Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Οι νικητές! UKCPS, 10th Annual Open International Echibition

  Δόθηκαν τα βραβεία στην 10η διεθνή έκθεση της UK Coloured Pencil Society! Δυστυχώς δεν πήρα κάποια διάκριση. Το επίπεδο ήταν πραγματικά πολύ ανεβασμένο αυτή τη χρονιά (πήγα εγώ,τυχαίο;) και είμαι πολύ ευχαριστημένη που οι δικοί μου πίνακες ήταν ανάμεσα σε τόσο όμορφα έργα. 
 Υπάρχουν εξαιρετικές δουλειές που δεν πήραν κανένα βραβείο, όπως και αρκετά που βραβεύθηκαν και πιθανόν να μην σας αρέσουν. Έτσι όμως είναι οι διαγωνισμοί. Για να διεξαχθεί ένας διαγωνισμός πρέπει να εμπιστευθείς και να σεβαστείς τους κριτές. Διαφορετικά μη συμμετέχεις καθόλου. Τα κριτήρια είναι υποκειμενικά. 
  Είμαι σίγουρη πως εάν κάναμε ψηφοφορία για το ποιο άρεσε σε μας θα λέγαμε διαφορετικό ο καθένας. Εδώ θα δείτε όλα όσα βραβεύθηκαν. Για όσους δεν θυμούνται ή δεν είδαν τα δικά μου δείτε αυτήν την ανάρτηση. Η έκθεση δεν έχει τελειώσει και δεν έχει μόνο σκοπό τα βραβεία. Τα έργα είναι προς πώληση τα περισσότερα και θα παραμείνουν στον εκθεσιακό χώρο έως το Σάββατο 1η Οκτωβρίου. Οι πλειοψηφία των καλλιτεχνών, βέβαια, είναι Άγγλοι κι έχουν περισσότερες πιθανότητες να προωθήσουν τη δουλειά τους γιατί είναι εκεί.     
  Ανεξάρτητα από όλα αυτά όμως, εγώ ήδη προετοιμάζομαι για του χρόνου και για την ίδια αλλά και για άλλες διεθνείς εκθέσεις. Δεν περιμένω να γίνω παγκοσμίως γνωστή αλλά με ενδιαφέρει που οι εκθέσεις αυτές έχουν μεγάλες απαιτήσεις. Μου δίνουν κίνητρα να προσπαθώ περισσότερο. Φέτος αποφάσισα κάπως αργά τη συμμετοχή μου. Θα ήθελα να στείλω περισσότερα κομμάτια.
  Τώρα θα σας δείξω ποιο έργο κέρδισε το μεγαλύτερο βραβείο που για αυτή τη φορά προσέφερε η ''FABER CASTELL'' ( ήταν και ο σπόνσορας της έκθεσης), αλλά και άλλα δύο επιπλέον (συνήθως δε συμβαίνει αυτό αλλά  πρόσεξα πως κι άλλο έργο πήρε περισσότερα από ένα βραβεία). Δείτε το:



Alexandra Bastien '' Maternal Instinct''



  Το έργο είναι εξαιρετικό κι άξιζε το βραβείο. Αυτό που θα ήθελα όμως να επισημάνω είναι ο τίτλος του. Παρατηρείστε πως και οι δύο λέξεις έχουν Ελληνική ρίζα!!! ''Μητρικό ένστικτο''! Έτσι για την χαμένη μας υπερηφάνεια!
  Τώρα θα σας δείξω ποιος πίνακας έκανε εντύπωση σε μένα και μετά θα σας ζητήσω εάν έχετε την όρεξη να μεταβείτε εδώ όπου έχουν αναρτηθεί όλα τα έργα (αργότερα θα μπορούμε να τα δούμε και στο επίσημο site) και να διαλέξετε ποιο σας άρεσε. Γράψτε μου τον τίτλο στα σχόλια. Έτσι, σαν παιχνίδι, να δω τι σας αρέσει. Εννοείται πως δεν θα μου πείτε τα δικά μου! Αυτά εξαιρούνται. Δείτε τον:


