Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

''Τα χρόνια της αθωότητας''

  Μπήκε το καλοκαιράκι για τα καλά. Καιρός να βγούμε από τα σπίτια μας που όσο κι αν τα στολίζουμε δεν αντικαθιστούν την ομορφιά της φύσης. Τώρα θα μου πείτε που να τη βρούμε τη φύση εμείς στα αστικά κέντρα; Για μας υπάρχουν οι ''πλατείες''. Μια χαρά είναι και όπως βλέπω έχουν και πολύ καλό κόσμο τελευταία...
  Και μετά το ''επαναστατικό'' μου μήνυμα στο καλλιτεχνικό δελτίο. Αυτό το πλασματάκι που θα δείτε, αγαπάει πολύ το νερό. Επίσης αγαπάει πολύ το παιχνίδι (τι πιο φυσικό). Όταν αυτά τα δύο συνδυάζονται ,καταλαβαίνετε πως εμείς οι αποκαμωμένοι γονείς "τα βλέπουμε όλα''! Εγώ λοιπόν, για να αποφύγω το τρέξιμο, παίρνω τη φωτογραφική μου μηχανή και κάνω τον καλλιτέχνη. Απ' αυτό προκύπτουν πολλά ωραία πράγματα.
   Μια τέτοια εικόνα από το περασμένο καλοκαίρι, διάλεξα για να δοκιμάσω την δεύτερη επιφάνεια για χρωματιστά μολύβια που σας είχα αναφέρει στην παρουσίαση της ''Αναστασίας'' . Ονομάζεται pastelbord και είναι της ίδιας εταιρείας (Ampersand). Εδώ έχουμε μια πολύ τραχιά επιφάνεια η οποία είναι ιδανική για παστέλ αλλά και για τα χρωματιστά μολύβια. Το μειονέκτημα  είναι η γρήγορη φθορά των μολυβιών. Η άγρια επιφάνεια ''τρώει'' όπως λέμε τη μύτη πολύ πιο γρήγορα απ' όσο μια λεία κι έτσι η φθορά φθάνει στην τσέπη μας. Αν αυτό το ξεπεράσουμε, το αποτέλεσμα είναι αρκετά ικανοποιητικό. Και φυσικά μπορούμε να ψεκάσουμε με βερνίκι κι έτσι να μη χρειαστεί να βάλουμε το έργο μας σε κορνίζα με τζάμι. Τα pastelboard εκτός από λευκά βγαίνουν και σε άλλα χρώματα. Εγώ για το συγκεκριμένο πίνακα διάλεξα ένα γκρι (υπάρχει επίσης πράσινο και ώχρα). Αυτό το έκανα γιατί είχα πολλούς τόνους του γκρι στην εικόνα μου και το ήδη χρωματισμένο φόντο με βοηθούσε.
  Φωτογράφισα τον πίνακα σε έξι στάδια για να δείτε όλη την εξέλιξή του:















Σχόλια

  1. Τέλειο,πως ζωντανεύει σιγά σιγά η εικόνα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΤΕΛΕΙΟ...ΤΕΛΕΙΟ....ΤΕΛΕΙΟ.....ΤΕΛΕΙΟ.....ΤΕΛΕΙΟ.....ΤΕΛΕΙΟ...ΤΕΛΕΙΟ...ΤΕΛΕΙΟ....ΤΕΕΕΕΕΕΕΛΕΙΟΟΟΟΟΟΟΟΟ!
    ΥΠΟΚΛΙΝΟΜΑΣΤΕ!
    ΦΙΛΙΑ Χ 2

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ειλικρινά φίλη μου, δεν έχω λόγια να περιγράψω αυτό που αισθάνομαι βλέποντας τον συγκεκριμένο πίνακα, αλλά και τα υπόλοιπα έργα σου.Δηλώνω φοβερά εντυπωσιασμένη.Χίλια μπράβο.Λατρεύω και εγώ τα χρωματιστά μολύβια και τις προσωπογραφίες, αλλά δυσκολεύομαι πολύ στους χρωματικούς τόνους του προσώπου.Είμαι βλέπεις αυτοδίδακτη.
    Συγχαρητήρια και πάλι!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ακόμα μια εκπληκτική δουλειά, συγχαρητήρια!!! Βλέποντας βήμα-βήμα την εξέλιξη του έργου βοηθάει και εμάς τους ερασιτέχνες να μπούμε στο πνεύμα και να μάθουμε.

