Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Η κυρά-Μάρω η Αλεπού.

  Δυο βδομάδες πριν την έκθεση στην Θεσσαλονίκη και οι δουλειές και τα τρεξίματα δεν τελειώνουν. Βάλε και κάτι ιώσεις και δυο αναποδιές... ο χρόνος για ξεκούραση μειώνεται συνεχώς. Κάθε φορά λέω, ''άντε να περάσει κι αυτό και χαλαρώνουμε''... αχαχαχα... πιο αστείο απ'αυτό δεν υπάρχει λέμε. Αλλά δεν παραπονιέμαι. Ειδικά όταν το τρέξιμο είναι για καλό. Εκθέσεις, σεμινάρια, μαθήματα, παραγγελίες... ευχάριστα όλα και καλοδεχούμενα...Από την άλλη, όμως, ο ''καλλιτέχνης'' δεν μπορεί να λειτουργεί πάντα υπό πίεση. 
  Τον τελευταίο καιρό μου λείπει αυτό... να μπω στο εργαστήρι και να ασχοληθώ με ό,τι μου αρέσει, χωρίς βιάση, χωρίς διακοπή για οτιδήποτε... μμμ... αυτό θέλω κι αυτό θα επιδιώξω όσο μπορώ από δω και πέρα. Το κακό με μένα είναι πως σκέφτομαι... αυτό μ'έχει τσακίσει τον τελευταίο καιρό...χαχα... Εκεί που κάθομαι ήσυχη, τσουπ, ξεπετιέται μια ιδέα και αρχίζει το πανηγύρι. Θα το κόψω κι αυτό που θα πάει, εδώ κόψαμε άλλα κι άλλα (τσιγάρα, ποτά, ξενύχτια... το κλασσικό τρίο της προηγούμενης ρέμπελης ζωής μου...χιχι τι θυμήθηκα τώρα... πόσα δεν ξέρετε για μένα...). 
  Πάμε στα καλλιτεχνικά γιατί θα ξεφύγω και δεν το'χω και δύσκολο. 




   Αυτά είδαν, λοιπόν,  οι φίλοι μου οι Άγγλοι και μου 'δωσαν τα παπούτσια στο χέρι φέτος. Σου λέει, πήγαινε να ξεκουραστείς και τα λέμε του χρόνου. 
  Γι'αυτή τη χρονιά, λοιπόν, δεν έχω συμμετοχή στη διεθνή έκθεση του συνδέσμου, καθώς απορρίφθηκαν τα έργα μου από την επιτροπή. Πόρτα που λέμε...χαχα. Συμβαίνουν αυτά και ίσως ξανασυμβούν. Ευκαιρία για περισσότερη δουλειά και μεγαλύτερη προσπάθεια. Θα μου πείτε, γιατί και πως κλπ. Να ξέρετε πως εκεί δεν περνούν ούτε μέσα ούτε γνωριμίες ούτε τίποτε απ'αυτά. Πέρυσι έμεινε έξω η ίδια η πρόεδρος του συνδέσμου, φέτος μαζί με μένα πολλά από τα βασικά μέλη και τους ιδρυτές. Είναι θέμα επιλογών της επιτροπής. Τίποτε άλλο. 
  Είμαι ευχαριστημένη που για τρεις συνεχόμενες χρονιές (αιτία που πήρα και τη δυνατότητα να υπογράφω με τα αρχικά του συνδέσμου), ήμουν παρούσα. Εννοείται πως θα προσπαθήσω του χρόνου ξανά και μάλιστα με περισσότερη όρεξη. Επίσης, να σας πω πως Ελληνική συμμετοχή θα'χουμε! Αν θυμάστε πριν λίγο καιρό σας είχα μιλήσει για ένα κορίτσι από την Κεφαλλονιά που ζωγραφίζει επίσης με χρωματιστά μολύβια. Ε ναι... θα είναι φέτος στην έκθεση!  Η Τιτίκα Φαρακλού είναι από το πανέμορφο και πρόσφατα δοκιμασμένο,Ληξούρι. Αυτή της η συμμετοχή ήρθε να γλυκάνει λίγο την πίκρα που άφησαν οι τελευταίοι σεισμοί στο νησί της. Ευκαιρία να τη συγχαρώ κι από εδώ και να  της ευχηθώ να επιστρέψει με διάκριση! 