Brian Ainsworth ''Lost in Thought''

  Για μένα το βλέμμα αυτού του ανθρώπου είναι όλο το νόημα της ζωής! Με συγκίνησε σαν θέμα πάνω απ'όλα (ίσως γιατί μου θύμησε και λίγο τον μπαμπά μου)  αλλά είναι και πολύ όμορφα ζωγραφισμένος.
 Να συγχαρώ όλους τους καλλιτέχνες που πήραν μέρος και φυσικά ιδιαίτερα όσους διακρίθηκαν. Να'στε καλά που με στηρίξατε και πιστέψατε στα έργα μου. Δεν πιστεύω να σας απογοήτευσα;(λίγο, ε ;;;). Περιμένω τις προτιμήσεις σας...
   

Σχόλια

  1. Αχ... από που ν' αρχίσω!! Αρχικά συγχαρητήρια και υπομονή γιατί η νίκη θα έρθει σίγουρα. Απλώς δεν είναι ακόμη η ώρα της!
    Ξεχώρισα κι εγώ το Lost in Thought, γιατί οι λεπτομέρειες με άφησαν άφωνη... Κι είναι τόσο χαμένος στις σκέψεις του που μοιάζει με όλους αυτούς τους Έλληνες γεράκους που βλέπω καθημερινά στα πάρκα, προβληματισμένους...και λυπάμαι.
    Επίσης θέλω πολύ να σου πω ότι η Κυκλαδίτισά μας είναι μια πραγματική κούκλα!!
    Μπράβο Μαρία και το εννοώ!!
    Και του χρόνου με υγεία και δύμανη! Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Mαρία,τι έργα είνα αυτά!Λέω ,ότι ζωγραφίζω,ντρέπομαι βλέποντας την έκθεση.Ποιο να διαλέξω;Καταπληκτική δουλειά απ΄όλους!
    Το maternal instict εξαιρετικό και σαν θέμα.
    Δεν είχα δει τα έργα σου,θαυμάσια είναι!Η κοπέλα μου άρεσε πολύ,συμβολίζει την ελληνική ομορφιά!
    Εύχομαι σε επόμενες συμμετοχές καλή επιτυχία,σίγουρα θα έρθει!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΜΑΡΙΑ ΜΟΥ ΚΑΛΗΜΕΡΑ!
    ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΞΕΧΩΡΙΣΩ . ΔΕΝ ΜΕ ΣΥΓΚΙΝΗΣΕ ΚΑΝΕΝΑ .
    ΕΠΙΜΕΝΩ ΣΤΗΝ ΕΙΡΗΝΗ . ΑΥΤΟΣ Ο ΚΥΡΙΟΣ ΕΙΝΑΙ ΣΑΝ ΦΩΤΟ. ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΟΥ ΕΧΕΙ ΕΝΑ ΜΕΓΑΛΕΙΟ ΚΑΙ ΔΕΝ ΑΛΛΑΖΩ ΓΝΩΜΗ ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ!
    ΓΟΥΣΤΑ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΑ ΘΑ ΜΟΥ ΠΕΙΣ ! ΜΕΡΙΚΑ ΔΕΝ ΜΟΥ ΑΡΕΣΑΝ ΚΑΘΟΛΟΥ!
    ΦΙΛΑΚΙΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Δεν ξέρω τι λές εσύ Μαράκι μου και καλά κάνεις και είσαι σεμνή , αλλά εγώ ψηφίζω το κορίτσι από τις Κυκλαδες!Νομίζω ότι έπρεπε να σαρρώσει τα περισσότερα βραβεία!!!!Ευχομαι την επόμενη φορά , γιατί το αξίζεις!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλησπέρα Μαρία! Αρχικά θα γράψω την γνώμη μου για τα δικά σου έργα γιατί δεν τα είχα δει: και τα δυο είναι εξαιρετικά, μου άρεσε περισσότερο το ''A girl from the Cyclades'' και πραγματικά πιστεύω ότι άξιζε να βραβευθεί. Σχετικά με τα υπόλοιπα έργα μου άρεσε πολύ το 'Baddesley Clinton Window'. Συμφωνώ μαζί σου ότι τα κριτήρια είναι υποκειμενικά! Με άλλους κριτές θα είχαμε τελείως διαφορετικά αποτελέσματα...έτσι είναι...τους εμπιστεύεσαι και τους σέβεσαι!!! Σου εύχομαι καλή επιτυχία σε επόμενες συμμετοχές! Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Μαρία,
    τα έργα σου ξεχωρίζουν, χωρίς αμφιβολία. Αλλά όπως λες και εσύ τα γούστα διαφέρουν. Η κρίση είναι υποκειμενική.Μερικά έργα έχουν τόση λεπτομέρεια που μένεις με ανοιχτό στόμα. Εμένα μου άρεσαν οι περισσότερες από τις προσωπογραφίες αλλά ξεχώρισα και το The Magestic Savoy. Όπως προείπα γούστο με γούστο διαφέρει. Βάλε πλώρη για τον επόμενο διαγωνισμό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Mαρία μου.... δεν ξέρω τι λες εσύ....πάντως η ταπεινή μου γνώμη είναι ότι η κοπέλα σου είχε μια θέση ανάμεσα στα βραβεία..... Θα συμφωνήσω μαζί σου για τον πίνακα με τον κύριο που ξεχώρισες, λίγο το γυαλάκι του με ξενίζει....πως γίνεται να μας θυμίζει το ίδιο πρόσωπο....ίσως εκεί να είναι και η επιτυχία του έργου...σε φιλώ κορίτσιμου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ΜΑΡΑΚΙ ΜΠΡΑΒΟ ΓΙΑ ΤΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΟΥ ΣΤΗΝ ΕΚΘΕΣΗ!!!!
