Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Ζωγραφίζω βήμα-βήμα με χρωματιστά μολύβια

    Μπορεί εγώ να λείπω χρόνια από την ''χώρα'' των bloggers, αυτό εδώ όμως το σπιτάκι δεν έπαψε να δέχεται τους επισκέπτες του. Άνθρωποι που αγαπάνε την ζωγραφική είτε ως δημιουργοί είτε ως θεατές, περνάνε από εδώ καθημερινά, προφανώς γιατί βρίσκουν ακόμη πλούσιο υλικό, χρήσιμο για τα ενδιαφέροντά τους. Ξεκινώντας λοιπόν κάτι νέο, θεωρώ υποχρέωσή μου να το παρουσιάσω κι εδώ, για όλους αυτούς τους φίλους που μπορεί να το βρουν ενδιαφέρον. Οι παλιοί θα θυμούνται πως εκτός από την παρουσίαση της δουλειάς μου, μέσα εδώ ξεκίνησε και η ιδέα των μαθημάτων, αρχικά με τη μορφή αναρτήσεων. Στην πορεία τα μαθήματα έγιναν σεμινάρια που μου έδωσαν τη χαρά να γνωρίσω από κοντά πολλά αγαπημένα πρόσωπα, ταξιδεύοντας σε διάφορες πόλεις της Ελλάδας. Υπέροχες εμπειρίες που οδήγησαν σε υπέροχες φιλίες. Τι πολύτιμος θησαυρός! Είμαι ευγνώμον για όλα αυτά που έχω ζήσει μέσα από την τέχνη μου και τις δυνατότητες που μου έδωσε το διαδίκτυο. 

   Πέρασαν πολλά χρόνια, πράγματα άλλαξαν για όλους μας. Πρόσφατα ζήσαμε κι αυτή την απίθανη εμπειρία της πανδημίας. Ο κόσμος μας γύρισε ανάποδα και ποτέ δεν θα είναι ο ίδιος. Αλλά έτσι ήταν πάντα ο κόσμος, άλλαζε. Εμείς δεν θέλουμε να το καταλάβουμε. Μια ματιά να ρίξουμε στο παρελθόν και θα βρούμε εκατοντάδες ''τούμπες'' του κόσμου. Όποιος πιστεύει πως μπορεί να συγκρατήσει το ποτάμι της ζωής, κάνει λάθος. Προσαρμογή λέγεται και είναι κάτι που δεν έπαψε ποτέ να κάνει ο άνθρωπος από την πρώτη στιγμή που εμφανίστηκε στη γη. Συνεχίζουμε, λοιπόν, χωρίς ''άμα'' και ''γιατί''. Πάμε και στο προκείμενο γιατί μακρηγορώ και θα βαρεθείτε. Ομολογώ πως αυτό που θα σας παρουσιάσω σήμερα θα 'θελα να το 'χα έτοιμο 3 χρόνια πριν. Τότε θα 'χε μεγαλύτερη αξία. Τι να κάνουμε όμως. Όλους απροετοίμαστους μας βρήκε η καραντίνα! 

