Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Τώρα το πλοίο έχει σαλπάρει...λα λα λα...

  Να'μαι κι εγώ! Αυτή την ανάρτηση την προσπαθώ μέρες πολλές. Όλο δουλειές κι απρόοπτα κι όλο στην αναβολή. Ελπίζω να τα καταφέρω αυτή τη φορά. 
  Ήρθε και πάλι ο καιρός των διακοπών και πραγματικά τις έχω πολλή ανάγκη. Ήταν για μένα μια κουραστική χρονιά αλλά άκρως δημιουργική. Εκθέσεις, σεμινάρια, μαθήματα, πολλή ζωγραφική κι ένα σωρό άλλα, ευτυχώς μόνο ευχάριστα (ουφ... μου το χρώσταγε μετά από πολύ καιρό), που έκαναν τον χρόνο να κυλήσει χωρίς ανάσα. 
  Σας το 'χω ξαναπεί, νομίζω, πως για μένα οι χρονιές δεν ξεκινούν με το νέο έτος αλλά με το άνοιγμα των σχολείων. Παιδικό κατάλοιπο, ίσως, δεν ξέρω, πάντως κάθε που φεύγω για διακοπές, νιώθω πως κλείνει μια χρονιά και κάνω το δικό μου απολογισμό. Δεν θα σας τον αναλύσω γιατί πάλι δεν θα προλάβω να σας πω αυτά που θέλω. Στην επιστροφή τα μεγάλα συμπεράσματα! 
  Τώρα το μόνο που θέλω είναι να σας ευχηθώ να περάσετε όσο πιο όμορφα γίνεται και να ανταμώσουμε με το καλό από Σεπτέμβρη, όλοι φρέσκοι και ορεξάτοι, έτοιμοι να καταπλήξουμε τα πλήθη!χαχα... 
  Μικρή παρασπονδία μόνο στη διάρκεια των διακοπών, ένα σεμινάριο που μου το ζητούσαν από πέρυσι και είπα φέτος να ενδώσω. Ραντεβού, λοιπόν, στον ιστορικό Βάμο των αγαπημένων Χανίων. Έτσι για να μη χάνουμε τη φόρμα μας: 



  Οι θέσεις δεν είναι πολλές και υπάρχουν ήδη άτομα στο συγκεκριμένο εργαστήρι που έχουν δηλώσει συμμετοχή, αν όμως υπάρχει κάποιος που θέλει να το παρακολουθήσει, ας επικοινωνήσει μαζί μου και θα το κανονίσουμε. 

 Νομίζω πως τα κατάφερα να ολοκληρώσω την ανάρτηση πριν σφυρίξουν τα καράβια...χαχα... 

  Σας ευχαριστώ πολύ που μ'αγαπάτε... κι εγώ σας αγαπώ πολύ!!! Σας το'χω πει;;;  

ΚΑΛΕΣ ΜΑΣ ΔΙΑΚΟΠΕΣ!!!




Σχόλια

  1. Kαλό μήνα και καλές διακοπές, Μαρία μου!!!!! Την αξίζεις την ξεκούραση μετά από μιά τόσο γεμάτη χρονιά!
    Καλά να περάσετε, οικογενειακώς, και με το καλό να σε ξαναδούμε στην γειτονιά τον Σεπτέμβριο!
    Πολλά φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Μαριάννα μου! Εύχομαι και σε σας έναν όμορφο Αύγουστο. Θα επανέλθω!!! Φιλιά.

      Διαγραφή
  2. Καλή ξεκούραση και καλά να περάσεις !!!
    Να γεμίσεις τις μπαταρίες σου και ραντεβού το Σεπτέμβρη !!!!
    Φιλιά !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θέλω φόρτιση επειγόντως Ράνια μου, καλά το λες...χαχα. Σ'ευχαριστώ πολύ. Πολλές ευχές και σε σένα.

      Διαγραφή
  3. Kαλές διακοπές Μαρία μου και καλή ξεκούραση !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλό μήνα και να περάσετε υπέροχα στις διακοπές σας!!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. http://youtu.be/az-ToDbUMT0
    ΚΑΛΟ ΤΑΞΙΔΙ Μικρέ μου Ναυτίλε,να καταπλήξεις τα πλήθη και στα Χανιά!!!
    Φιλάκια πολλαααααααααααααααααά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαρουλάκι θα μας χωρίζουν αρκετά ναυτικά μίλια, αλλά εμείς θα καβαλήσουμε τα δελφίνια της καρδιά σας μας και θ'ανταμώσουμε στο πέλαγος!!! Ποιήτρια έχω γίνει για χάρη σου και μάλιστα αμφιβόλου ποιότητας...χαχαχα. Φιλιά πολλά και καλή αντάμωση με τις πρώτες ψιχάλες!

      Διαγραφή
    2. Ενοειται οτι θα τα καταπλήξει Χαρά.. μου .. αντε βρε τυχερούλες παλι θα κανετε διακοπούλες..χι.χιχ. Μαρακιιιιιιιιιιιι σε περιμενουμεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεε..!!