    Η ΚΟΠΕΛΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΚΥΚΛΑΔΕΣ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΑ!!!ΘΑΠΡΕΠΕ ΝΑ ΔΙΑΚΡΙΘΕΙ!!!!!!!!
    ΑΠΟ ΤΑ ΕΡΓΑ ΜΟΥ ΑΡΕΣΑΝ ΤΑ ΖΩΑ ΓΕΝΙΚΑ!!!!!!ΕΙΧΑΝ ΠΟΛΛΕΣ ΛΕΠΤΟΜΕΡΙΕΣ, ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΑ ΓΕΡΑΣΜΕΝΑ ΠΡΟΣΩΠΑ ΜΕ ΤΙΣ ΡΥΤΙΔΕΣ!!!!!!!!!
    ΕΥΧΟΜΑΙ ΣΤΟΝ ΕΠΟΜΕΝΟ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ ΝΑ ΔΙΑΚΡΙΘΕΙΣ!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Μαρία μου, μπράβο σου! τα έργα σου είναι καταπληκτικά και συγκρίνονται μόνο με τα τοπ! Γούστα είναι αυτά όπως λες κι εσύ, αλλιώς θα ήταν ειδικά η Κυκλαδίτισσα 1η! επειδή εξαιρείς όμως από την ψηφοφορία μας τα δικά σου έργα θα σου πω ποιά μου άρεσαν από τα άλλα.Δυσκολεύτηκα πάρα πολύ να κάνω επιλογή του καλύτερου, όλα είναι εκπληκτικά!Για το δικό μου γούστο όμως, μέσα στα καλύτερα είναι:
    True colours - Liedia Van
    Raspberry- Janie pirie
    και όλα τα άλλα!!!! φιλάκια και καλή επιτυχία στον επόμενο, συγχαρητήρια για τα υπέροχα έργα που ήδη πήγες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Μαρία τα έργα σου είναι καταπληκτικά! Τα είχα ξαναδεί βεβαίως βεβαίως! Κατά τη γνώμη μου σε αδίκησαν! Ναι μεν το επίπεδο ήταν εξαιρετικά υψηλό (τρομαχτικά!!!), τα διακριθέντα έργα όμως δε μου άρεσαν όλα! Νομίζω πως το κορίτσι από τις Κυκλαδες έπρεπε να διακριθεί! Από τις συμμετοχές δε ξεχώρισα καμμία ακόμα γιατί θέλω χρόνο να τις δω μία μία και νυστάζω..! Θα επανέλθω όμως!
    Φιλάκια και συγχαρητήρια! Ευχόμαι την επόμενη φορά να έχει κριτές με το δικό μου γούστο (που είναι και το καλύτερο!!!,)και τότε σίγουρα τα εργα σου θα ξεχωρίσουν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Μαρία συγχαρητήρια για την συμμετοχή Τα έργα σου συγκλονιστικά μπράβο...Λατρεύω τον ήλιο που περνάει μέσα απ'τα κλαδιά!!Λατρεμένο...
    Το έργο του πρώτου βραβείου με ενθουσίασε και με ξάφνιασε ο τίτλος...όμως το άλλο έχει μια σιγαλιά και μια συγκινησιακή φόρτηση...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Να κάνω ποδαρικό κι εγω στην δική σου σελίδα λέγοντας κάτι "άσχετο" ισως με την ζωγραφική. Μ' αρέσει ο τρόπος θεώρησης των πραγμάτων απο την μεριά σου κι αυτό καμιά φορά είναι πιο σημαντικό κι απο βραβεία κι απο μια καλή δουλειά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Μαράκι συγχαρητήρια και από μένα.Είσαι μια εξαιρετική ζωγράφος δεν πειράζει που δεν πήρες βραβείο το παίρνεις από όλες εμάς!!!Ξεχώρησα τους πίνακες με τα ζώα και τον ηλικιωμένο κύριο.Καλό απόγευμα φιλάκια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. ευχαριστώ πολύυυυυυυυυυυ για την βοήθεια!!!!!
    θα επανελθω....για την ανάρτησή σου....οταν θα εχω χρόνο για να θαυμάσω τα εργα σου!!!ευχαριστώωωωωωωωω!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Μαρία μου, μου πήρε λίγο χρόνο παραπάνω αλλά ήρθα! Είχα ρίξει τα έργα τότε μια γρήγορη ματιά και αυτά που μου έμειναν από τότε είναι αυτό -Peter Woof UKCPS(S) 'Levens Hall' 29 x 15cm- και το σκυλάκι -Sue Clinker UKCPS 'Please' 25x32cm-. Φαντάζομαι μου έμειναν γιατί μου άρεσαν παραπάνω.. Όλα τα έργα είναι τέλεια και το επίπεδο...πανύψηλο! Τώρα περσινα ξινά σταφύλια θα μου πεις και θα έχεις και δίκιο αλλά να... θέλω κι εγώ τον χρόνο μου!
    Φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Το λες κι έκπληξη

