Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Το παιδί... του Πειραιά


  Ένα από τα αγαπημένα μου θέματα στη ζωγραφική, όπως θα 'χετε καταλάβει,  είναι τα παιδιά. Αυτές οι αθώες φατσούλες που μπορεί να κοιτάζουν το πιο απλό πράγμα με απορία, που χαμογελούν αυθόρμητα κι αληθινά, που κάνουν γκριμάτσες απίστευτες, που τα μάτια τους είναι ο κόσμος όλος. 
Εκτός από το δικό μου ''τερατάκι'', που δεν θα βαρεθώ ποτέ να ζωγραφίζω, υπάρχουν πολλά ''καθαρματάκια'' που μου κεντρίζουν το ενδιαφέρον. Βέβαια χωρίς να μου το επιτρέψουν οι γονείς τους ή και τα ίδια, εάν είναι στην κατάλληλη ηλικία, δεν προχωρώ. Τούτη τη φορά βρήκα κατευθείαν το ''παιδί'' και ζήτησα την άδεια... η οποία  και μου δόθηκε αμέσως, προς μεγάλη μου χαρά. 
  Για τους περισσότερους από σας είναι γνωστό το μοντέλο μου... Είναι μια ''Κυρία'' της γειτονιάς μας που όλοι αγαπάμε κι εγώ ακόμη περισσότερο απ'όταν τη γνώρισα. Δεν είναι από τους ανθρώπους που τους αρέσουν οι φιλοφρονήσεις και τα συναφή... γι'αυτό και περισσότερο την πειράζουμε παρά τις κάνουμε γλύκες...χαχα...κι εκείνη το ξέρει και μας αγαπάει και μας πειράζει με τη σειρά της, μ΄ένα χιούμορ ιδιαίτερο αλλά αγαπημένο, με κουβέντες μετρημένες αλλά με νόημα, με νοιάξιμο ''μαμαδίστικο'' πολλές φορές αλλά και με τη λαχτάρα του παιδιού που θέλει να το παίξουν...  


Χρωματιστά μολύβια σε χαρτί bristol


  Σ'ευχαριστώ πολύ Σωσώ μου... Το αποτέλεσμα το βλέπεις κι εσύ για πρώτη φορά μέσα από αυτή την ανάρτηση. Εύχομαι να σε ικανοποιεί. 
  Να σου ευχηθώ να'σαι πάντα καλά και να μας χαρίζεις τις όμορφες δημιουργίες σου, τις πολύτιμες πληροφορίες που συνήθως τις συνοδεύουν, αλλά περισσότερο τη φιλία και την αγάπη σου, καθώς και τις ανατροπές σου που μας ξαφνιάζουν ευχάριστα. 

Υ.Γ.1 Ήμουν κι εγώ ''εκεί''!!!
Υ.Γ.2 Να επισημάνω, για όσους δεν την έχουν γνωρίσει από κοντά, πως είναι ΙΔΙΑ!!! Μόνο στιλιστικές αλλαγές θα βρείτε στο σήμερα!
Υ.Γ.3 Και φυσικά η δική μας καμία σχέση μ'αυτήν την Σωσώ:



Σχόλια

  1. ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΜΑΡΑΚΙ ΜΟΥ!!!!!
    ΥΠΕΡΟΧΟ ΤΟ ΠΟΡΤΡΑΙΤΟ ΤΗΣ ΚΥΡΙΑΣ!!!!!
    ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου Ρένα!!! Ευχαριστώ πολύ...Φιλιά από μια καυτή Αθήνα!

      Διαγραφή
  2. Σωσωωωωωωωωωω!που εισαι Σωσωωωω!!!(συγνωμη Σωσω για τον ενθουσιασμο μου χαχαχα)
    Ναι αυτη ειναι η Κυρια Σωσω μας!Η μια και μοναδικη με το ιδιαιτερο στυλ που αγαπαμε.
    Δεν γραφω πολλα γιατι...δεν τις αρεσουν τα πολλα λογια!χιχιχιχι
    Το πορτραιτο ειναι εξαιρετικο Βιλλιωτακι μου!Εισαι μαεστρος στα πορτραιτα!(και εμεις στις κανατες χαχαχαχα)
    Πολλα φιλιαααααα(συγνωμη Σωσωκα αν φλυαρισα...λιγο παραπανω!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ απαξιωτικά μιλάτε για τις κανάτες...Έπρεπε να σας αρχίσω με πορτραίτα να δω ποιος θα'μενε! Ούτε σε κείνη αρέσουν, ούτε εσύ τα'χεις εύκολα...Εγώ αυτό το σχόλιο το θεωρώ υπέρβαση!!!