   Τώρα θα μου πείτε τι είναι αυτό το τόσο σημαντικό που χρειάζεται όλη αυτή η εισαγωγή για να μας το πεις. Τίποτα σπουδαίο δεν είναι, μη περιμένετε να εκλπαγείτε. Μια ιδέα απλή είναι που δεν είμαι η μόνη στον κόσμο που την σκέφτηκε. Απλά την προσάρμοσα λίγο στα δικά μας δεδομένα και ίσως αυτό την κάνει κάπως δελεαστική. Έφτιαξα ένα tutorial, όπως μάθαμε να το λέμε, έναν οδηγό βήμα-βήμα σε απλά ελληνικά, για τη δημιουργία μιας συγκεκριμένης ζωγραφιάς. Τέτοια turorials υπάρχουν άπειρα στο διαδίκτυο κι έχω κι εγώ δημοσιεύσει σε ξένα περιοδικά, δεν είναι κάτι που δεν το ξέρετε. Η διαφορά στο συγκεκριμένο είναι σε δύο πράγματα. Το πρώτο είναι η γλώσσα. Δεν είχαμε κάτι στα Ελληνικά κι αυτό είναι θέμα ακόμη και γι'αυτούς που έχουν lower☺. Το δεύτερο είναι ακόμη πιο πρακτικό και εξαιρετικά βολικό. Έβαλα μέσα κι όλα τα υλικά που χρειάζονται. Που μέσα; Μέσα σε ένα πακέτο. Αυτό το tutorial δεν είναι μοντέρνο, δεν είναι ηλεκτρονικό, δεν είναι βίντεο... είναι ζωντανό, παραδοσιακό. Είναι εκτυπωμένο και το παίρνεις στα χέρια σου. Είναι από τον πολύ προηγούμενο κόσμο βγαλμένο. Γιατί είπαμε ν' αλλάζουμε αλλά δεν θα ξεχάσουμε και τα πάντα από το παρελθόν. Θέλουμε και κάτι χειροπιαστό βρε παιδιά, δεν μπορεί να 'ναι όλα δορυφορικά. Έρχεται σπίτι σου, το ανοίγεις και ξεκινάς να ζωγραφίζεις. Η σκέψη είναι να δημιουργηθούν κι άλλα με διαφορετικά θέματα για όποιον θέλει να συνεχίσει. Όλα στην ώρα τους. Τώρα έχουμε ένα υπέροχο λεμονάκι που ο βαθμός δυσκολίας του δεν είναι μεγάλος ώστε να μπορούν όλοι να δοκιμάσουν. Να σημειώσω πως όλα τα υλικά που περιέχονται είναι επαγγελματικά και μάλιστα ό,τι πιο άριστο υπάρχει στην αγορά. Ξέροντας πόσο δύσκολο είναι να μπει κάποιος στη διαδικασία να ψάξει και να βρει το κατάλληλο υλικό, είπα να το κάνω εγώ για σας και να μην σας τρέχω. Βέβαια για όποιον θέλει να βρει κάτι από αυτά και μόνος του, υπάρχουν όλα γραμμένα με λεπτομέρειες. Για το κόστος και τη διαδικασία μεταβείτε εδώ

 
   Εύχομαι σε όλους Υγεία γιατί αυτό είναι το πιο πολύτιμο. Η ζωή θέλει αισιοδοξία και κέφι και να παραμένουμε δημιουργικοί άρα ζωντανοί.


Σχόλια

  1. Χαίρομαι που γύρισες στη γειτονιά και μας δείχνεις κάτι πολύ ενδιαφέρον....θα πάω να το δω...... πάντως ακούγεται πολύ ωραίο. Καλή συνέχεια και χρόνια πολλά !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τι ωραία που ήρθες να με καλωσορίσεις Ράνια μου! Σ' ευχαριστώ πολύ για το σχόλιό σου. Χρόνια πολλά με υγεία για όλους.

      Διαγραφή
  2. Χρόνια , (όχι και ζαμάνια) πολλά με υγεία Μαράκι μου...σαν να μην πέρασε μια μέρα... καλέ κ. δασκάλα τι όμορφα και ζουμερά λεμονάκια είναι αυτά;
    Αντε καλή αρχή στην καινούργια τάξη!
    Μια μεγάλη αγκαλιά και ένα φιλί στέλνω με αγάπη! φιλιααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ρουλιτσα μου με πηρες χαμπαρι; Τιποτα δεν σου ξεφευγει! Πολυ χαιρομαι.

      Διαγραφή
  3. Μπα μπα μπααα!!!τι βλέπουν τα γκαβά αλλά μπιρμπιλωτά ματάκια μου!!!!Μας θυμήθηκες επιτέλους; Βλέπω και πάστρες και ανοιξες να αεριστεί το σπίτι και νέα πράγματα να το κοσμούν!!!Αντε καλή αρχή στο νέο εγχείρημακαι παρακαλώ να με περιμένει ένα αντίγραφο στας ΑΘήνας ,οσονούπω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν ειδοποιηθηκα για το σχολιο σου και τωρα απανταω ανευ ουσιας αλλα δεν πειραζει. Κι εσυ καθυστερημενα ειδες τις αλλαγες. Ειναι μερικα χρονια που τις εκανα...χαχαχα. Οπως και να χει ηρθες, πηρες το λεμονακι κι εφυγες σαν αστραπη. Ετσι δλδ μου φανηκε. Ετοιμαζω το επομενο, οποτε πρεπει να ξαναρθεις, Ζακυνθο δεν στελνω δεματα😄

      Διαγραφή
    2. 🤣🤣🤣🤣🤣 για το...Ζάκυνθο δεν στέλνω δέματα τα γέλια...είσαι απίστευτη Μαράκι μου φιλια και στα δυο σας! 😘🧡

      Διαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Το λες κι έκπληξη

Το σαν τα χιόνια δεν φτάνει για να περιγράψει την επιστροφή μου εδώ μέσα. Ούτε φτάνει ούτε είναι και επίκαιρο. Ήθελα τόσο πολύ να επιστρέψω κάνοντας μια ανάρτηση. Είχα κι έχω τόσα πολλά να σας πω. Μα οι μήνες περνούσαν χωρίς στάλα χρόνου για κάτι τέτοιο. Και διάλεξα την ώρα... Μέσα σε μια τρελή κατάσταση προετοιμασίας, όχι μόνο για διακοπές αλλά και πολλών άλλων δραστηριοτήτων μέσα στον Αύγουστο.    Δεν ξέρω γιατί ένιωσα να πιέζομαι τόσο  για τούτη την ανάρτηση. Η φόρτιση των τραγικών γεγονότων στην Αττική; Ίσως. Δεν ξέρω αλλά δεν με χωράει το ΦΒ αυτές τις μέρες. Όχι μόνο δεν με χωράει, με διώχνει κιόλας, μου φέρνει ένα σφίξιμο στο στομάχι κι ένα ανακάτεμα. Αρχικά η φρίκη που αντικρίσαμε όλοι. Εικόνες χειρότερες του πολέμου, έξω από την πόρτα μας! Εφιάλτες που δεν πιστεύαμε πως θα ζούσαμε ποτέ. Κι αμέσως ένα αμυδρό φως, μια Ελλάδα γροθιά συμπαράστασης σ'αυτούς που πόνεσαν και θα πονούν φρικτά για πάντα. Ναι εδώ είμαστε, πρέπει να ξεχάσουμε ό,τι μας χωρίζει και να γίνουμε ένα. 

Αναλογίες προσώπου

  Όπως σας είπα στην προηγούμενη ανάρτηση, σκέφτηκα να φτιάξω μια καινούρια ενότητα στο blog μου. Ποιο θα είναι το περιεχόμενο; Θα είναι κάτι σαν ''μαθήματα'' που θα αφορούν στη ζωγραφική κατά κύριο λόγο. Δεν θα έχουν κάποια σειρά, ούτε θα είναι σε συγκεκριμένα χρονικά διαστήματα, απλά σκέφτηκα να κάνω ορισμένες αναρτήσεις μεταφέροντας  πράγματα που γνωρίζω και πιστεύω πως θα είναι χρήσιμα για αρκετούς. Προς το παρόν έχω αρκετά θέματα  στο μυαλό μου που θέλω και μπορώ να σας δείξω αλλά θα μπορούσατε να μου προτείνεται κι εσείς κάτι που σας ενδιαφέρει να μάθετε,  κι αν μπορώ να τα επεξεργαστώ.    Μαθήματα σχεδίου και ζωγραφικής παραδίδω πάνω από 10 χρόνια και ξέρω καλά τι δυσκολεύει όσους ξεκινάνε να ζωγραφίζουν. Είναι πολλοί που θέλουν κι έχουν το ταλέντο να ζωγραφίσουν, αλλά μη έχοντας πάει σε κάποια σχολή σχετική, δυσκολεύονται σε κάποια σημεία. Η ιδέα αυτή ,λοιπόν, μου δημιουργήθηκε συζητώντας με φίλη ζωγράφο η οποία μου ζήτησε να τις κάνω κάποια μαθήματα πάνω στα πρ

Μάθημα: Σκίαση 2ο μέρος

  Νομίζω πως πέρασε καιρός από το προηγούμενο μάθημα. Λίγο το πιεσμένο πρόγραμμα το δικό μου, λίγο που σας έπεσε βαριά, απ' ό,τι κατάλαβα, η προοπτική... μας πήραν οι μέρες.   Η προοπτική για όποιον θέλει να ασχοληθεί με την ζωγραφική είναι σημαντικό κεφάλαιο κι όσο κι αν φαίνεται κουραστική και πολύπλοκη, στην πραγματικότητα είναι απλή κι αν την κατανοήσεις σου λύνονται πολλά προβλήματα στο σχεδιασμό. Θα επανέλθω στο θέμα κάποια άλλη στιγμή για να το ολοκληρώσω... είπα να μη σας κουράσω με τις πρώτες κιόλας ζέστες...κι εν αναμονή των εκλογών (σκούρα τα πράγματα).    Σήμερα λοιπόν θα ασχοληθούμε πάλι με την σκίαση. Την προηγούμενη φορά σας μίλησα για το πως σκιάζουμε γεωμετρικά στερεά. Κάθε αντικείμενο που θέλουμε να ζωγραφίσουμε μοιάζει με ένα ή περισσότερα απ'αυτά. Θα σας δείξω μερικά τέτοια αντικείμενα που εύκολα μπορούμε να παρομοιάσουμε με τ'αντίστοιχα στερεά. Την σκίαση την έκανα με μολύβι, για τα οποία σας έχω μιλήσει εδώ . Εσείς μπορείτε να χρησιμοποιήσετε χρ