Χρωματιστά μολύβια supracolor caran d'ache σε χαρτί pastelmat

  Αυτό είναι ένα από τα έργα μου που συμμετείχαν στα προκριματικά της έκθεσης. Η πονηρή αλεπουδίτσα μου, που δεν κατάφερε με τις πονηριές της να ξεγελάσει τους κριτές...χαχαχα... είναι ζωγραφισμένη σε χαρτί pastelmat, μια επιφάνεια εξαιρετική όχι μόνο για παστέλ αλλά και για χρωματιστά μολύβια. 
  Αλλά και τα μολυβάκια μου πρέπει κάποια στιγμή να μπαίνουν στις θηκούλες τους και να ξεκουράζονται. Καιρός για χαρταετούς, λαγάνες και χαλαρές βόλτες στην εξοχή. Όσο ο καιρός το επιτρέψει, θα πετάξουμε ψηλά κάθε σκέψη, έγνοια, υποχρέωση και θα χαρούμε τη φύση. 
  Πάω να βάλω σκουλαρίκια στον χαρταετό μου και να ξεκινήσω. Εύχομαι να'χετε μια όμορφη Κυριακή και μια απολαυστική Καθαρά Δευτέρα. Ας κρατήσουμε και λίγο τις παραδόσεις, κάνουν τη διαφορά στην καθημερινότητα και δίνουν χαρά στα πιτσιρίκια μας. 

Να περάσετε υπέροχα!!!



Σχόλια

  1. Πάρα πολύ όμορφο έργο !!!
    Απορώ που η όμορφη και χαριτωμένη αλεπουδίτσα σου δεν κατάφερε να ξελόγιασει τους άδικους κριτές, σίγουρα δεν ήταν αρκετά πονηρή, μεγάλο κρίμα !!!
    Εύχομαι καλή Κυριακή και Καθαρά Δευτέρα !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ μόνο τ'όνομα έχει η δόλια...χαχα. Σ'ευχαριστώ πολύ Στέλιο μου. Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  2. Τόσα ξέρουν έτσι αποφασίζουν! τι να πω,έχω εξαντλήσει όλο το ρεπερτόριο η γυναίκα
    Οσο για τη πρώην ρέμπελη ζωή σου, μήπως να την ξανάρχιζες, έτσι για να σκάσουν οι ξενέρωτοι;;;
    Καλή επιτυχία στην Τιτίκα,που μας εκπροσωπεί πλέον μοναδική και Καλή Σαρακοστή σε σένα,πονηρή κυρά Μάρω,με κράτει...
    Φιλάκια πολλάάάα για το δρόμοοοο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όταν λέμε πρώην, ε δεν σημαίνει πως δεν την ξαναθυμόμαστε στην πρώτη ευκαιρία... έχω έργο να επιδείξω...χαχαχα. Ευχαριστώ Χαρουλίτσα για την συμπαράσταση, αλλά δεν παραπονιέμαι. Όχι είναι καλοί όταν μας επιλέγουν και μετά δεν ξέρουν τι τους γίνεται; Δεν είναι δίκαιο. Μπορεί να διαφωνούμε με πολλές επιλογές, αλλά όταν μπαίνεις κάπου για να κριθείς, οφείλεις να σεβαστείς το αποτέλεσμα. Επίσης να σου πω πως η επιτροπή αλλάζει κάθε χρόνο, ώστε να μην υπάρχει μια γραμμή. Όλα καλά λοιπόν. Φιλιά πολλά και να περάσετε κι εσείς τέλεια!

