Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Οι τελευταίες ''στάλες'' του 2011!

  Χρόνια πολλά σε όλους!!! Ευχαριστώ πολύ για τις ευχές που μου στέλνετε και τα καλά σας λόγια!!! Η επιθυμία μου και η προσπάθειά μου να ανταποκριθώ στις προσδοκίες σας είναι μεγάλη. 
  Όλες αυτές τις ημέρες τις αφιερώσαμε στο μικρό μας τερατάκι. Δεν αφήσαμε τρενάκι για τρενάκι...από Πειραιά μέχρι Μεταμόρφωση! Αδυναμία στα τρενάκια βλέπετε και όλα αυτά τα Χριστουγεννιάτικα χωριουδάκια που στήθηκαν στην Αθήνα ήταν ο παράδεισος του!
 Σήμερα, λοιπόν, μετά από αρκετές ημέρες απουσίας ξαναμπήκα στο εργαστήριο. Αυτός ο πίνακας πρέπει να είναι μαγικός τελικά. Ενώ είχα ξεκινήσει να ζωγραφίζω άρχισε μια δυνατή καταιγίδα που μου έκανε συντροφιά αρκετή ώρα. Τέλειος συνδυασμός ήχου και εικόνας! Έτσι εκεί αριστερά άρχισαν να φαίνονται κάποιες πινακίδες και φώτα από μαγαζιά ή είναι αυτοκίνητα που περνούν...δύσκολο να ξεχωρίσεις με τόσο νερό που πέφτει και κυλάει στο τζάμι. Στη μέση του δρόμου, πάντως, σίγουρα είναι άνθρωποι... δυο φιγούρες αλλά που να δεις αν είναι γυναίκες ή άντρες! Δεξιά μάλλον είναι γυναίκα...τι σημασία έχει. Πίσω από το νερό όλα χάνουν το περίγραμμά τους και δείχνουν να ενώνονται χωρίς να υπάρχουν σαφή σχήματα! 
  Πόσο υποκειμενικός είναι ο κόσμος μας! Πραγματικό για μας, είναι αυτό που βλέπουμε κάθε φορά. Πόσες αλήθειες υπάρχουν τελικά, αφού ο κάθε ένας μας βλέπει πίσω από το δικό του παράθυρο...






  Από αύριο αφήνω και πάλι τα μολύβια μου για να πιάσω τις κουτάλες και τα μαγειρέματα!!! Οπότε νεότερα από την άλλη εβδομάδα! Έχουμε εορταστικό διήμερο περιμένοντας τον Άη Βασίλη. Και τι θα μας φέρει; Ένα τρενάκι φυσικά...τι άλλο! Καλά να περάσετε όλοι και με το καλό να υποδεχθούμε το 2012 που δεν θα είναι μια εύκολη χρονιά αλλά σίγουρα θα έχει κι αυτή τα όμορφα της και τα καλά της!!!