      Διαγραφή
    2. Ζηλεύει που εγω είμαι ανεξάρτητη και ζωγραφίζω κατά βούληση, μη δίνεις σημασία

      Διαγραφή
  3. ΝΑΙΙΙΙ!!!Είναι η δική μας Σωσώ, "τι το θες τ' ορφανό στη σελίδα σου;" της είχα πει οταν πρωτοείδα τη φωτό κι αυτή χαμογέλασε ύπουλα και δεν απάντησε,οταν επέμεινα (εχω αυτή την κακή συνήθεια με τη Σωσώ) μου είπε "είμαι εγω βρε!" Φτουυυυυ! κι εγω που νόμιζα οτι ήταν πάντα έτσι!!!χαχαχα Απίστευτο παιδί,απίστευτη φάτσα (πρόσεχε, μας είπαν οτι "μοιάζουμε σαν αδελφούλες" ξωτικό είναι αυτό, ο,τι θέλει βλέπει,ή λέει ο,τι βλέπει;)απίστευτο βιτριολικό χιούμορ, Σωσώ-έγκλημα μ όλη τη σημασία της λέξης!
    Τιμή μου που είναι φίλη μου, πάντα με νοιάξιμο, πάντα με ενδιαφέρον,πάντα Ανθρωπος ειλικρινής και μετρημένος.Η Σωσώ δεν είναι των εξάρσεων, γι αυτό ισορροπούμε,αλλά οταν νοιώθει,δεν το κρατάει για τον εαυτό της και το μοιράζει με απλοχεριά!
    Ετσι απλόχερα την απέδωσε ο χρωστήρας της Κυρίας! Η Δική μας Βιλλιώτη, απέδωσε την Δική μας Σωσώ!!!Χαρά μας η συμμορία των 6 και βάλε...
    ΦΙΛΙΑ ΠΟΛΛΑ & ΣΤΙΣ ΔΥΟ,άντε και στο μπέμπη!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σωσωκα μετρημενη,
      Σωσωκα μας καλη,
      εισαι στην παρεα πρωτη
      κι απ`ολες μας...η πιο σοφη.
      Εχεις μυαλο ξουραφι
      και στο χιουμορ καυστικη
      ολοι μας σε αγαπαμε,
      γιατι `σαι μια και μοναδικη!!!

      Απο την ανεκδοτη συλλογη ποιηματων της Μisirlou XAXAXAXAXA!

      Διαγραφή
    2. Άντε και σε μαντινάδα το θέλουμε!!!

      Διαγραφή
    3. Σωσώκα γύρνα πίσω το συντομότεροοοο...
      Πορτραίτα σου μπορώ ν αντέξω πολλά,άλλη ποίηση όχι! Βλέπεις τι στέρηση τραβάμε όταν λείπεις, η μία σε ζωγραφίζει να νομίζει οτι είσαι παρούσα, η άλλη τόριξε στους στίχους,λυπήσου τουλάχιστον τους στιχουργούς και γύρνααααααα.....

      Διαγραφή
    4. Χαρά μου εσύ μπορείς να μιλήσεις περισσότερο απ'όλους μας για κείνη...Εκτός της παλαιότερης γνωριμίας...είναι και το θέμα της...ομοιότητας!!!Χαχα...αυτό δεν το άκουσα...τι παιδί είναι αυτό καλέ;Ξωτικό με τα όλα του!!! Όσο για τη συμμορία,άσε,νομίζω πως θα πάρει ανεξέλεγκτες διαστάσεις... έχουμε πολλές αιτήσεις!

      Διαγραφή
    5. Αυτό το Μισιρλού-ποιήτρια...το ζω σε καθημερινή βάση τελευταία!!! Είναι μια νέα της πλευρά που φοβάμαι πως θα ξεπεράσει και τα mixed media!!!

      Διαγραφή
    6. Τυχερήήή!!!Μονο εσύ είσαι αποδέκτης του ποιητικού της οίστρου!!!Εμ τέτοια ταλέντα δεν είναι να σπαταλιώνται δώθε-κείθε, και πολύ που μας δείχνει και τα mixed media.

      Οσο για το τι δεν άκουσες, εγράφη το συγκεκριμένο,οπότε μην τα βάζεις με τ αυτιά σου, όσο για συμμορίτες θα γίνουμε σαν το σικιουελ της συμμορίας της Αμερικάνικης ταινίας.Οσοι πιστοί προσέλθετε,αλλά οι αιτήσεις θα ελέγχονται ενδελεχώς...χαχαχαχα μη χάσουμε και το ρόλο του Κλούνεϋ μέσα απ τα χέρια μας

      Διαγραφή
    7. Την έχω αξιολογήσει την τύχη μου Χαρά...Μάλιστα σκέφτομαι να τα συγκεντρώσω και να κάνω ανάρτηση...γιατί εκείνη είναι ταπεινή(τι μόνο η Σωσώ θα ήταν...η ταπεινότητα το έμβλημά μας στη συμμορία!!!) και δεν βλέπω να το κάνει μόνη της...Θα ζήσουμε ένα ποιητικό φθινόπωρο!!!

      Διαγραφή
  4. Μαράκι μου καλό με ξάφνιασες τόσο όμορφα!!!! Αυτό το γλυκό πλασματάκι που ζωγράφισες έχει το ίδιο συγκρατημένο χαμόγελο και τα ίδια χαμηλωμένα ματάκια που έχει σήμερα η Σωσώ μας. Και βέβαια δε σκέφτηκες το αυτονόητο.....έκανες την αρχή και κάποιες από τη συμμορία θα ΄ναι τώρα θα μείνουν παραπονεμένες;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ωχ και η συμμορία όλο και μεγαλώνει!!! Πρέπει να κάνω κάτι σύντομα!!!