      Διαγραφή
  3. Δεν πειράζει εσύ να είσαι καλά, ίσως αυτό να σου δώσει ώθηση για να ξεπεράσεις τον εαυτό σου!!!!!
    Η αλεπουδίτσα σου πάντως είναι τόσο ζωντανή που νομίζεις πως είναι φωτογραφία!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Καλά Κούλουμα!!!!!!
    Φιλάκια!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Εγώ πάντως, εάν ήμουν στην επιτροπή....λέμε τώρα.....η αλεπουδίτσα σου θα ήταν από τα πρώτα που θα ενέκρινα.....βέβαια δεν έχω συγκριτικά στοιχεία αλλά μου έκανε τόση εντύπωση αυτή η έκφρασή της....πραγματικά Μαρία μου εδώ μεγαλούργησες!!!! Τι κι αν απορρίφθηκε η υποψηφιότητά σου φέτος, θα υπάρχουν στο μέλλον κι άλλα ακόμη πιο μεγάλα!!! Καλά να περάσεις!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Μπέττυ μου για την ενθάρρυνση! Το μυαλό μου είναι ήδη αλλού... Απολαμβάνω τον δρόμο, γι'αυτό δεν με νοιάζει πάντα ο τερματισμός. Να'σαι καλά. Πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  5. Δεν ξέρω για την επιτροπή, πάντως εμένα τα πονηρά ματάκια της Κυρα- Μάρως και η έξυπνη μουσουδίτσα της, με κέρδισαν!!!!
    Μην πτοείσαι από τίποτα Μαράκι, το ταλέντο σου είναι τεράστιο και πλούσιο!!!
    Καλό μήνα και καλή Σαρακοστή!!!!
    Φιλιά πολλά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν πτοούμε Αρετή μου. Δεν ξέρω πόσο ταλέντο μπορεί να'χω, ξέρω μόνο πως γουστάρω τρελά αυτό που κάνω... κι αυτό μου αρκεί! Τα φιλιά μου κοριτσάκι.

      Διαγραφή
  6. ....ειναι μια κουκλιτσα,ομορφη μουριτσα!
    ....που λεει κ το παιδικο τραγουδακι!!!
    Κριμα που αδικηθηκε....next time!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ αυτό το τραγούδι...χαχα... έχω περάσει πολλές ώρες με τα ζουζούνια! Σ'ευχαριστώ πολύ!

      Διαγραφή
  7. Εμάς πάντως η κυρά-Μάρω σου μας μάγεψε στην έκθεση και ο Νίκος την πήρε και φωτογραφία!!!!!!
    Με το καλό του χρόνου πάλι, Μαρία μου! Με ενθουσιασμό και όρεξη, όπως λές!!!!
    Τα κρέμασες τα σκουλαρίκια στον χαρταετό???? Καλά Κούλουμα λοιπόν και καλή Σαρακοστή!
    Α, και καλό μήνα, βέβαια!!!!
    Φιλάκια πολλά!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σας άρεσε η αλεπουδίτσα μου Μαριάννα μου. Θυμάμαι τον ενθουσιασμό του Νίκου! Τα κρεμάσαμε τα σκουλαρίκια αλλά πτήση δεν καταφέραμε να κάνουμε...χαχα. Του χρόνου να'μαστε καλά. Καλό μήνα και σε σας!

      Διαγραφή
  8. Η κυρά-Μάρω είναι πάρα πολύ όμορφη!!! Συγχαρητήρια!!
    Καλή σαρακοστή και να περάσεις χαρούμενα με αυτούς που αγαπάς!!!
    Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Καλό μήνα και καλή Σαρακοστή! Απόλαυσε "το διάλειμμά σοου" γιατί ημ αλεπουδίτσα σου γρήγορα ....θα θέλει παρείτσα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναιιι... της έχω ήδη παρεούλα αλλά θα τη μεγαλώσω κι άλλο. Ευχαριστώ πολύ Τζίνα μου. Φιλιά πολλά.

