Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Θα μεγαλώνουμε μαζί...


Ο πανδαμάτωρ χρόνος

 Να μιλήσουμε λίγο για τον ''χρόνο''; Ο χρόνος κανονικά δεν υπάρχει. Οι άνθρωποι τον επινόησαν κι αρχίζοντας να τον μετρούν, μαζί ήρθε και το άγχος στη ζωή τους!
 Όσο πιο νέος είσαι τόσο πιο αργά κυλά... Μεγαλώνοντας έχεις την αίσθηση πως περνά πολύ πιο γρήγορα. Πότε ήσουν παιδί, πότε βρέθηκες να κυνηγάς τα δικά σου ανθρωπάκια... πότε μεγάλωσαν και δεν ξέρεις που βρίσκονται... Εγώ είμαι στο μεσαίο στάδιο ακόμη... με χρονοκαθυστέρηση...χαχα... 
  Όλο και πιο συχνά με πιάνω να θυμάμαι τον εαυτό μου παιδί. Πως αντιδρούσα, τι μου άρεσε, πως ένιωθα... κι ενώ η μνήμη ασθενεί σ' ό,τι αφορά το κοντινό παρελθόν, αυτά τα πρώτα χρόνια είναι πιο έντονα χαραγμένα στο νου και την καρδιά. Οι μνήμες μου όλο και πιο ξεκάθαρες, οι εικόνες δε, έντονες κι απίστευτα χρωματιστές! 
  Το μόνο μου παράπονο είναι πως έχω ελάχιστες φωτογραφίες από την παιδική μου ηλικία...(βλέπετε ο Μάκης δεν μας καταδεχόταν όλες...), διότι, λέει η μαμά, στα δικά μου χρόνια οι πλανόδιοι φωτογράφοι έτειναν να εξαφανιστούν, ενώ φωτογραφικές μηχανές δεν είχαν όλοι. Πόσο άλλαξαν τα πράγματα... Ο ''Μάκης'' του Σαρωνικού όμως εμφανίστηκε ένα καλοκαιρινό πρωινό στην παραλία... και η ευκαιρία δεν πήγε χαμένη. Μόνο που εγώ, λόγω του ανοιχτόχρωμου των ματιών, στον ήλιο κάνω γκριμάτσες. Οπότε η έκφρασή μου δεν ανταποκρίνεται στη διάθεση, είναι παραπλανητική: 


Εμπρός στο δρόμο που χάραξε η Σωσώ!


  Αυτό το πλασματάκι (χαχα... τι πλασματάκι, αυτό δαγκώνει! Α, και ήταν  κατάξανθο... οι φωτό τότε είχαν τα χάλια τους...)  που βλέπετε και που καμία σχέση δεν έχει με το τώρα (παρά μόνο στο λευκό του δέρματος και στο στραβομουτσούνιασμα στο φως...), σήμερα ολοκλήρωσε άλλη μία περιστροφή γύρω από τον ήλιο κι από αύριο ξεκινάει την νέα του διαδρομή. 
  Στη διάρκεια κάθε κύκλου που κάνει, (κι έχει κάνει κάμποσους ως τώρα), φορτώνεται καινούρια πράγματα, γνωρίζει, μαθαίνει, δημιουργεί, απολαμβάνει, αναπολεί, καλωσορίζει, ονειρεύεται... ταυτόχρονα όμως... παιδεύεται, κάνει λάθη, αποχωρίζεται, αποχαιρετά, με λίγα λόγια ζει και βιώνει όσα κι όσο καλύτερα μπορεί. Δεν λυπάμαι για τον χρόνο που πέρασε, γιατί τι θα ήμουν χωρίς αυτόν; Πόσα αβίωτα; Όχι δεν θέλω να γυρίσει ο χρόνος πίσω... απλά γιατί δεν θα 'χω όσα έχω τώρα... ούτε τους πόνους θέλω να ξανανιώσω, όχι τώρα που ξέρω πως είναι. Χαίρομαι που μεγαλώνω... λυπάμαι μόνο για τη φθορά, όμως όταν δεν μας αγγίζει στην καρδιά είναι υποφερτή, φυσιολογική και πρέπει να την αποδεχόμαστε, όπως κάνει η φύση. Πάμε παρακάτω λοιπόν!



  Πολλά χρόνια αργότερα από κείνη την παράκτια φωτογράφηση , ένα άλλο πλασματάκι άρχισε να τριγυρίζει στις παραλίες. Λόγω τ'απωθημένου θες, λόγω της πάντα καλλιτεχνικής δεύτερης σκέψης, οι φωτογραφίες δεν έχουν τέλος. Έτσι προκύπτουν και πολλά θέματα για ζωγραφική. Έχετε δει ήδη κάποια.
  Αυτός είναι ο δεύτερος πίνακάς μου για την έκθεση του φθινοπώρου στην Αγγλία. Θα περιμένει κι αυτός τη σειρά του για έγκριση μαζί με τους άλλους τρεις:

Χρωματιστά μολύβια σε χαρτί bristol

  Μια καλοκαιρινή εντελώς εικόνα, για να σας χαιρετήσω κι εγώ και να σας ευχηθώ... ΚΑΛΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ. Το ραντεβού μας. σε επίπεδο αναρτήσεων, από Σεπτέμβρη. Ως τότε θα περνάω που και που και ίσως τα λέμε.
   Κλείνοντας, θα δανειστώ τα λόγια από 'να τραγούδι της Χαρούλας, για να κάνω μια αφιέρωση στον εαυτό μου (συχωρέστε μου, λόγω της ημέρας, την περιαυτολογία). Δεν θα βάλω όμως το τραγούδι, το 'χω κάνει άλλωστε στο παρελθόν, παρά μόνο τους στίχους γιατί καίνε από μόνοι τους...


