Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Ένα σχολείο μας χρειάζεται...

  Το φθινόπωρο κοντεύει να τελειώσει κι εγώ νομίζω πως μόλις γυρίσαμε από τις διακοπές! Πολύ φορτωμένοι μήνες, πολλά γεγονότα και οι μέρες περνούν νερό. Κι εκεί που στρώσαμε τα εκπαιδευτικά μας και προσαρμοστήκαμε στους ρυθμούς του νηπιαγωγείου (ε, είμαστε μεγάλα παιδιά πια), να μη πάρουμε ανάσα και κακομάθουμε... τσουπ πάρε μια διάρρηξη να'χεις να πορεύεσαι. 



  Εξηγώ στα γρήγορα γιατί είναι πολλά τα θέματα και δεν θέλω να σας κουράσω. Πριν λίγες ημέρες για 4η φορά, διέρρηξαν το νηπιαγωγείο μας. Αφαίρεσαν πολλά χρήσιμα πράγματα, όπως τον κεντρικό υπολογιστή, δυο laptops που χρησιμοποιούσαν τα παιδιά για διάφορες εργασίες και διαδραστικά παιχνίδια, 3 φωτογραφικές μηχανές, scanner και άλλα παρόμοια, όλα απαραίτητα για την υλοποίηση των εκπαιδευτικών προγραμμάτων του σχολείου.    Επίσης έγιναν ζημιές κι άλλα ''όμορφα'' που δεν θέλω να σας τα περιγράψω... βάλτε την φαντασία σας να δουλέψει. Εδώ να σας πω πως, όλα σχεδόν αυτά, ήταν δωρεές γονέων ή είχαν αγοραστεί από χρήματα που μάζεψαν τα παιδιά στο περσινό Χριστουγεννιάτικο bazaar  με χειροτεχνίες τους. Επίσης η ηλικία του σχολείου ξεπερνά τα 40 έτη, στη διάρκεια των οποίων, είναι εμφανές, πως δεν έγιναν και πολλές παρεμβάσεις. Η αυλή του είναι επιεικώς απαράδεκτη, με σπασμένα σκαλιά και τσιμέντα που προεξέχουν και όπως είναι φυσικό, οι τραυματισμοί των παιδιών είναι καθημερινοί. 



  Μα θα μου πείτε, τίποτε καλό δεν έχει αυτό το νηπιαγωγείο; Έχει καταπληκτικές δασκάλες και χαρούμενα παιδιά! Τι καλύτερο; Είναι επίσης μεγάλο και φωτεινό κι αν κάποτε του έδειχναν την απαραίτητη φροντίδα, θα ήταν το ομορφότερο σχολείο του κόσμου! Το αγαπάμε και γι'αυτό δεν θα το αφήσουμε να αργοπεθάνει. 



  Υπάρχει ένα μειονέκτημα σ'αυτά τα ''μικρά σχολεία''... οι περισσότεροι τα προσπερνούν γιατί το παιδί τους θα περάσει μια μόνο φορά, άντε δύο και δεν πολυνοιάζονται. Ευτυχώς όχι όλοι! Όπως προανέφερα, τα περισσότερα είναι δωρεές γονέων. Χρειάζεται όμως κάτι πιο δυναμικό. Αρχικά για το θέμα των κλοπών, δεν πρόκειται να λυθεί το πρόβλημα εάν δεν μπει συναγερμός. Θα μου πείτε που είναι οι αρμόδιοι φορείς... ο ΟΣΚ , ο δήμος κλπ. Έως τώρα στον κόσμος τους...χαχα. Ξέρω πως όλα τα σχολεία έχουν θέματα σοβαρά και πως υπάρχει κρίση και πως δεν είναι μόνο το δικό μας και και... Όλα αυτά οκ, αλλά τα προβλήματα υπήρχαν και προ κρίσης και φυσικά ο καθένας αγωνίζεται για το κομμάτι που του αναλογεί. 