      Διαγραφή
  10. Α, ρε τους άσχετους!! Αφήσανε ολόκληρη αλεπού έξω από το παζάρι;; Χαχα! Κακό του κεφαλιού τους! Καλά να περάσεις χαρά μου, καλό μήνα και καλό χαρταετό! Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ε μα, είπα κι εγώ να κάνω κανένα ζωάκι που είναι τ'αγαπημένα τους και φέτος άλλαξαν γνώμη, χαχα... Ευχαριστώ Πετροκόριτσο μου. Πολλά σβουριχτά φιλιά! Καλέ πότε θα σε ξαναδώ εσένα; Να περιμένω την επόμενη έκθεση;

      Διαγραφή
  11. Καλό μήνα να έχεις με υγεία και όμορφες δημιουργίες. Η αλεπουδίτσα μεγάλη πονηρόφατσα .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό μήνα Κατερινάκι μου! Αν δεν ήταν πονηρή η φάτσα της, θα'χα αποτύχει εντελώς...χαχα. Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  12. Καλό μήνα Μαρία μου . Μια αλεπού μα τι όμορφη . Εντάξει δεν επιλέχτηκαν τα έργα σου αλλά για τρεις συνεχόμενες χρονιές είναι υπέροχο!! Και το σπουδαίο είναι ότι υπάρχει Ελληνική συμμετοχή και μάλιστα από την πολύπαθη Κεφαλλονιά. Καλή ξεκούραση , ανάσες δροσερές με το πέταγμα του αετού.
    Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συμφωνώ σε όλα Νικόλ μου. Μόνο τον χαρταετό δεν καταφέραμε να πετάξουμε...χαχα. Καλό μήνα!

      Διαγραφή
  13. Με ενθουσίασε η αλώπηξ...... Μα πού ήμουν εγώ και δεν την είδα στην ΄Εκθεση ??
    Με είχε ξετρελλάνει εκείνο το νεγράκι...... Τελοσπάντων, καλή επιτυχία, λοιπόν στην ελληνική
    συμμετοχή !
    Την επόμενη φορά και αφού η Επιτροπή αλλάζει, μπορεί του χρόνου να είναι πιο εμπνευσμένοι άνθρωποι,
    γιατί εσύ πόσο πιο πολύ έμπνευση? Πόσο πιο πολύ προσπάθεια?
    Να περάσετε καλά Μαράκι αύριο, καλά πετάγματα έστω και μουσκεμένα !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σας άφησαν οι κουβέντες να δείτε τους πίνακες;χαχαχα... Σοφάκι μου που να τα θυμάσαι όλα μες στον χαμό... ήταν και λίγο στην άκρη... την έχασες. Έχω ακόμα να προσπαθήσω ουυυυυυ.... μη μου τελειώνεις τον δρόμο τόσο γρήγορα...χαχαχα. Ευχαριστώ πολύ κοριτσάκι!

      Διαγραφή
  14. Λυπάμαι Μαρία μου για τον αποκλεισμό σου από την έκθεση. Η αλεπουδίτσα σου είναι υπέροχη. Κρίμα.
    Ένα μπράβο και από μένα στην συμπατριώτισσά μου την Τιτίκα Φαρακλού και να έχει καλή επιτυχία.
    Καλή σαρακαοστή Μαρία μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν πειράζει Ντένη μου. Δεν γίνονται όλα! Η πατριώτισσα σου είναι καταπληκτική! Τα φιλιά μου.