Το σαν τα χιόνια δεν φτάνει για να περιγράψει την επιστροφή μου εδώ μέσα. Ούτε φτάνει ούτε είναι και επίκαιρο. Ήθελα τόσο πολύ να επιστρέψω κάνοντας μια ανάρτηση. Είχα κι έχω τόσα πολλά να σας πω. Μα οι μήνες περνούσαν χωρίς στάλα χρόνου για κάτι τέτοιο. Και διάλεξα την ώρα... Μέσα σε μια τρελή κατάσταση προετοιμασίας, όχι μόνο για διακοπές αλλά και πολλών άλλων δραστηριοτήτων μέσα στον Αύγουστο.    Δεν ξέρω γιατί ένιωσα να πιέζομαι τόσο  για τούτη την ανάρτηση. Η φόρτιση των τραγικών γεγονότων στην Αττική; Ίσως. Δεν ξέρω αλλά δεν με χωράει το ΦΒ αυτές τις μέρες. Όχι μόνο δεν με χωράει, με διώχνει κιόλας, μου φέρνει ένα σφίξιμο στο στομάχι κι ένα ανακάτεμα. Αρχικά η φρίκη που αντικρίσαμε όλοι. Εικόνες χειρότερες του πολέμου, έξω από την πόρτα μας! Εφιάλτες που δεν πιστεύαμε πως θα ζούσαμε ποτέ. Κι αμέσως ένα αμυδρό φως, μια Ελλάδα γροθιά συμπαράστασης σ'αυτούς που πόνεσαν και θα πονούν φρικτά για πάντα. Ναι εδώ είμαστε, πρέπει να ξεχάσουμε ό,τι μας χωρίζει και να γίνουμε ένα. 