      Διαγραφή
  6. Καλή ξεκούραση Μαράκι μου!
    Καλά να περασετε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νικούλα μου να'σαι καλά. Καλά να περάσετε κι εσείς. Ραντεβού από Σεπτέμβρη να πάρει πάλι φωτιά η γειτονιά! Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  7. Αντε με το καλόοοοοοοοοοοο να σε δούμε και απο κοντά δασκάλα μας.... έχουμε και εμείς ψυχή.. τα νότια....χι.χι.
    ... περιμένουμε πως και πώς...μπας και ξεστραβωθούμε λίγο... τα νηπιαγωγάκια......μην με ξεχάσεις..... το αξέχαστο...έ;;;;; φιλάκιααααα την πατήσαμε την Κρήτη η ακόμα.;;χι.χι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ρουλίτσα έρχομαι!!! Λίγες ώρες μένουν και θα πατήσω. Φιλάκια πολλά και καλή αντάμωση!

      Διαγραφή
  8. Καλό μήνα Μαρία μου και ξεκούραστο!!! Όντως φέτος από όσα μας ενημέρωνες η χρονιά σου ήταν γεμάτη και άκρως δημιουργική !!! Καλή ξεκούραση λοιπόν και πάλι στη Μεγαλόνησο και εντάξει τι είναι ένα σεμινάριο για σένα!!!!! Άντε και καλή χρονιά...
    Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Μ΄αρέσουν οι παρασπονδίες σου και θα περιμένω τα μεγαλα συμπεράσματα .Ξέρω οτι κάποιες θ΄ανταμώνετε στα πελάγη, αλλά εμάς που μας ζαλίζουν τα δελφίνια ,θα πείσουμε τα γλαροπούλια να φέρνουν μηνύματα!
    άμα περιμένουμε ως τον Σεπτεμβρη :(
    πολλά φιλιά!!!καλή ξεκούραση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα φτάσω και σε σας σιγά σιγά! Εωχαριστώ πολύ γλυκιά μου Βαρβαρούλα!

      Διαγραφή
  10. Ομορφιά μουυυυ!!! Καλό μήνα, καλή ξεκούραση, καλές διακοπές και καλό συμπεράσματα....!!! Εύχομαι με τη νέα χρονιά ακόμα περισσότερα ευχάριστα τρεχάματα...!!! Σε φιλώωωωω, να περάσετε τέλεια και να μου φιλήσεις τους άντρες της ζωής σου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εσάς σας πήρα μαζί μου...μη ρωτάς πως... Φιλάκια μικρό μου.

      Διαγραφή
  11. Καλό μήνα!!! Να περάσεις όμορφα ανέμελα και να χαρείς τις δροσερές βουτιές στο Κρητικό πέλαγος παρεούλα με τον Βασιλάκη σας!!! Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Α τι ωραία!!!!!!
    Να μου φιλήσεις τα Σμαραγδάκια!!!!!!
    Να περάσεις καλά Μαράκι μου και να γεμίσεις τις μπαταρίες σου!!!
    Είμαι σίγουρη ότι κι αυτό το σεμινάριο θα έχει μεγάλη επιτυχία!!!!
    Πολλά φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεμίζω σιγά σιγά... είχαν αδειάσει εντελώς...χαχα. Θα τα δώσω τα φιλιά Ρένα μου. Να περνάτε καλά κι εσείς.

      Διαγραφή
  13. Καλά να περάσεις, Μαράκι !!! Να ξεκουραστείς, να γεμίσεις τις μπαταρίες σου αλλά να να 'χει επιτυχία το ενδιαφέρον σεμινάριο στην πανέμορφη Κρήτη!!!!!
    Φιλιά και ραντεβού τον Σεπτέμβρη!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Μπορεί να μην δεις εδώ τις ευχες μου για την γιορτή σου .. σίγουρα ομως θα τις ακούσεις..εδώ σου τις γράφω με.... στίχο κρητικό...χι.χι.
    Στην σκέψη μου έβαλα φτερά
    να ρθει να σ ανταμώσει
    χίλιες ευχές ,χρόνια πολλά
    με αγάπη να σου δώσει...!!!!!!!..........................ΜΑΡΑΚΙ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!!!



    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Τι έγινε ΜΑΡΑΚΙ ΜΟΥ;; ακομα διακοπες κάνεις;;; χι.χι. σου καλοάρεσαν ..έ; το ιδιο και εμεις .. κανει ο Σεπτεμβρης κάτι μερες..τέλειες..!!!!!! ουτε το καλοκαίρι... !!!! θα τα πουμε.. φιλακιααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. μήπως το παραέκανες με τις διακοπες; ψιλοτεμπελιασες μου φαινεται.. Μαρακι μου για ανασκουμπώσου.. χι.χι φιλακιαααα..!!

      Διαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Το λες κι έκπληξη

Το σαν τα χιόνια δεν φτάνει για να περιγράψει την επιστροφή μου εδώ μέσα. Ούτε φτάνει ούτε είναι και επίκαιρο. Ήθελα τόσο πολύ να επιστρέψω κάνοντας μια ανάρτηση. Είχα κι έχω τόσα πολλά να σας πω. Μα οι μήνες περνούσαν χωρίς στάλα χρόνου για κάτι τέτοιο. Και διάλεξα την ώρα... Μέσα σε μια τρελή κατάσταση προετοιμασίας, όχι μόνο για διακοπές αλλά και πολλών άλλων δραστηριοτήτων μέσα στον Αύγουστο.    Δεν ξέρω γιατί ένιωσα να πιέζομαι τόσο  για τούτη την ανάρτηση. Η φόρτιση των τραγικών γεγονότων στην Αττική; Ίσως. Δεν ξέρω αλλά δεν με χωράει το ΦΒ αυτές τις μέρες. Όχι μόνο δεν με χωράει, με διώχνει κιόλας, μου φέρνει ένα σφίξιμο στο στομάχι κι ένα ανακάτεμα. Αρχικά η φρίκη που αντικρίσαμε όλοι. Εικόνες χειρότερες του πολέμου, έξω από την πόρτα μας! Εφιάλτες που δεν πιστεύαμε πως θα ζούσαμε ποτέ. Κι αμέσως ένα αμυδρό φως, μια Ελλάδα γροθιά συμπαράστασης σ'αυτούς που πόνεσαν και θα πονούν φρικτά για πάντα. Ναι εδώ είμαστε, πρέπει να ξεχάσουμε ό,τι μας χωρίζει και να γίνουμε ένα. 

Αναλογίες προσώπου

  Όπως σας είπα στην προηγούμενη ανάρτηση, σκέφτηκα να φτιάξω μια καινούρια ενότητα στο blog μου. Ποιο θα είναι το περιεχόμενο; Θα είναι κάτι σαν ''μαθήματα'' που θα αφορούν στη ζωγραφική κατά κύριο λόγο. Δεν θα έχουν κάποια σειρά, ούτε θα είναι σε συγκεκριμένα χρονικά διαστήματα, απλά σκέφτηκα να κάνω ορισμένες αναρτήσεις μεταφέροντας  πράγματα που γνωρίζω και πιστεύω πως θα είναι χρήσιμα για αρκετούς. Προς το παρόν έχω αρκετά θέματα  στο μυαλό μου που θέλω και μπορώ να σας δείξω αλλά θα μπορούσατε να μου προτείνεται κι εσείς κάτι που σας ενδιαφέρει να μάθετε,  κι αν μπορώ να τα επεξεργαστώ.    Μαθήματα σχεδίου και ζωγραφικής παραδίδω πάνω από 10 χρόνια και ξέρω καλά τι δυσκολεύει όσους ξεκινάνε να ζωγραφίζουν. Είναι πολλοί που θέλουν κι έχουν το ταλέντο να ζωγραφίσουν, αλλά μη έχοντας πάει σε κάποια σχολή σχετική, δυσκολεύονται σε κάποια σημεία. Η ιδέα αυτή ,λοιπόν, μου δημιουργήθηκε συζητώντας με φίλη ζωγράφο η οποία μου ζήτησε να τις κάνω κάποια μαθήματα πάνω στα πρ

Μάθημα: Σκίαση 2ο μέρος

  Νομίζω πως πέρασε καιρός από το προηγούμενο μάθημα. Λίγο το πιεσμένο πρόγραμμα το δικό μου, λίγο που σας έπεσε βαριά, απ' ό,τι κατάλαβα, η προοπτική... μας πήραν οι μέρες.   Η προοπτική για όποιον θέλει να ασχοληθεί με την ζωγραφική είναι σημαντικό κεφάλαιο κι όσο κι αν φαίνεται κουραστική και πολύπλοκη, στην πραγματικότητα είναι απλή κι αν την κατανοήσεις σου λύνονται πολλά προβλήματα στο σχεδιασμό. Θα επανέλθω στο θέμα κάποια άλλη στιγμή για να το ολοκληρώσω... είπα να μη σας κουράσω με τις πρώτες κιόλας ζέστες...κι εν αναμονή των εκλογών (σκούρα τα πράγματα).    Σήμερα λοιπόν θα ασχοληθούμε πάλι με την σκίαση. Την προηγούμενη φορά σας μίλησα για το πως σκιάζουμε γεωμετρικά στερεά. Κάθε αντικείμενο που θέλουμε να ζωγραφίσουμε μοιάζει με ένα ή περισσότερα απ'αυτά. Θα σας δείξω μερικά τέτοια αντικείμενα που εύκολα μπορούμε να παρομοιάσουμε με τ'αντίστοιχα στερεά. Την σκίαση την έκανα με μολύβι, για τα οποία σας έχω μιλήσει εδώ . Εσείς μπορείτε να χρησιμοποιήσετε χρ