  Για να μην είμαι άδικη, στην συγκεκριμένη περίπτωση, είχαμε διαβεβαιώσεις από τον δήμαρχό μας πως θα αποκατασταθούν όλα αυτή τη φορά και θα φτιαχτεί και η αυλή και όλα θα είναι σούπερ. Θέλουμε να πιστεύουμε πως έτσι θα γίνει. Ωστόσο επειδή οι ανάγκες είναι όντως πολλές, σκεφτήκαμε και αποφασίσαμε να κάνουμε και πάλι ένα bazaar για να το έχουμε, βρε παιδί μου, λίγο πιο σίγουρο πως θα μπορεί το σχολείο μας να λειτουργήσει και πάλι όπως πριν. Εδώ είναι που σας χρειάζομαι! 
  Ξέρω πως αυτή την εποχή γίνονται πολλά παζάρια και γενικώς όλοι όσοι ασχολούνται με την χειροτεχνία, βρίσκονται σε δημιουργικό οργασμό. Όλο και κάτι υπάρχει έτοιμο. Όποιος θέλει και μπορεί, θα ήταν για μας μεγάλη βοήθεια εάν μας έστελνε κάποια χειροτεχνία για την ενίσχυση του bazaar μας. Περιορισμός στη θεματολογία δεν υπάρχει . Σίγουρα το θέμα των Χριστουγέννων θα κυριαρχεί και στις κατασκευές των παιδιών, αλλά κι ό,τι άλλο, θα μπορούσε να συμπεριληφθεί. Θα ανακοινώσω και την οριστική ημερομηνία σύντομα, ώστε εάν κάποιος επιθυμεί να έρθει να μας γνωρίσει κι από κοντά. 



  Ξέρω πως δεν είναι πολλές οι μέρες αλλά είμαι σίγουρη πως θα τα καταφέρουμε! Όλα τα πράγματα θα αποσταλούν στο σχολείο και υπεύθυνη για την παραλαβή θα είναι η διευθύντρια μας. Μέχρι 10 Δεκεμβρίου η τελική ημερομηνία και η διεύθυνση αποστολής: 


1ο Νηπιαγωγείο Μοσχάτου
Χρυσοστόμου Σμύρνης 5 
ΤΚ 18344
Υπόψιν κας Μαρίας Γκίκα

 Θέλω να το ξαναπώ. πως οι δασκάλες μας είναι ξεχωριστές. Είναι δασκάλες καρδιάς. Εύχομαι έτσι να είναι παντού. Τις αγαπάμε και τις σεβόμαστε για το έργο τους κι αυτός είναι ένας λόγος παραπάνω που θέλουμε να βοηθήσουμε. Να αφήσουμε κάτι για κείνες και για όσα παιδιά ακολουθήσουν. Σας ευχαριστώ για τον χρόνο σας!!!







Σχόλια

  1. Θάμαστε δίπλα σου για να το ξανακάνουμε "το ομορφότερο σχολείο του κόσμου"!
    Μακάρι να μπορούσαμε να τα φέρουμε και ιδιοχείρως...χαχαχαχα
    Αν υπάρχουν άνθρωποι μ ευαισθησίες, που απ οτι λες υπάρχουν,το σχολείο θα ξαναπάρει τη χαρούμενη και δημιουργική του μορφή και με τη δική μας βοήθεια
    Φιλάκια πολλά αγαπημένη
    ΟΛΑ ΓΙΑ ΤΟ ΒΑΣΙΛΗ ΜΑΣ (το σύνθημα) χαχαχχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είμαι σίγουρη Χαρά μου πως θα τα καταφέρουμε γιατί το θέλουμε. Όλοι από ένα λιθαράκι και στο τέλος θα γίνει το θαύμα. Κι αν δεν είμαστε εκεί να το δούμε, σίγουρα θα το χαρούμε για τα επόμενα παιδάκια. Σ'ευχαριστώ πολύ και περιμένω να δω τα δικά σου ''θαύματα΄'.

      Διαγραφή
  2. παρουσα!θα προσπαθησω...να βοηθησω και γω...
    νασαι καλα γλυκια μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ευχαριστούμε για την ενημέρωση!! Είμαι βέβαιη ότι θα υπάρχει ανταπόκριση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευγενία μου ας είναι καλά αυτό το μέσο που μας έχει ενώσει καιρό τώρα όλους. Έχουμε αποδείξει πόσο καλά το αξιοποιούμε. Σ'ευχαριστώ πάρα πολύ!

      Διαγραφή
  4. Μαράκι, εύχομαι να υπάρξει η ανάλογη ανταπόκριση. Η μεγάλη επιτυχία βέβαια είναι οι "δασκάλες καρδιάς"! Πραγματικά, είναι το σημαντικότερο. Τα φιλιά μου :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευτυχώς αυτό το έχουμε Πέτρα μου... και ξέρεις με μπαζάρ δασκάλες δεν βρίσκεις...χαχα. Ευχαριστούμε!!!

