφτηκα να φτιάξω μια καινούρια ενότητα στο blog μου. Ποιο θα είναι το περιεχόμενο; Θα είναι κάτι σαν ''μαθήματα'' που θα αφορούν στη ζωγραφική κατά κύριο λόγο. Δεν θα έχουν κάποια σειρά, ούτε θα είναι σε συγκεκριμένα χρονικά διαστήματα, απλά σκέφτηκα να κάνω ορισμένες αναρτήσεις μεταφέροντας  πράγματα που γνωρίζω και πιστεύω πως θα είναι χρήσιμα για αρκετούς. Προς το παρόν έχω αρκετά θέματα  στο μυαλό μου που θέλω και μπορώ να σας δείξω αλλά θα μπορούσατε να μου προτείνεται κι εσείς κάτι που σας ενδιαφέρει να μάθετε,  κι αν μπορώ να τα επεξεργαστώ.    Μαθήματα σχεδίου και ζωγραφικής παραδίδω πάνω από 10 χρόνια και ξέρω καλά τι δυσκολεύει όσους ξεκινάνε να ζωγραφίζουν. Είναι πολλοί που θέλουν κι έχουν το ταλέντο να ζωγραφίσουν, αλλά μη έχοντας πάει σε κάποια σχολή σχετική, δυσκολεύονται σε κάποια σημεία. Η ιδέα αυτή ,λοιπόν, μου δημιουργήθηκε συζητώντας με φίλη ζωγράφο η οποία μου ζήτησε να τις κάνω κάποια μαθήματα πάνω στα πρ

Μάθημα: Σκίαση 2ο μέρος

  Νομίζω πως πέρασε καιρός από το προηγούμενο μάθημα. Λίγο το πιεσμένο πρόγραμμα το δικό μου, λίγο που σας έπεσε βαριά, απ' ό,τι κατάλαβα, η προοπτική... μας πήραν οι μέρες.   Η προοπτική για όποιον θέλει να ασχοληθεί με την ζωγραφική είναι σημαντικό κεφάλαιο κι όσο κι αν φαίνεται κουραστική και πολύπλοκη, στην πραγματικότητα είναι απλή κι αν την κατανοήσεις σου λύνονται πολλά προβλήματα στο σχεδιασμό. Θα επανέλθω στο θέμα κάποια άλλη στιγμή για να το ολοκληρώσω... είπα να μη σας κουράσω με τις πρώτες κιόλας ζέστες...κι εν αναμονή των εκλογών (σκούρα τα πράγματα).    Σήμερα λοιπόν θα ασχοληθούμε πάλι με την σκίαση. Την προηγούμενη φορά σας μίλησα για το πως σκιάζουμε γεωμετρικά στερεά. Κάθε αντικείμενο που θέλουμε να ζωγραφίσουμε μοιάζει με ένα ή περισσότερα απ'αυτά. Θα σας δείξω μερικά τέτοια αντικείμενα που εύκολα μπορούμε να παρομοιάσουμε με τ'αντίστοιχα στερεά. Την σκίαση την έκανα με μολύβι, για τα οποία σας έχω μιλήσει εδώ . Εσείς μπορείτε να χρησιμοποιήσετε χρ

Μάθημα: Ελεύθερο σχέδιο Νο 1...

  Σήμερα θα μιλήσουμε για σκίαση...Θ' αρχίσουμε από τα πολύ βασικά και απλά, που αν τα γνωρίζουμε θα μας βοηθήσουν να κάνουμε σκίαση σε οποιοδήποτε αντικείμενο, ακόμη και σε πρόσωπο. Θα σας δείξω πως σκιάζουμε απλά γεωμετρικά στερεά. Όλα τα αντικείμενα γύρω μας μοιάζουν με κάποιο από αυτά ή είναι συνδυασμός δύο ή περισσοτέρων.    Κανονικά η πρώτη επαφή με το θέμα γίνεται χρησιμοποιώντας μολύβι...εδώ όμως θα πάμε κατευθείαν στο χρώμα. Δυο λόγοι με οδήγησαν σ' αυτό. Ο ένας πως οι περισσότεροι ίσως έχετε κάνει σκίαση με μολύβι κάποια στιγμή και ίσως σας φανεί βαρετό, ο δεύτερος πως τόσα χρόνια κάνοντας ελεύθερο σχέδιο σε φροντιστηριακό επίπεδο βαρέθηκα τ' άχρωμα σχέδια (δυστυχώς δεν έμενε ποτέ χρόνος να ξεφύγουμε από τα των εξετάσεων και περιοριζόμασταν στο μολύβι...η τυπικότητα των πανελλαδικών δεν αφήνει περιθώρια για κάτι περισσότερο ή διαφορετικό, ένα από τα βασικά και πολλά προβλήματα της ανύπαρκτης παιδείας μας). Τώρα όμως δικό μας είναι το μάθημα, δική μας και η από