Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Στο φως του φεγγαριού...

  Τη σχολή χορού τη θυμάστε; Της κολλητής μου και νυν κουμπάρας μου;  Εδώ σας είχα δείξει ένα ρολογάκι που έφτιαξα το καλοκαίρι  και τα πανό που είχα ζωγραφίσει παλαιότερα  για να στολίσουμε τη σχολή εξωτερικά. Τον Αύγουστο κι ενώ ήμουν ακόμη σε διακοπές η καλή μου φιλενάδα με ενημέρωσε πως πρέπει να φτιάξουμε και στον εσωτερικό χώρο μια ζωγραφιά. Δεν ήξερε τι ακριβώς αλλά κάτι! Εγώ δεν είχα παρά να συμφωνήσω γιατί όταν λέει κάτι η κολλητή δε φέρνουμε αντιρρήσεις!
  Ο χώρος εσωτερικά δεν έχει και πολλές επιφάνειες γιατί τους δύο τοίχους τους καλύπτουν οι τζαμαρίες και τους άλλους δύο καθρέφτες. Υπάρχει όμως ένας χώρος απέναντι από την είσοδο κι επάνω από το γραφείο και το μπαρ, που ήταν λίγο άχαρος καθώς προστέθηκε μια γυψοσανίδα για να κλείσει ένα μικρό παταράκι. Εκεί λοιπόν κάτι λέγαμε πως θα φτιάξουμε κάποια στιγμή. Η στιγμή ήρθε  και δεν έπαιρνε κι αναβολή!
   Γυρίζοντας άρχισα αμέσως δουλειά. Αποφασίσαμε να φτιάξουμε δύο ζευγάρια (ένα αριστερά κι ένα δεξιά) που χορεύουν. Έχοντας μάλιστα προβλέψει η κουμπαρίτσα μου είχε βάλει στη βάση του παταριού κρυφό φωτισμό. Έτσι όταν τα φώτα σβήνουν κι ανάβει ο κρυφός (αυτό θα συμβαίνει στα πάρτυ της σχολής ) η ζωγραφιά αλλάζει εντελώς χρωματισμό και το αποτέλεσμα είναι αρκετά εντυπωσιακό. 
  Έβγαλα φωτογραφίες και με τους δύο φωτισμούς για να το δείτε όσο καλύτερα γίνεται. Πάντως από κοντά είναι καλύτερο γι'αυτό όποιος αγαπάει το χορό και την καλή παρέα  κάθε Παρασκευή η σχολή κάνει πάρτι και μπορεί να περάσει  να δοκιμάσει τις δυνατότητές του ή να παρακολουθήσει τους άλλους και να δει και τη ζωγραφιά μου!!!
  Να σημειώσω και κάποια τεχνικά θέματα. Η ζωγραφιά είναι πάνω στη γυψοσανίδα κι έχω χρησιμοποιήσει ακρυλικά χρώματα. 
 Τέλος να ευχηθώ  καλή χρονιά σε όλους, μαθητές και δασκάλους.
























Σχολή χορού ''STEP BY STEP'' στο Μοσχάτο.

Σχόλια

  1. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΜΑΡΙΑ ΜΟΥ.
    ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΑ ΔΕΙΧΝΟΥΝ ΜΕ ΤΟΝ ΦΩΤΙΣΜΟ ΤΑ ΕΡΓΑ ΣΟΥ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΑΤΜΟΣΦΑΙΡΙΚΑ!!!!!!!!!!!!!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΑΚΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. καλησπέρα Μαράκι μου,
    ειδικά ο φωτισμός τους δίνει μια αίσθηση ονειρική!
    μπράβο κοριτσάκι μου, πάντα τέτοια!!

    τα φιλιά μου
    και να περνάς καλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μαρία πανέμορφες ζωγραφιές!! Είναι τόσο ρομαντικές!!! Συγχαρητήρια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΤΕΛΕΙΑ ΤΑ ΕΚΑΝΕΣ ΜΑΡΑΚΙ!!!!!!!!!!!!!11
    Η ΑΛΛΑΓΗ ΜΕ ΤΟΝ ΦΩΤΙΣΜΟ, ΕΙΝΑΙ ΦΟΒΕΡΗ!!!!!!!!!
    ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!!!!!!!!!11

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Υπέροχοι οι πίνακες και έκανες πολύ καλά που μας τους έδειξες και με το φωτισμό, αλλάζουν τελείως είναι σαν σε όνειρο,συγχαρητήρια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πολύ πολύ ωραία τα ζευγάρια. Και ο κρυφός φωτισμός ,το κάτι άλλο. Φαντασμαγορικό αποτέλεσμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΜΠΡΑΒΟ ΜΠΡΑΒΟ ΜΠΡΑΒΟ ΕΓΩ ΞΕΤΡΕΛΑΘΗΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΚΙΝΗΣΗ ΠΑΝΕΜΟΡΦΑ ΜΕ Η ΧΩΡΙΣ ΦΩΤΙΣΜΟ ΕΙΝΑΙ ΜΑΓΕΙΑ ΝΑ ΤΑ ΚΟΙΤΑΣ.ΕΙΣΑΙ ΣΠΟΥΔΑΙΑ ΦΙΛΑΚΙΑ ΠΟΛΛΑ ΜΑΡΙΑ ΜΟΥ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλημέρα Μαράκι και καλώς σε βρήκα. Οι πίνακες είναι και οι δυο υπέροχοι,έχουν φοβερή κίνηση και αποπνέουν έναν ερωτισμό.Μπράβο!!!!Φιλάκια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ΠΑΝΕΜΟΡΦΑ!!!! Και τα προτιμώ με τον φωτισμό.Μπράβο σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ευχαριστώ πολύ για τα σχόλιά σας. Ο κρυφός φωτισμός ήταν όλο το θέμα αλλά θέλαμε να μη φαίνεται άχαρο την ημέρα. Γι'αυτό και έβαλα το φεγγάρι πίσω.Χαίρομαι που σας άρεσε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Απίθανα Μαρία μου! πως ανέβηκες τόσο ψηλά;;; τέλεια! και αλλάζουν τόσο πολύ τα χρώματα με τον φωτισμό, που νομίζεις ότι είναι διαφορετικά έργα! Μου άρεσαν πάρα πολύ, μπράβο σου! φιλακια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Καλησπέρα! Καταπληκτική δουλειά! Και ο φωτισμός φοβερός!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Το λες κι έκπληξη