Μάτια σαν δυο χάντρες
λίγο απ'τα δικά μου λίγο απ'τα δικά σου
Μεγαλώνουν οι άντρες
με το φίλημά μου με το φίλημά σου
Σε νανουρίζω και σου λέω τραγούδι
κλείνεις τα μάτια γίνεσαι αγγελούδι

Κι ας μεγαλώνω
θα μεγαλώνουμε μαζί
Κι ας μεγαλώνω
εγώ στο γέλιο και στο κλάμα σου θα λιώνω

Μάτια σαν δυο χάντρες
σβήνει ο κόσμος γύρω πάνω σου σαν γείρω
Η καρδιά ματώνει
στο αναφιλητό σου βάφει σαν το χιόνι
Δες η ζωή τι παιχνίδια παίζει
μία η πίκρα μια το πετιμέζι

Κι ας μεγαλώνω
θα μεγαλώνουμε μαζί
Κι ας μεγαλώνω
τι είναι η ζωή σαν φύγω θα'χω μάθει μόνο

στίχοι: Μάκης Σεβίλογλου

Θα μου λείψετε!!!

Σχόλια

  1. ΛΙΓΟ ΜΕΛΑΓΧΟΛΙΚΗ ΑΛΛΑ ΓΛΥΚΙΑ ΚΑΙ ΤΡΥΦΕΡΗ Η ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΣΟΥ.ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΚΑΙ ΚΑΛΑ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙΣ.Ο ΠΙΝΑΚΑΣ ΣΟΥ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΟΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όχι καθόλου μελαγχολική! Μην επηρεάζεσαι από το τραγούδι...μ'αυτά τα τραγούδια χαίρομαι εγώ!!!χαχα...

      Διαγραφή
    2. Φτάνουμε στο τσακίρ κέφι με τέτοια τραγούδια, δε το συζητώ...

      Διαγραφή
    3. Έχω και πιο βαριά...θες;χαχαχα

      Διαγραφή
  2. Αν κατάλαβα καλά Βιλλιωτάκη μου.....γενέθλια έχεις σήμερα ??????,,,,,αν ναι.....ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΆ ΚΑΙ ΚΑΛΑ.....ΝΑ ΖΗΣΕΙΣ ΚΟΡΙΤΣΑΚΙ ΜΟΥ, και να ομορφαίνεις πάντα την παρέα μας με την ταλεντάρα σου.....Οι πίνακες όλοι πανέμορφοι.....καλή επιτυχία στην έκθεση....καλές διακοπές....φιλιά πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι!!! Που το κατάλαβες;χαχα...Ελενίτσα μου σ'ευχαριστώ πολύ για όλα!!! Φιλιά πολλά!!!

      Διαγραφή
  3. Μαρια μου,υπεροχοι ολοι οι πινακες!!Σου ευχομαι καλη επιτυχια,καλα να περασης στις διακοπες σου και με το καλο να γυρισεις!!Θα μας λειψης!!Πολλα φιλακια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα σας λείψω βρε;Κι εμένα θα μου λείψετε...Φιλιά και ραντεβού τον Σεπτέμβρη!

      Διαγραφή
    2. Δεν το καταλαβα Μαιρουλα!Χρονια σου πολλα!!Γεματα υγεια και πολλη δημιουργια!!Να σε χαιρονται!!Καλες διακοπες!!Φιλακια!!!

      Διαγραφή
    3. Ευχαριστώ!!!Που να το καταλάβεις...ούτε τούρτες,ούτε κεράσματα...το 'ριξα στη φιλοσοφία!!!

      Διαγραφή
  4. Χρόνια Πολλά Μαρία μου! Πολύχρονη να είσαι, να χαίρεσαι τους αγαπημένους σου και να σε χαίρονται !! Και να μεγαλώνεις μαζί με τον Βαθιλάκη σου, να του φτιάχνεις albums (σαν τα δικά μου, χιχιχι), και να τον ζωγραφίζεις με τα ομορφότερα χρωματιστά μολύβια σου. Καλή επιτυχία να έχεις στην έκθεση, καλή ξεκούραση, καλές διακοπές, καλά μπάνια και με το καλό να μας ξανάρθεις τον Σεπτέμβριο.
    Πολλά πολλά φιλιά !!!!!!
    ΥΓ. Ο Νίκος μου είπε να σου πώ ότι ο χρόνος είναι ο Κρόνος που τρώει τα παιδιά του !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαριάννα μου σ'ευχαριστώ πολύ για τις ευχές.Ναι μαζί μεγαλώνουμε με το τερατάκι μου... είμαστε σχεδόν συνομήλικοι...χαχα...Άντε με την επιστροφή να τα πούμε κι από κοντά...μου λείψατε...Φιλιά πολλά!
      Υ.Γ.Πες στον Νίκο...ανατρίχιασα!!!