      Διαγραφή
  5. Και εγώ μαζί σας στο παζάρι , κάτι θα καταφέρουμε !!! Τα φιλιά μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Συγκινητική η ανάρτησή σου Μαρία μου.
    Εύχομαι να υπάρξει μια μεγάλη ανταπόκριση.
    Αν ήμουν στην πατρίδα θα ήμουν εκεί.
    Ευχή μου να πάνε όλα καλά.
    Την αγάπη μου πάντα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Μακάρι να ήμουν Αθήνα και να έτρεχα δίπλα σας, υπέροχη ανάρτηση φίλη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχτίδα μου εσύ τρέχεις για όλους! Σ'ευχαριστούμε για την συμπαράσταση.

      Διαγραφή
  8. Επειδή κι εμείς τα σχολεία μας τα αγαπάμε, επειδη παλεύουμε να τα κάνουμε καλύτερα (ειδικά φετος που ανακαινίστηκε το δημοτικό μας έχουμε ρίξει πολλή δουλειά), επειδή κι εμείς με λαχτάρα ετοιμάζουμε το χριστουγεννιάτικο παζάρι μας σας καταλαβαίνουμε απόλυτα, οπότε θα κάνουμε ό,τι μπορούμε!
    Καλή επιτυχία και καλό κουράγιο Μαρία μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Επειδή είστε κι εσείς μανούλες...και με Μ κεφαλαίο, σας ευχαριστούμε πολύ!!! Πότε είναι το δικό σας;

      Διαγραφή
    2. Εμας είναι στις 20 Δεκεμβρίου. Σήμερα έστειλα το πακρτάκι μου.
      Καλή επιτυχία!

      Διαγραφή
    3. Ευχαριστούμε Νικούλα!!! Καλή επιτυχία και στο δικό σας.

      Διαγραφή
  9. ειμαι μεσαααααααα!πεστοοο κι εγινεεεεεε!!!!κοβω πηλοοοο!!!!! ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν ήξερα οτι έτσι θα δραστηριοποιόσουν θα πήγαινα εγω νωρίτερα να κάνω άνω -κάτω (όχι "τα όμορφα" ξέρεις οτι είμαι σεβαστικό κορίτσι) στο σχολείο!!! Αντε ξεκίνα Maitr μου

      Διαγραφή
    2. Πωπωπω... αν έχουμε εσένα τι άλλο θέλουμε; Παζάρι με VIP!!! Εσύ από κάτω, πιστεύω να στρώθηκες ήδη ε;

      Διαγραφή
  10. Μαρία μου θα το προσπαθήσω! Με συγκινεί πάντα ό,τι αφορά τα παιδιά!
    Τα φιλιά μου♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ πολύ κορίτσι. Για τα παιδιά πρέπει να προσπαθούμε. Αλλιώς δεν θα αλλάξει ποτέ τίποτα.

      Διαγραφή
  11. Μαρία μου, δυστυχώς τα περισσότερα σχολεία έχουν αφεθεί στο έλεος του Θεού. Ο ΟΣΚ έχει καταργηθεί εδώ και χρόνια, έτσι δεν υπάρχει κάποιος αρμόδιος φορέας πια για να προμηθεύει τα σχολεία με υλικό (εγκεκριμένα παιχνίδια, ή ακόμη τραπέζια και καρέκλες). Πλέον αρμόδιοι είναι οι δήμοι, αλλά χρήματα δεν υπάρχουν, κι έτσι όλα αφήνονται στη μοίρα τους. Κρίμα. Τα παιδιά δεν φταίνε σε τίποτα.
    Θα προσπαθήσω να συνδράμω, ελπίζω να βρω το χρόνο και να το καταφέρω. Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κάποια πράγματα αναλαμβάνει ο δήμος κάποια ο ΟΣΚ... ή όπως αλλιώς μπορεί να τον λένε, δεν ξέρω. Βασικά όλα έχουν καταργηθεί, τυπικά ή ουσιαστικά. Έλλη μου σ'ευχαριστούμε πολύ. Φιλιά πολλά.

      Διαγραφή
  12. Ε ναι νομίζω πως μόνο αν βοηθάμε όλοι θα πάμε μπροστά και θα κάνουμε των κόσμο των παιδιών μας ομορφότερο και καλύτερο!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Φιλάκια πολλά!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό πιστεύω κι εγώ Ρένα μου. Από τα μικρά και τις λεπτομέρειες πρέπει να ξεκινήσουμε. Φιλιά!