    Έψαξα για τα μολύβια της LYRA που είπες πως χρησιμοποιούσες και τα φέρνει ένας ΔΙΑΚΑΚΗΣ στη Θεσσαλονίκη, θα επικοινωνήσω μήπως και μπορεί να μου φέρει τη συγκεκριμένη σειρά.

    Καλημέρα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Φανταστικό!!!!!!! Δεν υπάρχουν άλλα λόγια!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ειναι ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΟ! λατρευω την δουλεια σου :) και πολυ ενδιαφερον που μας εβαλες να δουμε τα σταδια του πως γινεται :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΜΑΡΙΑ !!!!!!!!!
    ΥΠΕΡΟΧΟΣ Ο ΠΙΝΑΚΑΣ ΣΟΥ, ΥΠΕΡΟΧΟ ΚΑΙ ΤΟ ΖΟΥΖΟΥΝΙ ΣΟΥ!!!!!!!!!!!
    ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΤΕΧΝΙΚΗ, ΑΛΛΑ ΑΚΟΥΓΕΤΑΙ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΣΑ ΚΑΙ ΙΔΑΝΙΚΗ ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ!!!!
    ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΚΑΙ ΤΑ ΚΑΛΑ ΣΟΥ ΛΟΓΙΑ.
    ΦΙΛΙΑ!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πρώτη επίσκεψη και έμεινα άφωνη από τα έργα σου!
    Λέω ότι κι εγώ ζωγραφίζω-είναι να γελάω!
    Άψογη η δουλειά σου,περιηγήθηκα όλο το σπιτάκι σου και βλέπω ότι μοιράζεσαι πολλά μαζί μας.Για μένα,την ερασιτέχνιδα πολύ σημαντικό και ευχαριστώ πολύ γι΄αυτή την προσφορά σου!
    Δεν το πιστεύω ότι το έργο έγινε με μολύβια,τέτοια υφή...
    Φιλιά!
    eleni-noprogram

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Όταν βρεις λίγο χρόνο, πέρνα από τα μπλοκόσπιτό μου να πάρεις κάτι….. Φιλιά Πολλά!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Συγχαρητήρια! Πολύ "ζωντανό"!!! Σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩ!!!!!!!!!!! Δεν θα ξαναζωγραφίσω ούτε γραμμή. Το μεταμόρφωσες σε κάτι ζωντανό!!!!!!! Είσαι ανυπέρβλητη!!!!! Μπράβο! Μπράβο! Μπράβο!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. εχω μεινει αφωνη....αυτο δεν ειναι ζωγραφικη...ειναι δωρο θεου!!! μπραβο σου και μπραβο που δημιουργεις και μας τα δειχνεις!
    καλως σε βρηκα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Είναι ΥΠΕΡΟΧΟ!! Χαίρομαι πολύ που ανακάλυψα το blog σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. ΔΕΝ ΕΧΩ ΛΟΓΙΑ ΚΑΤΑΡΧΑΣ ΚΑΛΩΣ ΣΕ ΒΡΗΚΑ ΟΛΑ ΣΟΥ ΤΑ ΕΡΓΑ ΕΙΝΑΙ ΤΕΛΕΙΑ ΥΠΕΡΟΧΑ ΜΟΝΑΔΙΚΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Το λες κι έκπληξη