      Διαγραφή
  5. Η καλλιτεχνις επανεξεταζει τη κατασταση..τα γονατα της κανουν χριτσι χριτσι..μεγαλωνει..ηταν αναγκη?..ηταν αναγκη να συμβει και σ αυτη?Ολα της μοιαζαν παντοτινα,παντοτινα,παντοτινα!(Αλκινοος Ιωαννιδης).
    Δε φταις εσυ που μεγαλωνεις..χτυπαει πισωπλατα ο χρονος(Θαλασσινος).
    Μαρια μου,χρονια πολλα και χρωματιστα!!Εισαι μια χρονιά πιο ωριμη, πιο σοφη, πιο γλυκεια, πιο ..μαμα!Να σε χαιρονται οι αγαπημενοι σου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχα...Μέσα στο μυαλό μου είσαι! Αυτό το τραγούδι αφιέρωσα στον εαυτό μου σήμερα...του Αλκόνοου εννοώ... Και ο Παντελής όμως μοναδικός! Σ'ευχαριστώ πολύ κορίτσι...

      Διαγραφή
  6. Χρονια σου πολλα ευτυχισμενα και δημιουργικα!!!!
    Καλη επιτυχια ο πινακας ειναι πανεμορφος!
    Καλες διακοποες!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φαίδρα μου σ'ευχαριστώ πολύ...Θα τα ξαναπούμε μετά τις διακοπές...Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  7. χρο!νια πολλα γλυκια μου!!!
    ο ...πινακας...φανταστικος!!!!
    καλη επιτυχια!!!
    υπεροχη αναρτηση!!!
    καλο καλοκαιρι!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Ιριδάκι... Καλό καλοκαίρι και σε σένα κορίτσι γλυκό!

      Διαγραφή
  8. XΡΌΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΑ φίλη Μαρία , γεμάτα με έμπνευση και δημιουργικότητα !!!
    Υπέροχη ανάρτηση , κρατάω τα πολύ σοφά λόγια σου " Χαίρομαι που μεγαλώνω... λυπάμαι μόνο για τη φθορά, όμως όταν δεν μας αγγίζει στην καρδιά είναι υποφερτή, φυσιολογική και πρέπει να την αποδεχόμαστε, όπως κάνει η φύση "
    Καλή συνέχεια λοιπόν και σίγουρα καλή επιτυχία στην ερχόμενη έκθεση !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Στέλιο μου χαίρομαι που σ'άγγιξαν οι σκέψεις μου. Σ'ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου. Καλό καλοκαίρι και σε σένα!!!

      Διαγραφή
  9. Σαν "απολογισμός" μου φάνηκε σήμερα η ανάρτησή σου και δεν ξέρω να σου πω γιατί. Μου άρεσε πολύ αλλά και με μελαγχόλησε λίγο....μάλλον όμως φταίει η δική μου διάθεση!!
    Αχ Μαράκι μου, είναι υπέροχο ό,τι ζωγραφίζεις......είναι σα να μπλέκεται μέσα στα πινέλα και τις μπογιές σου το συναίσθημα και αγωνιά να κατακτήσει τον πρώτο ρόλο. Είμαι σχεδόν σίγουρη ότι δεν κάνω λάθος.....είσαι μια ζωγράφος με κορυφαίες ευαισθησίες....μας το αποδεικνύεις κάθε μέρα και πιο πολύ!!
    Εύχομαι να περάσετε όμορφα, να ξεκουραστείτε και με το καλό το Σεμπτέμβρη να ανταμώσουμε πάλι στ΄αγαπημένα μας στέκια!!
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μπεττούλα τι έγινε, σ'αφήσαμε όλες οι δασκάλες μόνη σου και μελαγχόλησες; Θα επιστρέψουμε σύντομα και θα περάσουμε το πιο όμορφο και δημιουργικό φθινόπωρο! Να ξεκουραστείς κι εσύ από τα μπαλέτα και τις ζωγραφικές! Γαλλικά και πιάνο κάνεις;χαχα κορίτσι από σπίτι,όχι παίζουμε... Έχω ευαισθησίες πολλές κοριτσάκι, τι καλλιτέχνης θα'μουν;Όμως είναι ελεγχόμενες...κάτι σαν την πτώχευση...χαχα. Τις αφήνω να με κυριεύουν ως εκεί που δεν με ρίχνουν ψυχολογικά. Πως το κάνω; Έχω εκπαιδεύσει αρκετά και τη λογική,βάλε και λίγο χιούμορ, βάλε και όλες εσάς που με ανεβάζετε και με κάνετε πιο δημιουργική,βάλε κι όλους τους αγαπημένους...όλα μοιάζουν πιο εύκολα κι όμορφα τώρα έτσι;

      Διαγραφή
  10. Λιγο πριν φύγω και πάλι για μια βδομαδούλα (γυρνωντας δε θα σε βρω εδώ ε;) μπήκα στα κλεφτά και να που προλαβαίνω να σας ευχηθώ να είστε πολύχρονοι και το μικρό παιδί και τα λίγο πιο μεγαλα!
    Καλά να περασετε,να ξεκουραστείτε, να χαρείτε τη θαλασσα και τους ανθρώπους στο νησί σας κι εσύ να βγαλεις πολλές φωτογραφίες από τις οποίες να γενηθούν πολλοι πινακες!
    Φιλάκια πολλά-πολλά Μαράκι μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νικούλα μου δεν θα με προλάβεις μάλλον...Να πάω κι εγώ διακοπούλες,καιρός είναι! Ευχαριστώ για τις ευχές και σίγουρα θα γυρίσω με πολύ υλικό!Φιλιά κορίτσι μου γλυκό...Καλά να περάσετε κι εσείς!