      Διαγραφή
  15. Σηκώνω μανίκια και πάω να σπάσω στο ξύλο τους παλιο-κριτές! Αν δεν έχουν γούστο, να τους αλλάξουν πόστο!!!
    ;-)
    Υπέροχη η πονηρή αλεπού σου, Μαρία μου!!! Το βλέμμα της είναι απίστευτα ζωντανό!
    Αγκαλίτσα φιλάκι και Καλή Σαρακοστή!!!
    Καλή συνέχεια!
    ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όχι μηηηηηηηηηη... τι πας να κάνεις;;; χαχαχα... Όχι κι έτσι βρε μουρλοκομείο! Σ'ευχαριστώ πάντως για την συμπαράσταση! Φιλιά πολλά κουκλίτσα!

      Διαγραφή
  16. Μετα απο τρεις συνεχόμενες χρονιές με την παρουσία σου εκεί.. Μαράκι μου όντως ειναι μια πολύ τιμητική διάκριση..εεεεεεε να μην σε αφήσουν να ξεκουραστείς και λίγο;;αλλο εμείς τι θέλαμε..για την αγαπημένη μας φιλη. με το που βλέπουμε τα έργα της..!! χι.χι. μου έκανε εντύπωση που έγραψες οτι η επιτροπή αλαζει καθε χρόνο...αυτό ειναι πολύ σημαντικό για να εγκρίνουν τρία συνεχόμενα χρόνια τα έργα σου... χαρήκαμε όμως που εκπρωσοπεί την Ελλαδα μας μια ζωγραφος απο το πολύπαθο νησί μακαρι να διακριθεί θα χαρούμε το ίδιο που σαν να είσαι εσύ.... καμια φορα και οι αλπόυδες δεν τα καταφερνουν......μου αρέσει η σταση ζωή σου να μην χασεις ποτέ μάτια μου το χιούμορ σου..... οσο για σήμερα καθαρή δευτερα.. μαλλον μεσα θα πεταξατε τον αετό σας... να μου φιλήσεις τον Βασιλάκη.. φιλακιααααααα!!! καλή σαρακοστή να έχεις και ενα όμορφο χαλαρό μηνα..χι.χι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το βλέμμα της αλεπουδίτσας.. με υπνώτισε και ξαναγύρισα να σου γράψω για αυτό ..δεν είναι να αφήνουμε στην μέση τις σκέψεις μας.!!! ξαναφιλώωωωω!!

      Διαγραφή
    2. Ναι Ρουλίτσα μου, έτσι ακριβώς σκέφτομαι κι εγώ. Είμαι ευχαριστημένη με τις τρεις συμμετοχές μου ως τώρα. Και θα παλέψω και για τις επόμενες. Το κορίτσι από την Κεφαλλονιά αξίζει, γι'αυτό είναι εκεί. Όσο για τον χαρταετό, εχθές έγιναν οι προσπάθειες... ήταν άκαρπες όμως...χαχα. Σήμερα ούτε συζήτηση, έβρεχε όλη μέρα. Φιλιά πολλά και καλό μήνα σε όλους σας.

      Διαγραφή
  17. Μου άρεσε πολύ η Αλεπού!!!
    Τους κριτές τους αφήνω στο συριανό τρελοκομείο!!!
    Εγώ την απόλαυσα την αλεπουδίτσα!
    Εύχομαι να πέρασες ωραία και να ξεκουράστηκες!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι... πέρασα πολύ καλά και χαλάρωσα! Άσε η άλλη βαράει ακόμα...χαχα. Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  18. Δεν σε έχω "κόψει" για άνθρωπο που τον πτοούν κάτι τέτοια! Αντίθετα, μάλλον σε πεισμώνουν και σε κάνουν πραγματικά ακόμη καλύτερη!!! Ετσι, για να μάς "κακομαθαίνεις" με τόσες ομορφιές που μας "σερβίρεις" !! Σαν την υπέροχη αλεπουδίτσα με τα μεγάλα εκφραστικά μελιά μάτια!!
    Καλό δημιουργικό μήνα να'χεις και καλή Σαρακοστή!
    Α, και συγχαρητήρια για την Κεφαλοννίτισσα ζωγράφο!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μια χαρά μ'έχεις κόψει Πέπη μου. Είσαι κι εσύ σαν την Αλεπού μου... γάτα...χαχαχα. Φιλάκια πολλά κορίτσι! Σ'ευχαριστώ!