Το σαν τα χιόνια δεν φτάνει για να περιγράψει την επιστροφή μου εδώ μέσα. Ούτε φτάνει ούτε είναι και επίκαιρο. Ήθελα τόσο πολύ να επιστρέψω κάνοντας μια ανάρτηση. Είχα κι έχω τόσα πολλά να σας πω. Μα οι μήνες περνούσαν χωρίς στάλα χρόνου για κάτι τέτοιο. Και διάλεξα την ώρα... Μέσα σε μια τρελή κατάσταση προετοιμασίας, όχι μόνο για διακοπές αλλά και πολλών άλλων δραστηριοτήτων μέσα στον Αύγουστο.    Δεν ξέρω γιατί ένιωσα να πιέζομαι τόσο  για τούτη την ανάρτηση. Η φόρτιση των τραγικών γεγονότων στην Αττική; Ίσως. Δεν ξέρω αλλά δεν με χωράει το ΦΒ αυτές τις μέρες. Όχι μόνο δεν με χωράει, με διώχνει κιόλας, μου φέρνει ένα σφίξιμο στο στομάχι κι ένα ανακάτεμα. Αρχικά η φρίκη που αντικρίσαμε όλοι. Εικόνες χειρότερες του πολέμου, έξω από την πόρτα μας! Εφιάλτες που δεν πιστεύαμε πως θα ζούσαμε ποτέ. Κι αμέσως ένα αμυδρό φως, μια Ελλάδα γροθιά συμπαράστασης σ'αυτούς που πόνεσαν και θα πονούν φρικτά για πάντα. Ναι εδώ είμαστε, πρέπει να ξεχάσουμε ό,τι μας χωρίζει και να γίνουμε ένα. 

Αναλογίες προσώπου

  Όπως σας είπα στην προηγούμενη ανάρτηση, σκέφτηκα να φτιάξω μια καινούρια ενότητα στο blog μου. Ποιο θα είναι το περιεχόμενο; Θα είναι κάτι σαν ''μαθήματα'' που θα αφορούν στη ζωγραφική κατά κύριο λόγο. Δεν θα έχουν κάποια σειρά, ούτε θα είναι σε συγκεκριμένα χρονικά διαστήματα, απλά σκέφτηκα να κάνω ορισμένες αναρτήσεις μεταφέροντας  πράγματα που γνωρίζω και πιστεύω πως θα είναι χρήσιμα για αρκετούς. Προς το παρόν έχω αρκετά θέματα  στο μυαλό μου που θέλω και μπορώ να σας δείξω αλλά θα μπορούσατε να μου προτείνεται κι εσείς κάτι που σας ενδιαφέρει να μάθετε,  κι αν μπορώ να τα επεξεργαστώ.    Μαθήματα σχεδίου και ζωγραφικής παραδίδω πάνω από 10 χρόνια και ξέρω καλά τι δυσκολεύει όσους ξεκινάνε να ζωγραφίζουν. Είναι πολλοί που θέλουν κι έχουν το ταλέντο να ζωγραφίσουν, αλλά μη έχοντας πάει σε κάποια σχολή σχετική, δυσκολεύονται σε κάποια σημεία. Η ιδέα αυτή ,λοιπόν, μου δημιουργήθηκε συζητώντας με φίλη ζωγράφο η οποία μου ζήτησε να τις κάνω κάποια μαθήματα πάνω στα πρ

Μάθημα: Σκίαση 2ο μέρος

  Νομίζω πως πέρασε καιρός από το προηγούμενο μάθημα. Λίγο το πιεσμένο πρόγραμμα το δικό μου, λίγο που σας έπεσε βαριά, απ' ό,τι κατάλαβα, η προοπτική... μας πήραν οι μέρες.   Η προοπτική για όποιον θέλει να ασχοληθεί με την ζωγραφική είναι σημαντικό κεφάλαιο κι όσο κι αν φαίνεται κουραστική και πολύπλοκη, στην πραγματικότητα είναι απλή κι αν την κατανοήσεις σου λύνονται πολλά προβλήματα στο σχεδιασμό. Θα επανέλθω στο θέμα κάποια άλλη στιγμή για να το ολοκληρώσω... είπα να μη σας κουράσω με τις πρώτες κιόλας ζέστες...κι εν αναμονή των εκλογών (σκούρα τα πράγματα).    Σήμερα λοιπόν θα ασχοληθούμε πάλι με την σκίαση. Την προηγούμενη φορά σας μίλησα για το πως σκιάζουμε γεωμετρικά στερεά. Κάθε αντικείμενο που θέλουμε να ζωγραφίσουμε μοιάζει με ένα ή περισσότερα απ'αυτά. Θα σας δείξω μερικά τέτοια αντικείμενα που εύκολα μπορούμε να παρομοιάσουμε με τ'αντίστοιχα στερεά. Την σκίαση την έκανα με μολύβι, για τα οποία σας έχω μιλήσει εδώ . Εσείς μπορείτε να χρησιμοποιήσετε χρ