      Διαγραφή
  11. Χρόνια Πολλά γεμάτα υγεία και χαρά. Οι δημιουργίες σου πάντα γεμάτες ευαισθησία, χρώματα, συναισθήματα. Σου εύχομαι για όλες σου τις δραστηριότητες καλή επιτυχία.
    καλές διακοπες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Χρόνια πολλά, καλά και δημιουργικά! Καλή επιτυχία και με το καλό να επιστρέψεις Μαρία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Δήμητρα!Με το καλό λοιπόν από Σεπτέμβρη να ξαναβρεθούμε!

      Διαγραφή
  13. Καλές,χαρούμενες διακοπές,Μαρία!
    Εσύ έκανες γκριμάτσες στο Μάκη,εγώ,που φοβόμουν το Στάθη;

    Καλή επιτυχία στο ταξίδι του πίνακά σου με το μικρό,γλυκό μοντέλο σου!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ αυτοί οι φωτογράφοι τι έχουν τραβήξει!Χαχα...Ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου Ελένη μου.Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  14. Χρόνια πολλά και από εδώ Μαρία μου!!!
    Καλή επιτυχία σου εύχομαι!!!
    Καλές διακοπές!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ποιον πας να πείσεις ότι είσαι φυσική ξανθιά.
    Όσο χάλια και να έχει βγει η φωτογραφία, το μαλλι ΞΑΝΘΟ δεν είναι!!!!
    Επίσης δικαιώνεται ο σοφός λαός που λέει "άσχημο στην κούνια, όμορφο στην ρούγα".
    Και πάλι -διαδικτυακά αυτή την φορά-χρόνια σου πολλά,ήδη είσαι --και μια μέρα.
    Να μεγαλώνεις καλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σωσώ πολλά μας τα'πες σήμερα! Μα δεν πιστεύεις πως ήμουν ξανθιά, με λες κι άσχημο!Χαχαχα...Ήρθες και καθυστερημένη.Μ'έχετε εγκαταλείψει όλες!Ποιος θα μου σταθεί που μεγάλωσα; Το'σωσες στο τέλος...άντε ευχαριστώ...

      Διαγραφή
    2. ΕΓΩ!ΕΓΩ!!!
      δε φταίω αν άργησα η παραμεθόριος έχει και τ αρνητικά της...Κοίτα όμως τι σουφερα...
      "Θα προχωράμε μαζί
      μέσα σ’ αυτή τη ζωή,
      θα προχωράμε μαζί
      κι όπου μας βγάλει..." χαχαχαχα έτσι χωρίς άσμα να πω ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ, στο πιο στραβομουτσουνιασμένο καστανό μωρό που μεγαλώνει; (Εχει δίκιο ΟΠΩΣ ΠΑΝΤΑ η ΣωΣώ και μην αντιλέγεις)
      Να είσαι γερη, να συνεχίσεις να φιλοσοφείς, να μη στερεύει η καρδιά να δέχεται και να δίνει πάντα και να καμαρώνεις κι ως φωτογράφος κι ως ζωγράφος το βλαστάρι σου που θα μεγαλώνει!!!
      Σ ΑΓΑΠΑΜΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ!!!!
      ΘΑ ΜΟΥ ΛΕΙΨΕΙΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣ

      Διαγραφή
    3. Η Σωσώ με ζηλεύει που είμαι ξανθιά γαλανομάτα! Τώρα αν δεν φαίνεται τίποτε απ'όλα αυτά στη φωτό,να ρωτήσετε τον Μάκη...(αλήθεια τον ψάξαμε αυτόν;). Ένα χρώμα μας έβγαζε όλες...χαχα.Ευχαριστώ κοριτσάκι μου για το τραγουδάκι(το παίρνω αυτολεξεί)και για τις ευχές σου.Κι εγώ σας αγαπάω.Όσο για το πόσο θα σου λείψω δεν ξέρω...οργανώνομαι ώστε να μην...

      Διαγραφή
  16. Χρόνια πολλα κοριτσακι.....να χαίρεσαι παντα στην ζωή σου την κάθε στιγμή και το καθε της δετερόλεπτο....και όπως λέει η επιθεωρήτρια Παρακελσος....να μεγαλώνεις καλά........ο ΄πινακάς σου με το Βασιλακι σου..θα βγεί πρώτος...χι..χι.. που ειδανε αυτοί οι ψυχροί άγγλοι τετοια ομορφη φατσούλα;;;; την τρυφερότητα που βγαζει ο πίνακας θα την εκτιμήσουν λές;;;;παντως οι ευχές μας θα ειναι όλοψυχες και για τα γενέθλια.. και για το πίνακα.... φιλακια πολλα...Μαράκι μου...ααααα δεν μπορώ να μην σου πώ μια μαντιναδα...για προετημασία!!!!
    Χρονια πολλα σου ευχομαι..
    να τα εκατοστήσεις..
    κι ότι ποθεί η ψυχουλα σου ...
    γρήγορα ν αποκτήσεις.... ...ξαναφιλώ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έλα βρε Ρούλα μου να πεις μια γλυκιά κουβέντα! Είδες χάρη ο αλητάκος μου;Σ'ευχαριστώ για την μαντινάδα και τις ευχές σου!Ετοίμαζε κι άλλες για την αντάμωση!