      Διαγραφή
  19. Απορώ που η αλεπουδίτσα με αυτό το βλέμμα της δεν τους συγκίνησε...αυτοί χάνουν όμως!
    Να είσαι καλά!
    Καλή εβδομάδα και καλή Σαρακοστή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ποιος ξέρει τι άλλα βλέμματα είχαν απέναντί τους...χαχα. Θα δούμε όταν έρθει η ώρα. Σ'ευχαριστώ πολύ!

      Διαγραφή
  20. Σιγά τώρα μην μετρήσουμε και την γνώμη των Άγγλων.... εδώ απέρριψαν την "Βροχή" η Αλεπουδίτσα θα την γλύτωνε!!!! Αλλά εμάς σκασίλα μας.... πάμε πάρα κάτω και του χρόνου θα τους ρουπώσουμε!!! προς το παρών καλή επιτυχία στην Κεφαλοννίτισσα!!!!!! Καλό μήνα Μαράκι!!!!!!!!! Πολλά φιλιά!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Την μετράμε όταν είναι θετική... οπότε πρέπει να την σεβαστούμε και στην αρνητική της έκδοση Βικούλα. Τώρα έχουμε άλλα πλάνα... του χρόνου πάλι βλέπουμε. Φιλιά πολλά.

      Διαγραφή
  21. Αγάπη μου, καλό μήνα και καλή Σαρακοστή! Η Αλεπουδίτσα με κοιτάει και απορεί αλλά δεν μπορώ να της εξηγήσω το λόγω της απόρριψης!!! Κρίμα για τους φίλους μας του Άγγλους γιατί έχασαν την ευκαιρία να φιλοξενούν τα έργα μια εξαίρετης καλλιτέχνιδας οπότε το κόστος είναι δικό τους! Εσύ σίγουρα θα φροντίσεις να κερδίσεις από όλο αυτό…!!!! Περαστικούλια με τις ιώσεις ( μια από τα ίδια βάλε) Σας φιλώ όλους!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευτυχώς που ήταν η Αλεπουδίτσα, γιατί αν ήταν κανένας μπέμπης θα βαζες τα κλάματα...χαχα... ευαίσθητό μου Κικιδάκι! Το κέρδος μου θα'ναι να προσπαθήσω να γίνω καλύτερη. Φιλιά πολλά και ανυπομονώ κι από κοντά!

      Διαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Το λες κι έκπληξη

Το σαν τα χιόνια δεν φτάνει για να περιγράψει την επιστροφή μου εδώ μέσα. Ούτε φτάνει ούτε είναι και επίκαιρο. Ήθελα τόσο πολύ να επιστρέψω κάνοντας μια ανάρτηση. Είχα κι έχω τόσα πολλά να σας πω. Μα οι μήνες περνούσαν χωρίς στάλα χρόνου για κάτι τέτοιο. Και διάλεξα την ώρα... Μέσα σε μια τρελή κατάσταση προετοιμασίας, όχι μόνο για διακοπές αλλά και πολλών άλλων δραστηριοτήτων μέσα στον Αύγουστο.    Δεν ξέρω γιατί ένιωσα να πιέζομαι τόσο  για τούτη την ανάρτηση. Η φόρτιση των τραγικών γεγονότων στην Αττική; Ίσως. Δεν ξέρω αλλά δεν με χωράει το ΦΒ αυτές τις μέρες. Όχι μόνο δεν με χωράει, με διώχνει κιόλας, μου φέρνει ένα σφίξιμο στο στομάχι κι ένα ανακάτεμα. Αρχικά η φρίκη που αντικρίσαμε όλοι. Εικόνες χειρότερες του πολέμου, έξω από την πόρτα μας! Εφιάλτες που δεν πιστεύαμε πως θα ζούσαμε ποτέ. Κι αμέσως ένα αμυδρό φως, μια Ελλάδα γροθιά συμπαράστασης σ'αυτούς που πόνεσαν και θα πονούν φρικτά για πάντα. Ναι εδώ είμαστε, πρέπει να ξεχάσουμε ό,τι μας χωρίζει και να γίνουμε ένα. 