      Διαγραφή
  5. Πως τα θωρρεις ακινητη?Που τρεχει ο λογισμος σου?Ηθελα ναξερα τις σκεψουλες της στιγμης που αιχμαλωτισε ο φακος και απεδωσε τοσο τελεια η Μαρια!!
    Αυτος ο πινακας θα σε κανει διασημη Σωσωκα,θα ταξιδεψεις ..εντός ..εκτός!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Στις 5 ηπείρους!!! Λες η Μόνα Λίζα να είναι πλέον...παρελθόν;

      Διαγραφή
    2. Χαχαχα η Σωσώ των 7 θαλασσών και των 5 Ηπείρων!!!Τρέμε Μονα Λίζα κι άντε να τα βγάλεις πέρα,με το βαρύ πυροβολικό που σου στέλνουμε!

      Διαγραφή
    3. Δεν το συζητώ...ο αγώνας είναι άνισος...για την καημένη την Λίζα...

      Διαγραφή
    4. Χωρις να θελω ..να υποτιμησω τον da Vinci,το αινιγματικο βλεμμα της Σωσωκας υπερτερει κατα πολυ του αμφισβητουμενου ανθυπομειδιαματος της Μονα Λιζα!!

      Διαγραφή
    5. Δεν παρεξηγείται ο καλλιτέχνης Άφρα μου...Δεν είναι η ικανότητα του ζωγράφου αλλά η αξία του μοντέλου που κάνει τη διαφορά!!!

      Διαγραφή
    6. Ωχ, .....σφάζονται για τα μάτια μου.Ποιός το περίμενε;;;;;;

      Διαγραφή
  6. γειά σου Μαράκι,ταλεντάρα μου.Δεν την ξέρω τη Σωσώ,αλλά το έργο με τις ΄΄μαγουλίθρες΄΄είναι τι να πω...τι λέξη να βρώ?Πανέμορφος?Καταπληκτικός?Αχ δε ξέρω ρε Μαρία,μου άρεσε πάρα πάρα πολύ-))))))))
    φιλιά πολλά και η Σωσώ να χαίρεται την όμορφη δημιουργία σου
    φιλιά πάρα πολλά-))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχα...ευχαριστώ Κρίστα μου! Ναι αυτές οι ''μαγουλίθρες''είναι πολύ προκλητικές...σαν να σου λένε...''τσίμπα''!!!

      Διαγραφή
  7. Είναι πολύ όμορφο και δυνατό το συναίσθημα... της αγάπης και όταν εκφράζεται με πρωτότυπους τρόπους γίνεται υπέροχο!!! μοναδικό!!! έκανες μία καταπληκτική ανάρτηση και αξίζει συγχαρητήρια και όλα τα σχόλια της αγαπησιάρικης συμμορίας δείχνουν ότι ξαφνιάστηκαν ευχάριστα και εκδήλωσαν στην καλή τους φίλη με διάφορους σοβαρούς αλλά και χιουμοριστικούς τρόπους την αγάπη τους.......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έφη μου μόνο που εκείνη δεν τα 'χει δει όλα αυτά ακόμη και φοβάμαι την αντίδρασή της γιατί είναι και σεμνή κοπέλα και δεν τις αρέσει να προβάλλεται...Όταν σκάσει η ''βόμβα''ελάτε να βοηθήσετε όλοι!!!

      Διαγραφή
    2. Μόνη σου θα είσαι όταν θα ...σκάσει η βόμβα. Σου το υπόσχομαι.κανείς δεν θα είναι κοντά να σε βοηθήσει.

      Διαγραφή
    3. Αμάν βρε Σωσώ...μου σηκώθηκε η τρίχα!!! Τι θα μου κάνεις;Λέγε!!!

      Διαγραφή
  8. Μαράκι μου, η δημιουργία σου με εντυπωσίασε πάλι! Αυτή την πανέξυπνη και συγχρόνως "κυριλέ" φατσούλα - έκφραση, την απέδωσες τέλεια!!!! Την ίδια δεν την ξέρω - θα τη γνωρίσω, πού θα μου πάει - είναι όμως από τις διαδικτυακές φίλες που αγαπώ και εκτιμώ ιδιαιτέρως. Καλά, Κυρία, είσαι και πολύ μαέστρος!
    Σε φιλώ...... Καλή κι' ευχάριστη εβδομάδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έλα βρε Φιλία!!! Όχι πρέπει... επιβάλλεται να τη γνωρίσεις...και μαζί θα σου κάνουμε δώρο κι...εμάς τις υπόλοιπες...χαχα...Μεγάλη τύχη!

      Διαγραφή
    2. Μάλλον θα προτιμήσει το ΖΟΝΓΚ μετά απο τέτοια προσφορά!