Το σαν τα χιόνια δεν φτάνει για να περιγράψει την επιστροφή μου εδώ μέσα. Ούτε φτάνει ούτε είναι και επίκαιρο. Ήθελα τόσο πολύ να επιστρέψω κάνοντας μια ανάρτηση. Είχα κι έχω τόσα πολλά να σας πω. Μα οι μήνες περνούσαν χωρίς στάλα χρόνου για κάτι τέτοιο. Και διάλεξα την ώρα... Μέσα σε μια τρελή κατάσταση προετοιμασίας, όχι μόνο για διακοπές αλλά και πολλών άλλων δραστηριοτήτων μέσα στον Αύγουστο.    Δεν ξέρω γιατί ένιωσα να πιέζομαι τόσο  για τούτη την ανάρτηση. Η φόρτιση των τραγικών γεγονότων στην Αττική; Ίσως. Δεν ξέρω αλλά δεν με χωράει το ΦΒ αυτές τις μέρες. Όχι μόνο δεν με χωράει, με διώχνει κιόλας, μου φέρνει ένα σφίξιμο στο στομάχι κι ένα ανακάτεμα. Αρχικά η φρίκη που αντικρίσαμε όλοι. Εικόνες χειρότερες του πολέμου, έξω από την πόρτα μας! Εφιάλτες που δεν πιστεύαμε πως θα ζούσαμε ποτέ. Κι αμέσως ένα αμυδρό φως, μια Ελλάδα γροθιά συμπαράστασης σ'αυτούς που πόνεσαν και θα πονούν φρικτά για πάντα. Ναι εδώ είμαστε, πρέπει να ξεχάσουμε ό,τι μας χωρίζει και να γίνουμε ένα. 

Αναλογίες προσώπου

  Όπως σας είπα στην προηγούμενη ανάρτηση, σκέφτηκα να φτιάξω μια καινούρια ενότητα στο blog μου. Ποιο θα είναι το περιεχόμενο; Θα είναι κάτι σαν ''μαθήματα'' που θα αφορούν στη ζωγραφική κατά κύριο λόγο. Δεν θα έχουν κάποια σειρά, ούτε θα είναι σε συγκεκριμένα χρονικά διαστήματα, απλά σκέφτηκα να κάνω ορισμένες αναρτήσεις μεταφέροντας  πράγματα που γνωρίζω και πιστεύω πως θα είναι χρήσιμα για αρκετούς. Προς το παρόν έχω αρκετά θέματα  στο μυαλό μου που θέλω και μπορώ να σας δείξω αλλά θα μπορούσατε να μου προτείνεται κι εσείς κάτι που σας ενδιαφέρει να μάθετε,  κι αν μπορώ να τα επεξεργαστώ.    Μαθήματα σχεδίου και ζωγραφικής παραδίδω πάνω από 10 χρόνια και ξέρω καλά τι δυσκολεύει όσους ξεκινάνε να ζωγραφίζουν. Είναι πολλοί που θέλουν κι έχουν το ταλέντο να ζωγραφίσουν, αλλά μη έχοντας πάει σε κάποια σχολή σχετική, δυσκολεύονται σε κάποια σημεία. Η ιδέα αυτή ,λοιπόν, μου δημιουργήθηκε συζητώντας με φίλη ζωγράφο η οποία μου ζήτησε να τις κάνω κάποια μαθήματα πάνω στα πρ

Μάθημα: Σκίαση 2ο μέρος

  Νομίζω πως πέρασε καιρός από το προηγούμενο μάθημα. Λίγο το πιεσμένο πρόγραμμα το δικό μου, λίγο που σας έπεσε βαριά, απ' ό,τι κατάλαβα, η προοπτική... μας πήραν οι μέρες.   Η προοπτική για όποιον θέλει να ασχοληθεί με την ζωγραφική είναι σημαντικό κεφάλαιο κι όσο κι αν φαίνεται κουραστική και πολύπλοκη, στην πραγματικότητα είναι απλή κι αν την κατανοήσεις σου λύνονται πολλά προβλήματα στο σχεδιασμό. Θα επανέλθω στο θέμα κάποια άλλη στιγμή για να το ολοκληρώσω... είπα να μη σας κουράσω με τις πρώτες κιόλας ζέστες...κι εν αναμονή των εκλογών (σκούρα τα πράγματα).    Σήμερα λοιπόν θα ασχοληθούμε πάλι με την σκίαση. Την προηγούμενη φορά σας μίλησα για το πως σκιάζουμε γεωμετρικά στερεά. Κάθε αντικείμενο που θέλουμε να ζωγραφίσουμε μοιάζει με ένα ή περισσότερα απ'αυτά. Θα σας δείξω μερικά τέτοια αντικείμενα που εύκολα μπορούμε να παρομοιάσουμε με τ'αντίστοιχα στερεά. Την σκίαση την έκανα με μολύβι, για τα οποία σας έχω μιλήσει εδώ . Εσείς μπορείτε να χρησιμοποιήσετε χρ