      Διαγραφή
  17. Χρόνια Πολλά γεμάτα υγεία, χαμόγελα και ζωγραφική!!!
    Να περάσεις όμορφες, ξεκούραστες διακοπές εύχομαι!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Μαντρίνα μου.Να περνάς καλά κι εσύ κορίτσι!

      Διαγραφή
  18. Μαράκι μουυυυυυυυυυ, χρόνια σου πολλά, τώρα το πήρα είδηση και ..... ντρέπομαι λιγάκι. Να ζήσεις ευτυχισμένη, χαρούμενη και γεμάτη υγεία, να καλομεγαλώσεις το "γλυκάκι" σου.
    Ο λόγος που δεν σε φωτογραφίζανε μικρή, ήταν ότι δεν άντεχαν οι φωτογραφικές μηχανές......... τόση ομορφία!!!! χααααα!!!!! καλά μην βαράς, πλάκα κάνουμε!! φιλάκιαααααααααααα πολλάαααααααααααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άσε ρε Αννούλα...καλά ήσουν μέσα στην πισίνα.Τι το'θελες να τ'ανοίξεις το ρημάδι...άσε που κινδυνεύεις και από ηλεκτροπληξία έτσι μέσα στα νερά που είσαι...Εγώ για σένα το λέω...μη σε χάσουμε τώρα που σε βρήκαμε.Χαχαχα...Έλιωσα στα γέλια...με τον καλό τον λόγο είσαι και συ σαν τις φιλενάδες σου παραπάνω.Ευχαριστώ(τι να κάνω;)για τα γλυκά σου λόγια(δε βαριέσαι)...Εσύ δεν θα προλάβεις να μου λείψεις,θα'χω την χαρά να διακοπάρουμε κάτω από τον ίδιο ουρανό!Και ας είμαστε κάποια χλμ μακριά...η αίσθηση φτάνει...και αρκεί μη σου πω...χαχα...Γεια σου Αννούλα!

      Διαγραφή
  19. Να είσαι πάντα καλά, σε όποιον κύκλο και αν βρίσκεσαι. Οι πίνακές σου είναι αξεπέραστοι... Καλό καλοκαίρι, κι εσύ θα μας λείψεις...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. ο πίνακάς σου είναι τόσο μα τόσο ζωντανός!!! καλή επιτυχία εύχομαι! η ανάρτησή σου ήταν πολύ συγκινητική... να περάσεις πανέμορφα!!!! καλές διακοπές, εις το επανιδείν!!! φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ κορίτσι...Κι εσύ να περνάς καλά...Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  21. Εστω και καθυστερημένα οι ευχές ειναι νομίζω ευπρόσδεκτες!!!και τις ενώνω με τις αγαπητές μου μπλοκογειτόνισσες και λατρεμένες φίλες σου* Να 'σαι γερή δυνατή χαρούμενη, ευτυχισμένη με τον γλυκό σου Βασιλάκη που είναι" η ανάσα σου ,η ζωή σου"δυναμική δημιουργική και φυσικά πολύχρονη!!!!*Καλή επιτυχία
    στον διαγωνισμό και με το καλό να μα έρθεις από τις διακοπές σου....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φυσικά και είναι ευπρόσδεκτες!Ευχαριστώ Έφη μου για τις ευχές σου.Με το καλό να ξανασμίξουμε από Σεπτέμβρη!

      Διαγραφή
  22. Αγάπη μουυυυυυυυυ!!!!!! Χρόνια πολλάααααααα!!!!!! Ααααααααααα!!!!! Πώς το έχασα εγώ αυτό μου λες;;;; Να σε χαιρόμαστε όλοι όσοι σε αγαπάμε, να μεγαλώνεις και να ομορφαίνεις κάθε χρόνο περισσότερο, να γίνεσαι πιο σοφή ( οι συμβουλές σου είναι πάντα καίριες και ουσιαστικές) και η καρδιά σου να γεμίζει μόνο από στιγμές χαράς και ευτυχίας !!!!! Σ'αγαπώ τόοοοοσο πολυυυυυυυύ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'έφαγαν οι δημιουργίες!Πόσο να ομορφύνω πια;Λίγα περιθώρια έχω ακόμη...χαχα.Όσο για σοφία,έχω δρόμο ακόμη! Κι εγώ σ'αγαπώ μικρή και το ξέρεις...Φιλιάααααααααααα!!!