      Διαγραφή
  9. Αραγε...γιατί το βλέμμα της..έχει καρφωθεί στο λουλούδι το μοναχό;;;΄σιγουρα θέλει να το βάλει μαζί με τα άλλα παρέα...να μην νιώθει μοναξιά.....γιατί απο τότε ήτανε ψυχούλα..η Σωσώ η ομορφούλα.....πώ..πώ τιεγραψα η γυναίκα....!!!! και για όλα αυτά αφορμή...εισαι εσύ κυρία που έφιαξες ενα τόσο ζωντανό πορτραίτο νομίζεις ότι θα σου μιλήσει..δεν φταίμε εμείς που μας βγάζεις τα πιό ευγενικά μας συναισθήματα.... και για αυτό σ αγαπαμε......φιλακια ......πολλαααααααααααααααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βρε τι είναι αυτό...να σας βγάζω τον ποιητή που έχετε μέσα σας!!!Ευχαριστούμε Ρούλα μας για τα τόσο όμορφα λόγια...Έχει κι αυτός ο πίνακας την αμφιβολία...όπως το χαμόγελο της Τζοκόντας...Άμα λέμε η ιστορία της τέχνης γράφεται εδώ!!!

      Διαγραφή
  10. Τωρα για να λέμε την αλήθεια, εαν είχες τόσο όμορφο και τσαχπίνικο μουτράκι για μοντέλο, δεν θα έπρεπε να κάνεις κάτι λιγότερο! (χαχα!). Αρα, μοντέλο και δημιουργός σε μια τέλεια συνεργασία , με ένα εξειρετικό αποτέλεσμα!
    Μαράκι, "ζωγράφισες" πάλι!!!!
    Φιλιά και να'σαι πάντα καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου Πέπη μου!!! Πολύ τσαχπίνα δεν το συζητώ...αν έχεις δει και τις υπόλοιπες φωτό που έχει δημοσιεύσει θα διαπίστωσες πως δεν υπάρχει τέτοιο νάζι...Χαχα...Φιλιά πολλά κορίτσι!!!

      Διαγραφή
  11. Με τόσο όμορφο και γλυκό μουτράκι για μοντέλο, δεν θα μπορούσες να κάνεις κάτι λιγότερο !!!(χαχα!!). Είναι και τα χρυσά σου χεράκια! Μοντέλο και δημιουργός έδωσαν αυτό το καταπληκτικό αποτέλεσμα μετά από αυτήν την εξαιρετική "συνεργασία"!
    Μαράκι, "ζωγράφισες" πάλι!!!
    Φιλιά και καλή εβδομάδα να'χεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ω ναι! Κρίνοντας από τα χαρακτηριστικά που τόσο τέλεια έχεις αποδώσει, είμαι σίγουρη ότι δεν έχει καμία σχέση με την Σωσώ του σήριαλ!
    Καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όχι όχι...εντελώς αμελητέες...μικρές...ασήμαντες...ομοιότητες θα βρεις...χαχα...Φιλιά πολλά Αθηνούλα!!!

      Διαγραφή
  13. Η φωτογραφία αυτή μου άρεσε τόσο πολύ όταν την είδα στο blog της Σωσώς!
    Οπότε καταλαβαίνω την έμπνευση και την θέληση να την ζωγραφίσεις Μαρία.
    Έγινε υπέροχη!!
    Καλή εβδομάδα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ κορίτσι μου...Ήταν πολύ ''λαχταριστή'' για να μπορέσω ν'αντισταθώ...χαχα...

      Διαγραφή
  14. ΑΑΑ!!!! η ΣΩΣΩΚΑ ΜΑΣ!!!!!!!!!!!! Μαράκι το έκανες πάλι το θαύμα σου (σουπιά!!! δεν έλεγες τίποτα), η απόδοση είναι τέλεια!!! Για να πω την αλήθεια δεν έχει και μεγάλη διαφορά από τη σημερινή Σωσώκα. Ποιός θα το πίστευε τότε ότι αυτό το "αγγελικό" μουτράκι, θα γινόταν κάποτε.....μέλος συμμορίας!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τι νομίζεις πως ήταν οι Ξηροί μωρά;Στρουμπουλά, μπουκλερά, αθώα πλασματάκια...Και είδες...

      Διαγραφή
  15. Δεν την εχω γνωρίσει απο κοντά, αλλά κατάλαβα το ποιόν της τηλεφωνικά μιας και ήτανε αυτή που με βοήθησε οταν εφτιαχνα το μπλογκ μου με μια προθυμία που με κατάπληξε. Την συμπάθησα αμέσως και της έχω αδυναμία απο όλα τα κορίτσια που διαβάζω εδώ στην γειτονιά.
    Και το πορτρέτο τι να πω, είναι γλύκα!!
    Φιλια πολλά σε όλες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εμείς της έχουμε αδυναμία...και το ξέρει και το εκμεταλλεύεται...δεν ξέρεις τι τραβάμε...χαχα...Άσε που είναι ειδική στα ιντερνετικά!!! Η Μισιρλού ωχριά μπροστά της πλέον!!!Ευχαριστώ Μίκα μου, φιλιά πολλά.

      Διαγραφή
    2. Αυτη την ειδικότητα πού να το πούμε και να μας πιστέψουν!!!χαχαχα αλλά απο προθυμία,δεν παίζεται,πως δεν σου ειπε Μικα νάρθει αυτοπροσώπως.

      Διαγραφή
    3. Τώρα που επέστρεψε θα σου πω εγώ...ετοιμάζει επίθεση...αλίμονό μας!