      Διαγραφή
  13. Είναι λυπηρό ..... τι όμως έμεινε όρθιο και σωστό σε αυτό τον τόπο....Τουλάχιστον στην δική σας περίπτωση το εκπαιδευτικό προσωπικό είναι εξαιρετικό!!!! και εύχομαι να πάνε όλα κατ ευχήν!!΄Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Στο χέρι μας είναι Έφη μου να αλλάξουμε τον κόσμο. Ένας ένας... μονάδα μονάδα. Μόνο έτσι! Τα φιλιά μου.

      Διαγραφή
  14. Μαράκι μου, πόσο κρίμα είναι να συμβαίνουν αυτά τα πράγματα σε μια πολιτισμένη χώρα που σέβεται τα παιδιά της και τους πολίτες της, τωρινούς και αυριανούς!!! Λυπάμαι για όλα αυτά αλλά ταυτόχρονα χαίρομαι πολύ που υπάρχουν αξιόλογες συναδέλφισσες, οι οποίες προφανώς θα φωτίσουν με τον ανάλογο τρόπο και τα θρεφτάρια μας!!! Το σχολείο δεν το κάνει το κτίριο αλλά οι δάσκαλοι, τα παιδιά και οι γονείς!!! Φυσικά επιβάλλεται οι υποδομές να είναι άψογες οπότε ευχόμαστε ο δήμος να ανταποκριθεί!!! Όσο για εσάς μπράβο σας που δεν προσπερνάτε το νηπιαγωγείο μιας και αύριο τα παιδιά σας δεν θα είναι πια μαθητές του, αλλά αντιθέτως αγωνίζεστε για το καλύτερο!!! Έχω πραγματάκια στην άκρη για να στείλω, οπότε είμαι κι εγώ μέσα!!! Καλή δύναμη αγαπημένη!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κικίδι μου έχουμε εξασφαλίσει τις καλές δασκάλες, μένει μόνο να φτιάξουμε και τις υποδομές. Δυστυχώς αυτή η χώρα δεν σέβεται τα παιδιά της και δεν ξέρω κατά πόσο τα σεβόμαστε κι εμείς μερικές φορές. Αν καταλάβουμε πως ο κόσμος θα αλλάξει μόνο μεγαλώνοντας σωστούς ανθρώπους, τότε θα λάμψει η ελπίδα. Σ'ευχαριστώ κοριτσάκι μου για την προσφορά σου. Πολλά φιλιά.

      Διαγραφή
  15. Εννοείται οτι θα είμαστε εδώ .. με την μικρή μας συμμετοχή .. να συνδράμουμε ...Μαράκι μου για να μπορούν τα παιδιά μας να συνεχίσουν να ονειρεύονται ... μεγαλώνοντας έναν καλύτερο κόσμο..... όταν έδειξα το ραγισμένο τοιχίο στην αυλή ...στον Γιώργο.....είπε.. αχ... να ήμουν εκεί..!! ακόμα και τώρα θα ....μπορούσα..!! μπράβο σας που προτεραιότητα σας ειναι η μάθηση των αγαπημένων σας από δασκάλες που έχουν την μέριστη αποδοχή σας... και θα είναι αυτες που θα φυτεψουν στις αγνες ψυχούλες τις αξίες της ζωής..!!!! και τα υλικά σιγά σιγα θα φτιαχτούν.. Μαράκι μου....αγαπημένο σε γλυκοφιλώ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η μικρή σας συμμετοχή, Ρουλίτσα μου, είναι μια ολόκληρη περιουσία για μας! Στον Γιώργο να δώσεις ένα φιλί από μένα και να του πεις σαν να τον είδα μπροστά μου να μας μαστορεύει την αυλή! Είναι ένας άγγελος και να μου τον προσέχετε. Πολλά γλυκά φιλιά σε όλους σας, απίστευτη οικογένεια!

      Διαγραφή
  16. Μαρία μου, εύχομαι να έχει μεγάλη επιτυχία το μπαζάρ του σχολείου σας για να μπορέσουν να καλυφθούν οι ανάγκες του. Θα κάνω κι εγώ ότι μπορώ!!!
    Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να'σαι καλά Μαριάν μου. Θα χαρώ να δω και δικά σου πραγματάκια. Σ'ευχαριστούμε πολύ για την καλή σου διάθεση. Τα φιλιά μου.

