Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Αναρτήσεις

Προβολή αναρτήσεων από Ιούνιος, 2013

Ήρθαν τα... αποτελέσματα νωρίς...

  Όταν είσαι Άγγλος, πρέπει να είσαι Άγγλος... γιατί μας μπερδεύεις και μας σκας μύτη νωρίτερα; Δεν είχαμε προετοιμαστεί ψυχολογικά  βρε αδερφέ. Ευτυχώς βέβαια που δεν είσαι Έλληνας, γιατί τότε, θα γινόταν η έκθεση και μετά θα 'βγαιναν τα αποτελέσματα... που λέει ο λόγος.  Εξηγώ για να μη σας κουράζω:   Η επιτροπή για την έκθεση του συνδέσμου των ζωγράφων με χρωματιστά μολύβια της Αγγλίας (UKCPS), αποφάσισε νωρίτερα από την προβλεπόμενη ημερομηνία (30/6) που είχε καθορίσει κι έτσι προχθές έλαβα ένα email στο οποίο μου ανακοίνωσαν πως... ταράμ...ταράμ... 4 έργα μου έγιναν δεκτά να συμμετάσχουν στην ετήσια διεθνή έκθεσή τους, η οποία θα γίνει στο ''Patchings Art Center'' στο Nottingham, το Φθινόπωρο!!!    Συνολικά είχα καταθέσει αίτηση για 5 έργα και ειλικρινά δεν περίμενα να διαλέξουν τόσα! Να σας πω πως δεν χάρηκα... χάρηκα, όλο το βράδυ και το επόμενο πρωί, γιατί μετά ξεκίνησα τη διαδικασία ''κορνίζες''... (δεν είναι απλ

Σεμινάριο προσωπογραφίας... εντός έδρας!!!

 Άλλα ήθελα να πω σήμερα... αλλά μου βγήκαν πολλά και τελικά τα 'γραψα αλλού ... Όποιος θέλει ας ρίξει μια ματιά. Θα 'θελα τη γνώμη σας για όσα λέω...  Εδώ θα κρατήσουμε την αισιοδοξία μας και την ελπίδα, μέσα από την δημιουργία. Γραφίτης και πάλι... Ε, οι παλιές αγάπες που λένε... Η αρχή στη ζωγραφική, γραφίτης και κάρβουνο. Το κάρβουνο δεν είναι από τις αδυναμίες μου, πολύ λερώνει ρε παιδί μου... χαχα ( θα το ξεπεράσω που θα πάει, τότε ίσως δείτε και κάτι από μένα σε κάρβουνο). Ήδη έχω κάνει μεγάλο βήμα με τα παστέλ, που επίσης λερώνουν...    Οι γραφίτες έχουν κι αυτοί τις διαφορετικές ποιότητες αλλά και τα χαρτιά τους. Αυτόν τον καιρό δουλεύω σε λείες επιφάνειες (smooth) και το πιο ιδανικό χαρτί που έχω βρει είναι της bristol   . Η βελουτέ του εκδοχή, δεν είναι ακατάλληλη, απλά έχει πιο τραχύ αποτέλεσμα.    Πολλοί θεωρούν πως ο γραφίτης είναι ένα υλικό μόνο για όσους ξεκινούν τη ζωγραφική. Το ίδιο και για το κάρβουνο. Όμως καθόλου δεν ισχύει αυτό. Εκπληκτικά έρ

Suede paper και πάλι...

 Θυμάστε που σας είχα μιλήσει για το  καστόρινο χαρτί  (suede); Αυτή η επιφάνεια είναι ιδανική για να ζωγραφίζεις ζωάκια λόγω της υφής της. Είχα ξεκινήσει, λοιπόν, με τον Μανδαρίνο... και γενικώς έχω φάει ένα κόλλημα με το ζωικό βασίλειο αυτόν τον καιρό.  Σ' επόμενες αναρτήσεις θα δείτε τι εννοώ.   Όμως επειδή το ''κουσούρι φεύγει τελευταίο'', όπως λέει η λαϊκή ρήση, δεν θα μπορούσα να μη δοκιμάσω κι ένα πορτρέτο! Δεν ξέρω αν το έχει επιχειρήσει άλλος, δεν έχω δει κάτι, τουλάχιστον στο διαδίκτυο, αλλά δεν βρίσκω και τον λόγο που δεν...   Και το εγχείρημα ολοκληρώθηκε. Εσείς θα κρίνετε αν τελικά στέφθηκε με επιτυχία. Χρωματιστά μολύβια σε επιφάνεια suede   Και αυτό το έργο, μαζί με τα δύο προηγούμενα και άλλα δύο από παλαιότερες δουλειές μου, που επίσης σας έχω παρουσιάσει, θα είναι υποψήφιο για την έκθεση του φθινοπώρου στην Αγγλία. Το αν θα επιλεγούν κάποια απ'αυτά στο να με εκπροσωπήσουν, θα το μάθουμε στις 30 Ιουνίου.     Το π

Ένα πρωτοποριακό χαρτί ζωγραφικής... και το σεμινάριο...

  Σήμερα θα σας παρουσιάσω ένα νέο υλικό (τι πρωτότυπο...)! Πρόκειται για ένα χαρτί εξαιρετικής ποιότητας, ιδανικό για soft pastels, αλλά και για χρωματιστά μολύβια. Το ξεχωριστό είναι πως έχει κατασκευαστεί από έναν ζωγράφο, τον  Tim Fisher .    Ο πολυβραβευμένος αυτός καλλιτέχνης, θέλησε να φτιάξει ο ίδιος μια επιφάνεια για τα παστέλ και τα μολύβια του, η οποία να καλύπτει όλες τις απαιτήσεις του. Όμως στην πορεία, άρχισε να το πουλά και σήμερα είναι ένα από τα πιο αγαπημένα χαρτιά πολλών δημιουργών.  Έχω πει και σε προηγούμενες αναρτήσεις, πως κάθε τύπος ή μάρκα μολυβιού και σε κάθε διαφορετική επιφάνεια, έχει άλλο αποτέλεσμα. Μπορεί κάποιος συνδυασμός να μας απογοητεύσει, μπορεί και να μας ενθουσιάσει... αρκεί να είναι ο σωστός.    Σ'αυτό το χαρτί, λοιπόν, τα ιδανικά μολύβια για να αποδώσει τα μέγιστα, είναι τα supracolor της Caran d'ache. Αυτά τα μολύβια είναι ιδιαίτερα μαλακά γιατί είναι μολύβια ακουαρέλας, εδώ όμως τα χρησιμοποιούμε ως κανονικά, χωρίς νερό.   Η