      Διαγραφή
  16. Πραγματικά αυτό το πρόσωπο σε προδιαθέτει να το ζωγραφίσεις και εσύ το αποτύπωσες καταπληκτικά!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και να το τσιμπήσεις επίσης!!!Σ'ευχαριστώ πολύ Ρένα μου!

      Διαγραφή
  17. Σίγουρα ένα πάρα πολύ όμορφο πορτρέτο !!!
    Μπράβο Μαρία και καλή συνέχεια !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Μαρία μου υπέροχο πορτρέτο....απίστευτη έκφραση!!! Φιλάκια πολλά και καλή εβδομάδα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Μαρία μου δημιούργησες πάλι!! Την Σωσώ την γνωρίζω λίγο καιρό αλλά έχω καταλάβει ότι είναι πράγματι άνθρωπος ειλικρινής, μετρημένος και κυρίως σεμνός. Οσο για τον πίνακα είναι Τέλειος!! Καλή εβδομάδα να έχεις και πολλά φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρινάκι είναι όπως τα λες...Κόβει το ματάκι σου εξάλλου...χαχα...Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  20. ....ΜΑΡΑΚΙ ΜΟΥ ΓΛΥΚΟ ΚΑΙ ΤΑΛΑΝΤΟΥΧΟ..ΤΙ ΝΑ ΠΩ ΕΓΩ ΤΩΡΑ....ΓΝΩΡΙΖΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΣΩΣΩ ΜΑΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑΣ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ ΠΡΟΣΕΓΜΕΝΟΣ ΜΕ ΗΘΙΚΗ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΧΙΟΥΜΟΡ

    ΚΑΙ ΒΛΕΠΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΔΙΚΗ ΣΟΥ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ..ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΠΩ ΟΤΙ ΑΦΙΕΡΩΣΕΣ ΠΑΛΙ!ΜΠΟΥΜΠΟΥΚΙΝΑ ΟΜΟΡΦΗ ΚΑΙ ΤΣΑΚΜΠΙΝΑ...ΓΙΑΤΙ ΜΙΑ ΤΣΑΚΠΙΝΙΑ ΤΗΝ ΕΧΕΙ Η ΣΩΣΩ ΜΑΣ!ΔΥΟ ΔΡΟΣΕΡΑ ΦΙΛΑΚΙΑ ΚΑΙ ΣΤΙΣ 2!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δυο γλυκές Μαρίες είμαστε πολλές για εδώ μέσα!!! Πρέπει να μονομαχήσουμε...χαχα...Είναι τσαχπίνικο το άτιμο κι ας μη του φαίνεται...Φιλιά Μαριώ μου και σ'ευχαριστώ πολύ!!!

      Διαγραφή
  21. Koίτα τώρα σε τι σκέψεις με βάζεις! Οχι, όχι δεν είμαι φιλόδοξη (με αυτή την έννοια). Αλλά θα σου στείλω κάποια "πραγματάκια" με εμαιηλ κι αν σε εμπνεύσουν, έχεις την άδεια. Αν πάλι όχι, καταλαβαίνω απόλυτα τις ιδιοτροπίες της έμπνευσης. Ατιμο πράγμα!

    Κοίταζα πάλι τις δημιουργίες σου. Αν υπήρχε ένας μάγος τέτοια χάρη θα του ζητούσα, να μου χαρίσει ένα χέρι σαν το δικό σου. Αλλά προς το παρόν το μόνο που μπορώ να κάνω είναι να χριστώ θαυμάστριά σου. Δεν σε κολακεύω, γιατί άλλωστε? Την αξία σου την ξέρεις! Απλά σου στέλνω ένα μπουκέτο φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαίρη μου θα χαρώ πολύ να μου στείλεις ό,τι σε εμπνέει...κάτι μου λέει πως θα συμπέσουμε σε πολλά!!! Σ'ευχαριστώ κορίτσι για τα τόσο όμορφα λόγια σου...ειλικρινά με συγκινείς...Τα φιλιά μου και περιμένω με αγωνία...

      Διαγραφή
  22. Καλά έλειπα τόσες ημέρες. Σήμα δεν μπόρεσα να κλέψω αυτή την φορά.
    Τι ήθελα και γύρισα;
    Οι γνωστές σεσημασμένες αλώνισαν και πάλι.
    Δεν φτάνει που εκτίθεμαι μόνη μου, εκτέθηκα και από ξένο μπλογκ.Τι ξένο δηλαδή, δικό μας είναι και αυτό , της συμμορίας.
    Ότι έχει η μια το έχει και η άλλη. Κάτι σαν τους σωματοφύλακες.Δεν βάζω αριθμό.Είμαστε πάνω από τρεις.
    Λυσσάξατε-οι της συμμορίας- στα σχόλια εννοώ και περιμένετε να απαντήσω.
    Το ξέρω ότι με αγαπάτε, αλλά δεν ήταν ανάγκη όμως να μου γράψετε επικήδειο.Δεν πέθανα.
    Λιγες ημέρες έφυγα και σας έλειψα, το είδα, το βλέπω.
    Η μια να μιλά για τα προτερήματά μου,{που τα είδε ήθελα νάξερα}, η άλλη να μου αφιερώνει στίχους{ποιός να μου το έλεγε}, η τρίτη να γράφει ...σήριαλ. Καλά την είπε σουπιά η...τέταρτη.
    Μην πω για την Ρούλα που βρήκε ευκαιρία να κάνει ανάλυση στο βλέμμα αντίκα (50 χρονών βλέμμα και βάλε).Ρούλα έχω και άλλα να σου πω αλλά δεν είναι της παρούσης.
    Μαρία σ΄ευχαριστώ για το πορταίτο που έφτιαξες.
    Κάτι θα βρήκες σ΄αυτό το κοριτσάκι που θα σου κέντρισε το ενδιαφέρον να το ζωγραφίσεις με τα μολύβια σου.
    Συγγνώμη για την ανάρτηση-σχόλιο που έγραψα.
    Υ.Γ Και εγώ σας αγαπώ και σας ευχαριστώ που με τιμάτε με την φιλία σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι αυτή είναι η Σωσώ που αγαπάμε!!! Σωσώκα μου είσαι αξεπέραστη...Άκου επικήδειο...χαχα...Κρατώ το υ.γ ως ντοκουμέντο!