      Διαγραφή
  23. Μαράκι μου γλυκό, χρόνια σου πολλά , με υγεία, χαρά και δημιουργίες!!Σε πείσμα των χρόνων που φεύγουν...εμείς θα μείνουμε παιδιά!!! Μην πιστεύεις στους καθρέπτες!!Είναι ψεύτες!!!Να χαίρεσαι και το βλασταράκι σου!!Ολοζώντανος πίνακας!!Μπράβο σου γλυκούλα μου!! φιλάκια και καλή επιτυχία!!!Να περάσεις απίθανες διακοπές!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. κούκουκ τζα!!!!
    Μαρία,χρόνια πολλά και από μένα!!!!!Ναι,να μην κοιτάξουμε πίσω(έχω και εγώ πολλές ασχήμειες)ναι,να μεγαλώνουμε μαζί,ναι να περνάει ο χρόνος μας ευχάριστα,,,,πολύ όμορφη ανάρτηση-))
    καλά,τα έργα σου...μμμμμ...μούρλια!!!!
    Να περάσεις τέλεια,όπου και αν πάς.Είσαι το τελευταίο μου ''κλικ''αφού και εγώ φεύγω Κρήτη-))
    πολλά φιλιάαααααααααααααααααααααααα-))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς το κορίτσι! Ευχαριστώ Κρίστα μου.Χαίρομαι που πέρασες πριν φύγεις...κρίμα εγώ θα έρθω Κρήτη όταν εσύ γυρνάς... Που θα πάει ...κάπου θα συναντηθούμε που λέει και το άσμα...χαχα...Φιλιά πολλά...καλές διακοπές!

      Διαγραφή
  25. ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ...ΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΟΣΟ ΠΕΡΝΑΝΕ ΤΑ ΧΡΟΝΙΑ ΘΕΛΩ ΝΑ ΠΙΣΤΕΥΩ....ΓΙΑΤΙ ΤΑ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΜΕ ΑΛΛΟ ΜΑΤΙ !!!! ΦΙΛΑΚΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου Νένα!Έρχονται...έχεις δίκιο,γιατί τα εκτιμούμε διαφορετικά.Φιλιά πολλά και σ'ευχαριστώ κούκλα μου!Καλές υπόλοιπες διακοπές!

      Διαγραφή
  26. ΜΑΡΑΚΙ ΜΟΥ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ!!!!!!!!!!!!!!!ΚΑΙ ΝΑ ΤΑ ΕΚΑΤΟΣΤΗΣΕΙΣ!!!!!!!!!!!!
    ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΠΑΝΤΑ ΤΗΝ ΥΓΕΙΑ ΣΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΣΕ ΧΑΙΡΕΤΑΙ Η ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΣΟΥ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ.ΛΙΓΟ ΚΑΘΥΣΤΕΡΙΜΕΝΕΣ ΟΙ ΕΥΧΕΣ ΑΛΛΑ Η ΕΠΟΧΗ ΒΛΕΠΕΙΣ ΕΙΝΑΙ ΛΙΓΟ ΔΥΣΚΟΛΗ.
    Ο ΠΙΝΑΚΑΣ ΣΟΥ ΥΠΕΡΟΧΟΣ,ΟΠΩΣ ΠΑΝΤΑ ΚΑΙ ΣΟΥ ΕΥΧΟΜΑΙ ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΣΤΟΝ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ.ΣΟΥ ΕΥΧΟΜΑΙ ΚΑΛΕΣ ΔΙΑΚΟΠΕΣ,ΚΑΛΗ ΞΕΚΟΥΡΑΣΗ,ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙΣ ΣΟΥΠΕΡ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΚΑΙ ΠΟΛΛΕΣ ΠΟΛΛΕΣ ΒΟΥΤΙΕΣ!!!!!!!!!!!!!
    ΚΛΕΙΝΟΝΤΑΣ ΣΟΥ ΣΤΕΛΝΩ ΑΛΛΗ ΜΙΑ ΕΥΧΗ ΓΙΑ ΤΑ ΓΕΝΕΘΛΙΑ ΣΟΥ.

    ΜΗΝ ΑΝΑΠΩΛΕΙΣ ΤΑ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΥ ΠΕΡΑΣΑΝ.
    ΑΥΤΑ ΣΕ ΞΕΧΑΣΑΝ.
    ΖΗΣΕ ΤΑ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΥ ΕΡΧΟΝΤΑΙ.
    ΑΥΤΑ ΣΟΥ ΑΝΗΚΟΥΝ!!!!!!!!!!!!!!!!
    ΦΙΛΑΚΙΑ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ!!!!!
    ΘΑ ΜΑΣ ΛΕΙΨΕΙΣ!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Άννα μου.Οι ευχές σου πολύτιμες...και οι συμβουλές σου επίσης...Να περνάς καλά κι εσύ.Πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  27. ο BLOGGER παίζει μαζί μου και δεν ξέρω α ντο προηγούμενο σχόλιο στάλθηκε....ξαναστέλνω λοιπόν ότι έγραφα....

    ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΜΈΝΗ ΓΙΑ ΠΟΛΛΟΣΤΉ ΦΟΡΆ...ΑΛΛΆ ΉΡΘΑ ΝΑ ΣΟΥ ΕΥΧΗΘΏ ΑΠΌ ΚΑΡΔΙΆΣ... ΝΑ ΕΊΣΑΙ ΠΆΝΤΑ ΓΕΡΉ ΚΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΉ!!!ΌΣΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΙΔΙΚΗ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ...ΕΙΣΑΙ ΟΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΓΙΑ ΤΟ ΑΓΑΠΗΜΕΝΟ ΣΠΟΡ ΤΟ ΓΙΑΓΙΑΔΩΝ....ΓΙΑ ΤΣΙΜΠΗΜΑ!!!ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΠΑΝΤΑ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΝΑ ΧΑΙΡΕΣΑΙ ΚΑΙ ΤΟ ΒΛΑΣΤΑΡΑΚΙ ΣΟΥ!!!ΦΙΛΙΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έλα βρε Άσπα πες ένα καλό λόγο...με είδαν ομορφούλα και με ζήλεψαν...χαχα...Ευχαριστώ για τις ευχές σου.Φιλιά πολλά και στα δικά σου βλασταράκια!