Σχόλια

  1. Τις πιο όμορφες, τις πιο φωτεινές, τις πιο μαγικές ευχές για μία μάγισσα του χρωστήρα!
    ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΟΣ ΝΑΝΑΙ Ο ΝΕΟΣ ΧΡΟΝΟΣ (κι εγω σ ευχαριστώ απο καρδιάς!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΜΑΡΙΑ ΜΟΥ ΣΟΥ ΕΥΧΟΜΑΙ ΟΛΟΨΥΧΑ ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ ΜΕ ΥΓΕΙΑ ΤΥΧΗ ΕΥΤΥΧΙΑ ΗΡΕΜΙΑ ΚΑΙ ΚΑΘΕ ΚΑΛΟ ΓΙΑ ΣΕΝΑ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΑΓΑΠΗΜΕΝΟΥΣ ΣΟΥ.ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ ΚΙ ΟΠΩΣ ΚΥΛΑΕΙ Η ΒΡΟΧΗ ΣΤΟΝ ΟΜΟΡΦΟ ΠΙΝΑΚΑ ΣΟΥ ΕΤΣΙ ΝΑ ΚΥΛΑΕΙ Η ΑΓΑΠΗ Η ΑΝΘΡΩΠΙΑ ΚΑΙ Η ΓΑΛΗΝΗ ΜΕΣΑ ΣΤΙΣ ΨΥΧΕΣ ΟΛΩΝ ΜΑΣ. ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ!!!!!ΦΙΛΙΑ ΣΤΟΝ ΜΙΚΡΟΥΛΗ ΣΟΥ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. όταν κοιτας από ψηλά... μα κι όταν κοιτας μέσα απ' τις σταγόνες της βροχής όλα μοιάζουν αλλιώτικα! Κι όταν μπορείς να αποτυπώνεις τέτοιες εικόνες έχεις χάισμα απο Εκείνον που τις δημιουργει!
    Χρόνια πολλα Μαρία μου, να χαίρεσαι το μικρούλι σου κι όσους αγαπάς και να έχεις μια όμορφη χρονιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Όταν κοπάζει η μπόρα ,και η ορατότητα αρχίζει και επανέρχεται σταδιακά, σου αποκαλύπτεται πράγματι έμας μαγικός κόσμος. Κι άμα βγει και το ουράνιο τόξο.......
    Για άλλη μια φορα,καλή και δημιουργική χρονιά να έχεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ...και πόσα χάνονται, γιατί ενώ εμείς δεν τα βλέπουμε, είναι εκεί έξω και μας περιμένουν!! Μαρία μου υποκλίνομαι στο ταλέντο σου!! Είσαι καταπληκτική!! Μα πιό πολύ απ' όλα, σε χαίρομαι γιατί ασχολήσαι και με το παιδάκι σου, με το σπίτι σου, μέσα σ' όλα!! Μπράβο, να είσαι καλά πάντα. Καλή Χρονιά με αγάπη, με υγεία και μιά μεγάλη αγκαλιά για όλο τον κόσμο!! Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Το τραινάκι που έχετε ζητήσει από τον Άγιο Βασίλη… να έρθει και να είναι τα βαγόνια του φορτωμένα με υγεία… ευτυχία… αγάπη… αισιοδοξία… δημιουργικότητα!!!!!!!!!! Καλή & Ευτυχισμένη Χρονιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλή Χρονιά...χαρούμενη χρυσή Πρωτοχρονιά...!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ο "πορεία"... η ανάπτυξη αυτού του πίνακα μ' έχει γοητεύσει!!!! Δεν ξέρω τι άλλο να πω.... ένα μεγάλο μπράβο κι' ένα τεράστιο θαυμασμό!!!!
    Καλή, χαρούμενη και δημιουργική χρονιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Καλή χρονιά!
    Μαγικός,ρομαντικός ο κόσμος του πίνακά σου-απλά υπέροχος!
    Πολλές ευχές για μια χρονιά με αγάπη,χαρά και έμπνευση!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. - Χρόνια Πολλά και Καλή Χρονιά Μαρία γεμάτη φως και χρώματα !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Καλή Χρονιά!!!! Με αγάπη, ζεστασιά και υγεία!!!! Χρόνια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ !!!!!!!!
    ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΠΟΛΛΕΣ ΧΑΡΕΣ!!!!!!!!!
    ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Σου εύχομαι το νέο έτος να σου φέρει υγεία, χαρά, αγάπη, αισιοδοξία!! Χρόνια Πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ!!!!ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΟ ΚΑΙ ΧΑΡΟΥΜΕΝΟ Τ0 2012!!!!!ΦΙΛΙΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Χρονια πολλά Μαρία μου.Ελπίζω ο Αγιος να σας έφερε μεγάλη χαρά.Τα τρένα είναι και δική μας αγάπη και φαντάζομαι τον ενθουσιασμό στα παιδικά ματάκια!!!! Ο πίνακας φαίνεται πραγματικά να είναι μαγικός...απόλαυσε τον!!! Ευχές για μια υπέροχη χρονιά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Μαράκι μου σταμάτα λίγο να ζωγραφίζεις και να παίζεις με τα τρενάκια.... και έλα στο σπιτάκι μου να παίξουμε ΤΟΡ 10!!!! Φιλιά Πολλά!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Μαρία,
    To Χαμομηλάκι σας εύχεται Καλή Χρονιά και Χρόνια Πολλά :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Είναι υπέροχος! Λες και τα βλέπω όλα μέσα από ένα τζάμι! Τέλειο!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Μαρία μου, Πανέμορφος πίνακας!!!συγχαρητήρια!!! τις καλύτερες ευχές μου για τον καινούργιο χρόνο!!!να έχετε υγεία και ευτυχία!φιλάκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Μαράκι μου τι ομορφιά... μπράβο!! Χίλια μπράβο!
    Ευχές για μια χρονιά χαρούμενη κι ευτυχισμένη, με πολλά χαρούμενα γελάκια. Να χαίρεσαι την οικογένειά σου και να δημιουργείς!
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Το λες κι έκπληξη