      Διαγραφή
  23. Μπαααα.....βρηκες τον δρομοοοο?καιρος ητανε!!!
    Σε πληροφορω..οτι συγκρατηθηκαμε στα σχολια!Κυριες σταθηκαμε.....
    Εγω ειδικα σταθηκα στο υψος μου .......με βλεπει κανειιιις????χαχαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Μαρία,την έφτιαξες μοναδικά υπέροχα,όπως εσύ ξ΄ρεις να ζωγραφίζεις!
    Μου θυμίζει παλιές ασπρόμαυρες φωτογραφίες επιχρωματισμένες.
    Φιλιά1

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι ίσως έχει και κάποια επεξεργασία η φωτό...τότε έτσι τις έκαναν. Να'σαι καλά Ελένη μου.Σ'ευχαριστώ πολύ.

      Διαγραφή
  25. Μπράβο Μαράκι μου, πάρα πολύ ωραία ζωγραφισμένη!! φιλάκια πολλά, καλά να περνάς!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Ταλεντάρα μουυυυυυ!!!!!! Την έκανες τέλεια την μικρή και τρισχαριτωμένη στρουμπουλίτσα μας !!!!!! Νομίζω ότι το έργο θα ολοκληρωθεί όταν περάσεις σε καμβάδες και τις υπόλοιπες απίθανα σκερτσόζικες φωτογραφίες με τον μπέμπη και το καροτσάκι!!!!!!!!!!! ( Συγνώμη Σωσώκα μου αλλά δεν μπορώ να αντισταθώ) Χα χα χα!!!! Κι εσύ βρε άτιμο θηλυκό μιλάμε και ξαναμιλάμε και δεν μου είπες κουβέντα, τίποτα να με προετοιμάσεις; Τι omerta είναι πια αυτή στη συμμορία των 6;;;;Φοβερή η έκπληξη, εδώ εγώ ξαφνιάστηκα, φαντάζομαι η Σωσώκα όταν έκατσε μπροστά στην οθόνη του υπολογιστή της!!!!! Σωσώκα μου, ποιος σε πιάνει τώρα;;;;;; Πορτρέτα, τραγούδια, ποιήματα, σενάρια, όλα δικά σου!!!!!! Με τις συμμορίτισσες να" σφάζονται" στην ποδιά σου, σε βλέπω να ηγείσαι των συμμοριτισσών!!!!!!!Αχ!!!! Σαν να το ήξερα......Α!!!!! Κάτι διάβασα για μια Μόνα Λίζα πιο πάνω... Ποια είναι η κυρία βρε παιδιά;;;;; Χα χα χα!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κική έκανες bingo! Η Σωσώ είναι ο αρχηγός μας, γι αυτό είμαστε ορκισμένες στα πόδια της

      Διαγραφή
    2. Α Κική μου...ή κάνουμε έκπληξη ή όχι!!! Χαχα...Ο αρχηγός είναι αδιαπραγμάτευτος φυσικά...όλοι το ξέρουν.Πάντως ως απλό μέλος σε καλώ να στρατολογηθείς...είναι πολλά τα προνόμια που απολαμβάνουν τα μέλη...χαχα...

      Διαγραφή
    3. Τι πρέπει να κάνω για να πάρω το χρίσμα;;;;;

      Διαγραφή
    4. Τίποτα...σου δίνεται τιμητικά κι επειδή το λέω εγώ...χαχα...Εσύ μόνο πίστη να'χεις...τίποτε άλλο!Τα προνόμια θα σου σταλούν αναλυτικά εντός των ημερών!!!

      Διαγραφή
    5. ωπα!!!!!!!!βλεπω παρατυπιες στο καταστατικο της στρογγυλης τραπεζης της συμμοριας μας!!!!!!!.......
      Κικη πρεπει να κατεβεις Αθηνα....και να περασεις απο σκληρες δοκιμασιες.
      -Μαθημα προοπτικης με την βιλλιωτη χαααα
      -Μαθημα στο εργαστηρι μου μαζι με ολες τις αλλες(κι αν αντεξεις την παρλα μας σφυρα μου κλεφτικα χαχαχα
      -μπυροκατανυξη με φαγητο(εδω θα τα "χρειαστεις"...σκληρη δοκιμασια χοχοχοχο
      Οι υπολοιπες δοκιμασιες ειναι μυστικες!!!!!!!!!!