      Διαγραφή
  17. Καλησπέρα Μαράκι μου.... τώρα είδα την ανάρτηση!!!! Ευτυχώς που μάσα στα τόσα προβλήματα του σχολείου, οι δασκάλες σας είναι εξαιρετικές.... το σημαντικότερο θα έλεγα!!! Εύχομαι να έχει επιτυχία το bazaar σας και φυσικά θα στείλω ότι μπορώ και προλαβαίνω να φτιάξω μια και την άλλη εβδομάδα φεύγω!!!! Πολλά φιλιά!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και όπως πάντα πρόλαβες!!! Ευχαριστώ πολύ Βικούλα. Να περάσετε σούπερ στο ταξίδι!

      Διαγραφή
  18. Θα προσπαθήσω, θα τρέξω, θα τα καταφέρω. Γιά τα παιδιά μας!!!!! προσέξτε τις δασκάλες σας στο bazaar μην τυχόν και σας τις κλέψουνε.... τα μάτια σας 14!!!!!!! Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να'σαι καλά Ελένη μου. Τις δασκάλες δεν τις δίνουμε με τίποτα!χαχα

      Διαγραφή
  19. Ευτυχώς που υπάρχουν δάσκαλοι και γονείς με όρεξη και όραμα για τα παιδια τους !!!
    Οι υπόλοιποι δε βλέπουν πέρα από τη μύτη τους , μη πω και για τους δημόσιους λειτουργούς!!!
    Καλή επιτυχία Μαρία μου!!
    Θα στείλω κάτι από αυτά που έφτιαξα κι εγώ!!!
    Κρίμα που δε σε πρόλαβα , ήθελα να σε δω!!!!!
    Φιλάκια πολλά!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θεσσαλονίκη χωρίς Χριστοδούλου δεν λέει! Δεν πειράζει όμως... την επόμενη θα τα καταφέρουμε. Ευχαριστώ πολύ Ρένα μου για την στήριξη. Φιλιά πολλά στην όμορφη!

      Διαγραφή
  20. ·.✿✿ミ
    É horrível quando violam as escolas e levam ítens são preciosos para a educação.
    As escolas são normalmente esquecidas... espero que tenha sucesso nesse bazar.

    Boa semana!
    Beijinhos do Brasil。♫° ·.
    ✿⊱

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Έχω πολλές ημέρες να blogαρω και τώρα την είδα ! Εννοείται ότι θα κάνω κι εγώ ο,τι μπορώ. Φιλιά πολλά !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Πεπούλα! Καιρό έχουμε να τα πούμε!!! Φιλιά πολλά.

      Διαγραφή
  22. Μαράκι μου! Καλλιτεχνάρα μου!
    Πολύ χάρηκα που είμαι πάλι ανάμεσά σας, αλλά πολύ απογοητεύθηκα με αυτά που έγραψες...
    Ελπίζω κι εύχομαι όλα να αποκατασταθούν και είμαι σίγουρη πως θα γίνει! Η προσπάθειά σας θα αποδώσει καρπούς!
    ΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά-πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κοριτσάκι γλυκό από τη χαρά σου τα'γραψες διπλά...χαχαχα! Κι εμείς χαιρόμαστε τόοοοοοσο πολύ! Ευχαριστούμε για την συμπαράσταση. Μη σε χάσουμε πάλι!

      Διαγραφή
  23. Μαράκι μου! Καλλιτεχνάρα μου!
    Πολύ χάρηκα που είμαι πάλι ανάμεσά σας, αλλά πολύ απογοητεύθηκα με αυτά που έγραψες...
    Ελπίζω κι εύχομαι όλα να αποκατασταθούν και είμαι σίγουρη πως θα γίνει! Η προσπάθειά σας θα αποδώσει καρπούς!
    ΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά-πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Το λες κι έκπληξη