Αναλογίες προσώπου

  Όπως σας είπα στην προηγούμενη ανάρτηση, σκέφτηκα να φτιάξω μια καινούρια ενότητα στο blog μου. Ποιο θα είναι το περιεχόμενο; Θα είναι κάτι σαν ''μαθήματα'' που θα αφορούν στη ζωγραφική κατά κύριο λόγο. Δεν θα έχουν κάποια σειρά, ούτε θα είναι σε συγκεκριμένα χρονικά διαστήματα, απλά σκέφτηκα να κάνω ορισμένες αναρτήσεις μεταφέροντας  πράγματα που γνωρίζω και πιστεύω πως θα είναι χρήσιμα για αρκετούς. Προς το παρόν έχω αρκετά θέματα  στο μυαλό μου που θέλω και μπορώ να σας δείξω αλλά θα μπορούσατε να μου προτείνεται κι εσείς κάτι που σας ενδιαφέρει να μάθετε,  κι αν μπορώ να τα επεξεργαστώ.    Μαθήματα σχεδίου και ζωγραφικής παραδίδω πάνω από 10 χρόνια και ξέρω καλά τι δυσκολεύει όσους ξεκινάνε να ζωγραφίζουν. Είναι πολλοί που θέλουν κι έχουν το ταλέντο να ζωγραφίσουν, αλλά μη έχοντας πάει σε κάποια σχολή σχετική, δυσκολεύονται σε κάποια σημεία. Η ιδέα αυτή ,λοιπόν, μου δημιουργήθηκε συζητώντας με φίλη ζωγράφο η οποία μου ζήτησε να τις κάνω κάποια μαθήματα πάνω στα πρ

Μάθημα: Σκίαση 2ο μέρος

  Νομίζω πως πέρασε καιρός από το προηγούμενο μάθημα. Λίγο το πιεσμένο πρόγραμμα το δικό μου, λίγο που σας έπεσε βαριά, απ' ό,τι κατάλαβα, η προοπτική... μας πήραν οι μέρες.   Η προοπτική για όποιον θέλει να ασχοληθεί με την ζωγραφική είναι σημαντικό κεφάλαιο κι όσο κι αν φαίνεται κουραστική και πολύπλοκη, στην πραγματικότητα είναι απλή κι αν την κατανοήσεις σου λύνονται πολλά προβλήματα στο σχεδιασμό. Θα επανέλθω στο θέμα κάποια άλλη στιγμή για να το ολοκληρώσω... είπα να μη σας κουράσω με τις πρώτες κιόλας ζέστες...κι εν αναμονή των εκλογών (σκούρα τα πράγματα).    Σήμερα λοιπόν θα ασχοληθούμε πάλι με την σκίαση. Την προηγούμενη φορά σας μίλησα για το πως σκιάζουμε γεωμετρικά στερεά. Κάθε αντικείμενο που θέλουμε να ζωγραφίσουμε μοιάζει με ένα ή περισσότερα απ'αυτά. Θα σας δείξω μερικά τέτοια αντικείμενα που εύκολα μπορούμε να παρομοιάσουμε με τ'αντίστοιχα στερεά. Την σκίαση την έκανα με μολύβι, για τα οποία σας έχω μιλήσει εδώ . Εσείς μπορείτε να χρησιμοποιήσετε χρ