      Να εχεις πιστη.....και ολα θα πανε καλα χαχαχαχα(εχεις συστατικες επιστολες...απο καντζαλη και βιλλιωτη...ειναι avantage)

      Διαγραφή
    6. Κική πήρες μια ιδέα...εγώ είπα να μπεις χωρίς δοκιμασίες...αλλά...Βέβαια εσένα νομίζω πως θα σου αρέσουν και θα τις βρεις και διασκεδαστικές...έτσι σ'έχω κόψει...χαχα. Μισιρλού μη γίνεσαι τόσο σκληρή με το παιδί...

      Διαγραφή
    7. Καλά πάντα ζούσα έντονα τις ταινίες με συμμορίες!!! Τώρα ήρθε μάλλον ο καιρός η ζωή να με ανταμείψει..... Μέλος τις πιο "in" συμμορίες του διαδικτύου!!!! Θεϊκό;;;;; Θα δώσω και εξετάσεις;;;; Εκεί ανάμεσα σας, τι άλλο θέλω;;;;; Μπίρες, φαγητό, πάρλα;;;;; Τι κάνω ακόμα εδώ πάνω ακόμα μου λέτε;;;;;

      Διαγραφή
    8. Το'πα εγώ πως θα τα βρεις όλα σούπερ...Ταυτόχρονα γράφαμε!

      Διαγραφή
    9. Αχ!!! Αυτά τα μεγάλα τα πνεύματα....πάντα συναντιούνται!!!!

      Διαγραφή
  27. Τι όμορφη και ολοζώντανη απόδοση ενός φωτογραφικού πορτραίτου!

    Μαρία θα πρέπει να την αγαπάς και να την ξέρεις καλά για να αποδώσεις τόσο τέλεια συναισθήματα εσωτερικής γαλήνης και ομορφιάς στις εκφράσεις της Σωσώς.
    Τα ίδια ακριβώς, που σου εκπέμπει και η ίδια, όταν μιλάς μαζί της δια ζώσης.

    Πολλά συγχαρητήρια!
    Ζαμπία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ζαμπία μου μ΄ευχαριστούν πολύ τα λόγια σου...Ξέρω πως και για σένα είναι αγαπημένη...Την ξέρω λίγο καιρό αλλά αρκετό για να την εκτιμήσω...Τώρα θα θυμώσει που λέμε γι'αυτήν πάλι..χαχα...Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  28. πανεμορφο ειναι!μου θυμισε εμενα λιγο ετσι ημουν κι εγω με τα μαγουλακια μου τα φουσκωτα!ποσο τρυφερο και ομορφο! μπραβο Μαρια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να δούμε φωτό!!! Χαχα...Σ'ευχαριστώ κορίτσι...φιλιά στη Θεσσαλονίκη μας!

      Διαγραφή
  29. Καλώς σε βρήκα...Τι να πω?Απλά υπέροχα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Καλημέρα Μαρία και καλώς σε βρήκα! Είναι καταπληκτικό!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Πολύ άργησα να έρθω.... αλλά νάμαι και εγώ να θαυμάσω την όμορφη "Κυρία"!!!!! Δεν έχει αλλάξει και πολύ από τότε!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχα...τα κατάφερες!!! Ναι,είδες; Ίδια είναι!!! Φιλιά πολλά!!!

      Διαγραφή
  32. Ελπίζω να την γνωρίσω κι εγώ κάποτε την Κυρία για να κρίνω εάν έχει αλλάξει (μόνο την γλυκειά φωνούλα της έχω ακούσει από το τηλέφωνο, κι αυτό έγινε την ημέρα της εξόδου των 6 - βρέ λές να είσασταν όλες μαζί εκείνη την ώρα και δεν μου το είπατε ?????).
    Πάντως, Μαρία μου, ο πίνακάς σου είναι υπέροχος. Αποτύπωσες τόσο όμορφα την γλυκειά φατσούλα μιάς παλιάς φωτογραφίας. Πριν από καμμιά ωρίτσα, είχα βάλει τον Νίκο στο blog σου και θαύμαζε τα έργα σου. Μου είπε να σου εκφράσω και τα δικά του συγχαρητήρια!
    Πολλά, πολλά φιλάκια !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βουλωμένο γράμμα διαβάζεις που λένε...χαχα...Εγώ έχω μαρτυρήσει ήδη τη συμμετοχή μου στην έξοδο των 6!!! Αν περίμενες από την Σωσώ να στο μαρτυρήσει...σώθηκες!Μιλάμε για σουπιά μεγάλη...χαχα...Σας ευχαριστώ πολύ και τους δυο σας μέσα από την καρδιά μου. Είστε ζευγάρι φοβερό και φτου να μη σας ματιάσω!Φιλιά πολλά...

      Διαγραφή
  33. Εγώ γιατί δέν το έχω σχολιάσει αυτό το πανέμορφο έργο σου ;!!!!! Υπέροχο το παιδικό πορτρέτο της Σωσώς....φανταστικό !!!!! Σίγουρα θα χάρηκε πάρα πολύ !!!! Είναι τέλειο !!!! Φιλάκια πολλά !