Αναλογίες προσώπου

  Όπως σας είπα στην προηγούμενη ανάρτηση, σκέφτηκα να φτιάξω μια καινούρια ενότητα στο blog μου. Ποιο θα είναι το περιεχόμενο; Θα είναι κάτι σαν ''μαθήματα'' που θα αφορούν στη ζωγραφική κατά κύριο λόγο. Δεν θα έχουν κάποια σειρά, ούτε θα είναι σε συγκεκριμένα χρονικά διαστήματα, απλά σκέφτηκα να κάνω ορισμένες αναρτήσεις μεταφέροντας  πράγματα που γνωρίζω και πιστεύω πως θα είναι χρήσιμα για αρκετούς. Προς το παρόν έχω αρκετά θέματα  στο μυαλό μου που θέλω και μπορώ να σας δείξω αλλά θα μπορούσατε να μου προτείνεται κι εσείς κάτι που σας ενδιαφέρει να μάθετε,  κι αν μπορώ να τα επεξεργαστώ.    Μαθήματα σχεδίου και ζωγραφικής παραδίδω πάνω από 10 χρόνια και ξέρω καλά τι δυσκολεύει όσους ξεκινάνε να ζωγραφίζουν. Είναι πολλοί που θέλουν κι έχουν το ταλέντο να ζωγραφίσουν, αλλά μη έχοντας πάει σε κάποια σχολή σχετική, δυσκολεύονται σε κάποια σημεία. Η ιδέα αυτή ,λοιπόν, μου δημιουργήθηκε συζητώντας με φίλη ζωγράφο η οποία μου ζήτησε να τις κάνω κάποια μαθήματα πάνω στα πρ

Μάθημα: Σκίαση 2ο μέρος

  Νομίζω πως πέρασε καιρός από το προηγούμενο μάθημα. Λίγο το πιεσμένο πρόγραμμα το δικό μου, λίγο που σας έπεσε βαριά, απ' ό,τι κατάλαβα, η προοπτική... μας πήραν οι μέρες.   Η προοπτική για όποιον θέλει να ασχοληθεί με την ζωγραφική είναι σημαντικό κεφάλαιο κι όσο κι αν φαίνεται κουραστική και πολύπλοκη, στην πραγματικότητα είναι απλή κι αν την κατανοήσεις σου λύνονται πολλά προβλήματα στο σχεδιασμό. Θα επανέλθω στο θέμα κάποια άλλη στιγμή για να το ολοκληρώσω... είπα να μη σας κουράσω με τις πρώτες κιόλας ζέστες...κι εν αναμονή των εκλογών (σκούρα τα πράγματα).    Σήμερα λοιπόν θα ασχοληθούμε πάλι με την σκίαση. Την προηγούμενη φορά σας μίλησα για το πως σκιάζουμε γεωμετρικά στερεά. Κάθε αντικείμενο που θέλουμε να ζωγραφίσουμε μοιάζει με ένα ή περισσότερα απ'αυτά. Θα σας δείξω μερικά τέτοια αντικείμενα που εύκολα μπορούμε να παρομοιάσουμε με τ'αντίστοιχα στερεά. Την σκίαση την έκανα με μολύβι, για τα οποία σας έχω μιλήσει εδώ . Εσείς μπορείτε να χρησιμοποιήσετε χρ