Το σαν τα χιόνια δεν φτάνει για να περιγράψει την επιστροφή μου εδώ μέσα. Ούτε φτάνει ούτε είναι και επίκαιρο. Ήθελα τόσο πολύ να επιστρέψω κάνοντας μια ανάρτηση. Είχα κι έχω τόσα πολλά να σας πω. Μα οι μήνες περνούσαν χωρίς στάλα χρόνου για κάτι τέτοιο. Και διάλεξα την ώρα... Μέσα σε μια τρελή κατάσταση προετοιμασίας, όχι μόνο για διακοπές αλλά και πολλών άλλων δραστηριοτήτων μέσα στον Αύγουστο.    Δεν ξέρω γιατί ένιωσα να πιέζομαι τόσο  για τούτη την ανάρτηση. Η φόρτιση των τραγικών γεγονότων στην Αττική; Ίσως. Δεν ξέρω αλλά δεν με χωράει το ΦΒ αυτές τις μέρες. Όχι μόνο δεν με χωράει, με διώχνει κιόλας, μου φέρνει ένα σφίξιμο στο στομάχι κι ένα ανακάτεμα. Αρχικά η φρίκη που αντικρίσαμε όλοι. Εικόνες χειρότερες του πολέμου, έξω από την πόρτα μας! Εφιάλτες που δεν πιστεύαμε πως θα ζούσαμε ποτέ. Κι αμέσως ένα αμυδρό φως, μια Ελλάδα γροθιά συμπαράστασης σ'αυτούς που πόνεσαν και θα πονούν φρικτά για πάντα. Ναι εδώ είμαστε, πρέπει να ξεχάσουμε ό,τι μας χωρίζει και να γίνουμε ένα. 

Αναλογίες προσώπου

  Όπως σας είπα στην προηγούμενη ανάρτηση, σκέφτηκα να φτιάξω μια καινούρια ενότητα στο blog μου. Ποιο θα είναι το περιεχόμενο; Θα είναι κάτι σαν ''μαθήματα'' που θα αφορούν στη ζωγραφική κατά κύριο λόγο. Δεν θα έχουν κάποια σειρά, ούτε θα είναι σε συγκεκριμένα χρονικά διαστήματα, απλά σκέφτηκα να κάνω ορισμένες αναρτήσεις μεταφέροντας  πράγματα που γνωρίζω και πιστεύω πως θα είναι χρήσιμα για αρκετούς. Προς το παρόν έχω αρκετά θέματα  στο μυαλό μου που θέλω και μπορώ να σας δείξω αλλά θα μπορούσατε να μου προτείνεται κι εσείς κάτι που σας ενδιαφέρει να μάθετε,  κι αν μπορώ να τα επεξεργαστώ.    Μαθήματα σχεδίου και ζωγραφικής παραδίδω πάνω από 10 χρόνια και ξέρω καλά τι δυσκολεύει όσους ξεκινάνε να ζωγραφίζουν. Είναι πολλοί που θέλουν κι έχουν το ταλέντο να ζωγραφίσουν, αλλά μη έχοντας πάει σε κάποια σχολή σχετική, δυσκολεύονται σε κάποια σημεία. Η ιδέα αυτή ,λοιπόν, μου δημιουργήθηκε συζητώντας με φίλη ζωγράφο η οποία μου ζήτησε να τις κάνω κάποια μαθήματα πάνω στα πρ

Μάθημα: Σκίαση 2ο μέρος

  Νομίζω πως πέρασε καιρός από το προηγούμενο μάθημα. Λίγο το πιεσμένο πρόγραμμα το δικό μου, λίγο που σας έπεσε βαριά, απ' ό,τι κατάλαβα, η προοπτική... μας πήραν οι μέρες.   Η προοπτική για όποιον θέλει να ασχοληθεί με την ζωγραφική είναι σημαντικό κεφάλαιο κι όσο κι αν φαίνεται κουραστική και πολύπλοκη, στην πραγματικότητα είναι απλή κι αν την κατανοήσεις σου λύνονται πολλά προβλήματα στο σχεδιασμό. Θα επανέλθω στο θέμα κάποια άλλη στιγμή για να το ολοκληρώσω... είπα να μη σας κουράσω με τις πρώτες κιόλας ζέστες...κι εν αναμονή των εκλογών (σκούρα τα πράγματα).    Σήμερα λοιπόν θα ασχοληθούμε πάλι με την σκίαση. Την προηγούμενη φορά σας μίλησα για το πως σκιάζουμε γεωμετρικά στερεά. Κάθε αντικείμενο που θέλουμε να ζωγραφίσουμε μοιάζει με ένα ή περισσότερα απ'αυτά. Θα σας δείξω μερικά τέτοια αντικείμενα που εύκολα μπορούμε να παρομοιάσουμε με τ'αντίστοιχα στερεά. Την σκίαση την έκανα με μολύβι, για τα οποία σας έχω μιλήσει εδώ . Εσείς μπορείτε να χρησιμοποιήσετε χρ