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Το λες κι έκπληξη

Το σαν τα χιόνια δεν φτάνει για να περιγράψει την επιστροφή μου εδώ μέσα. Ούτε φτάνει ούτε είναι και επίκαιρο. Ήθελα τόσο πολύ να επιστρέψω κάνοντας μια ανάρτηση. Είχα κι έχω τόσα πολλά να σας πω. Μα οι μήνες περνούσαν χωρίς στάλα χρόνου για κάτι τέτοιο. Και διάλεξα την ώρα... Μέσα σε μια τρελή κατάσταση προετοιμασίας, όχι μόνο για διακοπές αλλά και πολλών άλλων δραστηριοτήτων μέσα στον Αύγουστο.    Δεν ξέρω γιατί ένιωσα να πιέζομαι τόσο  για τούτη την ανάρτηση. Η φόρτιση των τραγικών γεγονότων στην Αττική; Ίσως. Δεν ξέρω αλλά δεν με χωράει το ΦΒ αυτές τις μέρες. Όχι μόνο δεν με χωράει, με διώχνει κιόλας, μου φέρνει ένα σφίξιμο στο στομάχι κι ένα ανακάτεμα. Αρχικά η φρίκη που αντικρίσαμε όλοι. Εικόνες χειρότερες του πολέμου, έξω από την πόρτα μας! Εφιάλτες που δεν πιστεύαμε πως θα ζούσαμε ποτέ. Κι αμέσως ένα αμυδρό φως, μια Ελλάδα γροθιά συμπαράστασης σ'αυτούς που πόνεσαν και θα πονούν φρικτά για πάντα. Ναι εδώ είμαστε, πρέπει να ξεχάσουμε ό,τι μας χωρίζει και να γίνουμε ένα. 

Αναλογίες προσώπου

  Όπως σας είπα στην προηγούμενη ανάρτηση, σκέφτηκα να φτιάξω μια καινούρια ενότητα στο blog μου. Ποιο θα είναι το περιεχόμενο; Θα είναι κάτι σαν ''μαθήματα'' που θα αφορούν στη ζωγραφική κατά κύριο λόγο. Δεν θα έχουν κάποια σειρά, ούτε θα είναι σε συγκεκριμένα χρονικά διαστήματα, απλά σκέφτηκα να κάνω ορισμένες αναρτήσεις μεταφέροντας  πράγματα που γνωρίζω και πιστεύω πως θα είναι χρήσιμα για αρκετούς. Προς το παρόν έχω αρκετά θέματα  στο μυαλό μου που θέλω και μπορώ να σας δείξω αλλά θα μπορούσατε να μου προτείνεται κι εσείς κάτι που σας ενδιαφέρει να μάθετε,  κι αν μπορώ να τα επεξεργαστώ.    Μαθήματα σχεδίου και ζωγραφικής παραδίδω πάνω από 10 χρόνια και ξέρω καλά τι δυσκολεύει όσους ξεκινάνε να ζωγραφίζουν. Είναι πολλοί που θέλουν κι έχουν το ταλέντο να ζωγραφίσουν, αλλά μη έχοντας πάει σε κάποια σχολή σχετική, δυσκολεύονται σε κάποια σημεία. Η ιδέα αυτή ,λοιπόν, μου δημιουργήθηκε συζητώντας με φίλη ζωγράφο η οποία μου ζήτησε να τις κάνω κάποια μαθήματα πάνω στα πρ

Μάθημα: Σκίαση 2ο μέρος

  Νομίζω πως πέρασε καιρός από το προηγούμενο μάθημα. Λίγο το πιεσμένο πρόγραμμα το δικό μου, λίγο που σας έπεσε βαριά, απ' ό,τι κατάλαβα, η προοπτική... μας πήραν οι μέρες.   Η προοπτική για όποιον θέλει να ασχοληθεί με την ζωγραφική είναι σημαντικό κεφάλαιο κι όσο κι αν φαίνεται κουραστική και πολύπλοκη, στην πραγματικότητα είναι απλή κι αν την κατανοήσεις σου λύνονται πολλά προβλήματα στο σχεδιασμό. Θα επανέλθω στο θέμα κάποια άλλη στιγμή για να το ολοκληρώσω... είπα να μη σας κουράσω με τις πρώτες κιόλας ζέστες...κι εν αναμονή των εκλογών (σκούρα τα πράγματα).    Σήμερα λοιπόν θα ασχοληθούμε πάλι με την σκίαση. Την προηγούμενη φορά σας μίλησα για το πως σκιάζουμε γεωμετρικά στερεά. Κάθε αντικείμενο που θέλουμε να ζωγραφίσουμε μοιάζει με ένα ή περισσότερα απ'αυτά. Θα σας δείξω μερικά τέτοια αντικείμενα που εύκολα μπορούμε να παρομοιάσουμε με τ'αντίστοιχα στερεά. Την σκίαση την έκανα με μολύβι, για τα οποία σας έχω μιλήσει εδώ . Εσείς μπορείτε να χρησιμοποιήσετε χρ