      Διαγραφή
  28. ο Χρονος χαραζει το κορμι..το προσωπο..μα την Ψυχη..δεν την αγγιζει..ατοφιο χρυσαφι..χρονια περνουν..φευγουν..μα εσυ θα μενεις παντα εκει..καπου κρυμενη..στις καρδιες των ανθρωπων..και στη δικη μου..να σαι καλα..χρονια πολλα και ευλογημενα VILLIOTI..ΦΙΛΑΚΙΑ ΣΤΟ ΒΑΘΙΛΗ..καλη επιτυχια σε ολα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Μαράκι μου για όσα όμορφα μου λες...Τα φιλιά μεταφέρονται πάντα στον δικαιούχο!!!Να περνάς καλά κορίτσι...

      Διαγραφή
  29. Τι υπέροχη ανάρτηση...Πόσο με πονά ώρες ώρες το πέρασμα του χρόνου!! Η φωτογραφία σου μικρούλι είναι τόσο συγκινητική, όπως συγκινητικό είναι μια μαμά να ζωγραφίζει το γιο της, ξανά και ξανά και ξανά...΄βγάζοντας όλη της τη μαγεία στο χαρτί για τον μικρό της άνθρωπο!!! Οι ζωγραφιές σου με εκέινον έχουν μια ομορφιά απίθανη!!! Φιλιά ξανά και ξανά και ξανά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΜΑΡΑΚΙ ΜΟΥ!!!!!!
    ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΓΕΡΗ ΚΑΙ ΝΑ ΜΕΓΑΛΩΝΕΙΣ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΟΝ ΓΙΟΚΑ ΣΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟΝ ΚΑΜΕΡΩΝΕΙΣ!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!
    ΑΥΡΙΟ ΜΕ ΥΓΕΙΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Καλημερα..VILLIOTI..να σαι καλα..Χρονια πολλα και ευλογημενα..η ΜΑΝΑ να σ'εχει υπο την σκεπη της..να περνας ομορφα..φιλακια στον Βαθιλη..σε φιλω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Χρόνια πολλά και βοήθειά μας πάντα η Παναγία!!Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Ευχές κι από μένα Μαρία, για τα γενέθλια και για τη γιορτή σου.
    Το κείμενο με συγκίνησε, να' σαι καλά!
    Καλή επιτυχία με την έκθεση στο Λονδίνο, την αξίζεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Χρόνια πολλά για την γιορτή σου!! Ότι επιθυμείς σου εύχομαι να το αποκτήσεις, μα πάνω απ΄ όλα υγεία!!
    Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Μαράκι, Χρόνια πολλά ! Γεμάτα υγεία, χαρά, ευτυχία! Να χαίρεσαι την οικογένειά σου και να σε χαίρονται σαν τα ψηλά βουνά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Μαρακι μου καλό χρόνια πολλά και καλά!!Να εισαι γερη και δημιουργική με τα πινέλα σου!Σε ευχαριστω πολύ για τις ευχες σου, να περνας όμορφες στιγμές και να γεμιζει η ψυχη σου απο αυτές!Πολλά φιλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Αντε Μαρία φτάνει τόσες βουτιές ηΑθήνα ,το κυκλοφοριακό,και τόσα αλλα ωραία σε περιμένουν μαζί με αυτά και οι μπλοκογειτόνισες........Καλή εβδομάδα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Δασκάλα μουυυυυυυ !!!!! Που είσαιιιιιι ;;!! Όχι...εντάξει...καλά κάνεις....να περνάς όμορφα και ξένοιαστα εύχομαι όπου κι άν είσαι....απλά μου έχεις λείψει...κι όχι μόνο σε εμένα :ο) !!! Αλλά...κι εγώ είμαι απαράδεκτη....εκτός απο την γιορτή σου που δέν σου ευχήθηκα είχες και γενέθλια ;!! Ελπίζω να με συγχωρέσεις γλυκειά μου δασκάλα..! Εξάλλου τις ευχές τις δίνουμε κάθε φορά που το νιώθουμε και όχι μόνο στις γιορτές ε;!! Το ίδιο νόημα έχει και το ίδιο συναίσθημα !! Αγαπημένη μου Μαρία....θέλω να σου ευχηθώ να είσαι πάντα καλά...γερή, χαρούμενη πολύ και να χαίρεσαι τον πανέμορφο Βαθίλη σας καθώς θα μεγαλώνετε μαζί !! Να είναι πάντα καλά το γλυκούλι μου !!! Με συγκίνησε πολύ αυτή σου η ανάρτηση...τόσο όμορφα που τα λές και τί όμορφοι στίχοι !!! Οι πίνακές σου είναι απίστευτοι κάθε φορά που τους κοιτάζω και η φωτογραφία σου η βίντατζ...υπέροχη !!!! Μιά γλύκα είσαι....κι εγώ το έχω αυτό το στραβομουτσούνιασμα με τον ήλιο....ανοιχτομάτα βλέπεις... ακόμα το έχω δηλαδή...παρομοίως...χάχά !!!!
    Αγκαλίτσες και φιλάκια πολλά αγαπημένη μουυυυ !!! :ο))