Το σαν τα χιόνια δεν φτάνει για να περιγράψει την επιστροφή μου εδώ μέσα. Ούτε φτάνει ούτε είναι και επίκαιρο. Ήθελα τόσο πολύ να επιστρέψω κάνοντας μια ανάρτηση. Είχα κι έχω τόσα πολλά να σας πω. Μα οι μήνες περνούσαν χωρίς στάλα χρόνου για κάτι τέτοιο. Και διάλεξα την ώρα... Μέσα σε μια τρελή κατάσταση προετοιμασίας, όχι μόνο για διακοπές αλλά και πολλών άλλων δραστηριοτήτων μέσα στον Αύγουστο.    Δεν ξέρω γιατί ένιωσα να πιέζομαι τόσο  για τούτη την ανάρτηση. Η φόρτιση των τραγικών γεγονότων στην Αττική; Ίσως. Δεν ξέρω αλλά δεν με χωράει το ΦΒ αυτές τις μέρες. Όχι μόνο δεν με χωράει, με διώχνει κιόλας, μου φέρνει ένα σφίξιμο στο στομάχι κι ένα ανακάτεμα. Αρχικά η φρίκη που αντικρίσαμε όλοι. Εικόνες χειρότερες του πολέμου, έξω από την πόρτα μας! Εφιάλτες που δεν πιστεύαμε πως θα ζούσαμε ποτέ. Κι αμέσως ένα αμυδρό φως, μια Ελλάδα γροθιά συμπαράστασης σ'αυτούς που πόνεσαν και θα πονούν φρικτά για πάντα. Ναι εδώ είμαστε, πρέπει να ξεχάσουμε ό,τι μας χωρίζει και να γίνουμε ένα. 

Αναλογίες προσώπου

  Όπως σας είπα στην προηγούμενη ανάρτηση, σκέφτηκα να φτιάξω μια καινούρια ενότητα στο blog μου. Ποιο θα είναι το περιεχόμενο; Θα είναι κάτι σαν ''μαθήματα'' που θα αφορούν στη ζωγραφική κατά κύριο λόγο. Δεν θα έχουν κάποια σειρά, ούτε θα είναι σε συγκεκριμένα χρονικά διαστήματα, απλά σκέφτηκα να κάνω ορισμένες αναρτήσεις μεταφέροντας  πράγματα που γνωρίζω και πιστεύω πως θα είναι χρήσιμα για αρκετούς. Προς το παρόν έχω αρκετά θέματα  στο μυαλό μου που θέλω και μπορώ να σας δείξω αλλά θα μπορούσατε να μου προτείνεται κι εσείς κάτι που σας ενδιαφέρει να μάθετε,  κι αν μπορώ να τα επεξεργαστώ.    Μαθήματα σχεδίου και ζωγραφικής παραδίδω πάνω από 10 χρόνια και ξέρω καλά τι δυσκολεύει όσους ξεκινάνε να ζωγραφίζουν. Είναι πολλοί που θέλουν κι έχουν το ταλέντο να ζωγραφίσουν, αλλά μη έχοντας πάει σε κάποια σχολή σχετική, δυσκολεύονται σε κάποια σημεία. Η ιδέα αυτή ,λοιπόν, μου δημιουργήθηκε συζητώντας με φίλη ζωγράφο η οποία μου ζήτησε να τις κάνω κάποια μαθήματα πάνω στα πρ

Μάθημα: Σκίαση 2ο μέρος

  Νομίζω πως πέρασε καιρός από το προηγούμενο μάθημα. Λίγο το πιεσμένο πρόγραμμα το δικό μου, λίγο που σας έπεσε βαριά, απ' ό,τι κατάλαβα, η προοπτική... μας πήραν οι μέρες.   Η προοπτική για όποιον θέλει να ασχοληθεί με την ζωγραφική είναι σημαντικό κεφάλαιο κι όσο κι αν φαίνεται κουραστική και πολύπλοκη, στην πραγματικότητα είναι απλή κι αν την κατανοήσεις σου λύνονται πολλά προβλήματα στο σχεδιασμό. Θα επανέλθω στο θέμα κάποια άλλη στιγμή για να το ολοκληρώσω... είπα να μη σας κουράσω με τις πρώτες κιόλας ζέστες...κι εν αναμονή των εκλογών (σκούρα τα πράγματα).    Σήμερα λοιπόν θα ασχοληθούμε πάλι με την σκίαση. Την προηγούμενη φορά σας μίλησα για το πως σκιάζουμε γεωμετρικά στερεά. Κάθε αντικείμενο που θέλουμε να ζωγραφίσουμε μοιάζει με ένα ή περισσότερα απ'αυτά. Θα σας δείξω μερικά τέτοια αντικείμενα που εύκολα μπορούμε να παρομοιάσουμε με τ'αντίστοιχα στερεά. Την σκίαση την έκανα με μολύβι, για τα οποία σας έχω μιλήσει εδώ . Εσείς μπορείτε να χρησιμοποιήσετε χρ