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Το λες κι έκπληξη

Το σαν τα χιόνια δεν φτάνει για να περιγράψει την επιστροφή μου εδώ μέσα. Ούτε φτάνει ούτε είναι και επίκαιρο. Ήθελα τόσο πολύ να επιστρέψω κάνοντας μια ανάρτηση. Είχα κι έχω τόσα πολλά να σας πω. Μα οι μήνες περνούσαν χωρίς στάλα χρόνου για κάτι τέτοιο. Και διάλεξα την ώρα... Μέσα σε μια τρελή κατάσταση προετοιμασίας, όχι μόνο για διακοπές αλλά και πολλών άλλων δραστηριοτήτων μέσα στον Αύγουστο.    Δεν ξέρω γιατί ένιωσα να πιέζομαι τόσο  για τούτη την ανάρτηση. Η φόρτιση των τραγικών γεγονότων στην Αττική; Ίσως. Δεν ξέρω αλλά δεν με χωράει το ΦΒ αυτές τις μέρες. Όχι μόνο δεν με χωράει, με διώχνει κιόλας, μου φέρνει ένα σφίξιμο στο στομάχι κι ένα ανακάτεμα. Αρχικά η φρίκη που αντικρίσαμε όλοι. Εικόνες χειρότερες του πολέμου, έξω από την πόρτα μας! Εφιάλτες που δεν πιστεύαμε πως θα ζούσαμε ποτέ. Κι αμέσως ένα αμυδρό φως, μια Ελλάδα γροθιά συμπαράστασης σ'αυτούς που πόνεσαν και θα πονούν φρικτά για πάντα. Ναι εδώ είμαστε, πρέπει να ξεχάσουμε ό,τι μας χωρίζει και να γίνουμε ένα. 

Αναλογίες προσώπου

  Όπως σας είπα στην προηγούμενη ανάρτηση, σκέφτηκα να φτιάξω μια καινούρια ενότητα στο blog μου. Ποιο θα είναι το περιεχόμενο; Θα είναι κάτι σαν ''μαθήματα'' που θα αφορούν στη ζωγραφική κατά κύριο λόγο. Δεν θα έχουν κάποια σειρά, ούτε θα είναι σε συγκεκριμένα χρονικά διαστήματα, απλά σκέφτηκα να κάνω ορισμένες αναρτήσεις μεταφέροντας  πράγματα που γνωρίζω και πιστεύω πως θα είναι χρήσιμα για αρκετούς. Προς το παρόν έχω αρκετά θέματα  στο μυαλό μου που θέλω και μπορώ να σας δείξω αλλά θα μπορούσατε να μου προτείνεται κι εσείς κάτι που σας ενδιαφέρει να μάθετε,  κι αν μπορώ να τα επεξεργαστώ.    Μαθήματα σχεδίου και ζωγραφικής παραδίδω πάνω από 10 χρόνια και ξέρω καλά τι δυσκολεύει όσους ξεκινάνε να ζωγραφίζουν. Είναι πολλοί που θέλουν κι έχουν το ταλέντο να ζωγραφίσουν, αλλά μη έχοντας πάει σε κάποια σχολή σχετική, δυσκολεύονται σε κάποια σημεία. Η ιδέα αυτή ,λοιπόν, μου δημιουργήθηκε συζητώντας με φίλη ζωγράφο η οποία μου ζήτησε να τις κάνω κάποια μαθήματα πάνω στα πρ

Μάθημα: Σκίαση 2ο μέρος

  Νομίζω πως πέρασε καιρός από το προηγούμενο μάθημα. Λίγο το πιεσμένο πρόγραμμα το δικό μου, λίγο που σας έπεσε βαριά, απ' ό,τι κατάλαβα, η προοπτική... μας πήραν οι μέρες.   Η προοπτική για όποιον θέλει να ασχοληθεί με την ζωγραφική είναι σημαντικό κεφάλαιο κι όσο κι αν φαίνεται κουραστική και πολύπλοκη, στην πραγματικότητα είναι απλή κι αν την κατανοήσεις σου λύνονται πολλά προβλήματα στο σχεδιασμό. Θα επανέλθω στο θέμα κάποια άλλη στιγμή για να το ολοκληρώσω... είπα να μη σας κουράσω με τις πρώτες κιόλας ζέστες...κι εν αναμονή των εκλογών (σκούρα τα πράγματα).    Σήμερα λοιπόν θα ασχοληθούμε πάλι με την σκίαση. Την προηγούμενη φορά σας μίλησα για το πως σκιάζουμε γεωμετρικά στερεά. Κάθε αντικείμενο που θέλουμε να ζωγραφίσουμε μοιάζει με ένα ή περισσότερα απ'αυτά. Θα σας δείξω μερικά τέτοια αντικείμενα που εύκολα μπορούμε να παρομοιάσουμε με τ'αντίστοιχα στερεά. Την σκίαση την έκανα με μολύβι, για τα οποία σας έχω μιλήσει εδώ . Εσείς μπορείτε να χρησιμοποιήσετε χρ